Téma: Fároš
14.3.2014 v 23:30
Mám fároše
Naposledy editováno 09.05.2015 23:57:42
Naposledy editováno 09.05.2015 23:57:42
jak rekl banda...kdyby si daval plnej syntak...mas klid :)
Často už vymydlenej motor- na kroužkách,ale častěji to uniká guferama ventilů. Když už to budeš dělat (pokud to tedy raději neprodáš se lží o nesmrtelné Hujdě), tak udělat obojí.
Litr na 1000km je fakt u CBR 1000 už extrém.
Jestli to má najeto pár tisíc km na polosynťák, patrně už nebude uplně v cajku nic..
Litr na 1000km je fakt u CBR 1000 už extrém.
Jestli to má najeto pár tisíc km na polosynťák, patrně už nebude uplně v cajku nic..
Tyhle CBR1000RR 08, žerou oil každýmu, to byl jeden z důvodů proč to dva kamarádi prodali, půl litru na 1000km jim to žralo běžně, na okruhu víc... Na jízdní vlastnosti to nemělo vliv...jen byl opruz před každou vyjížďkou čekat až si dolijou oil a někdy i během vyjížďky
zere me to taky ikdyz ne tolik a mam se kuli tomu zabit? POKUD TE TO SETRE TAK VYMEN KROUZKY A TESNENI...tzn. dej do toho 30tis. a mas klid na dusi
taky se zeptam predchozi majitel daval motul 5100 10w40 do me cbr 1000 rr 05 muzu prejit na plnou ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
karloss200> ...a důvod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
banda1250> kdyz sem mel moto v servise rikal mi servisak ze tyto farose jezdi na plnou ale nezeptal sem se uz jestli to mam menit nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
karloss200> Říká se že z lepšího na horší přejít můžeš,ale opačně bývá někdy problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
banda1250 píše: karloss200> Říká se že z lepšího na horší přejít můžeš,ale opačně bývá někdy problém.
tak ted fakt nwm co by mohl byt za problem ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
karloss200> ...uvolnění případných usazenin,zakarbonovaných částí v motoru,zvětšení tím pádem mechanických vůlí,ucpání mazacích kanálů atd.
Já takhle vylágroval kdysi motor u starýho peugeota,páč jsem měl přístup k plný syntetice a bůhví na co jezdil ten pažout před tím
Já takhle vylágroval kdysi motor u starýho peugeota,páč jsem měl přístup k plný syntetice a bůhví na co jezdil ten pažout před tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
banda1250> takze nechat to tak???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
karloss200> Já bych lil dál to co tam bylo,nebo prostě stejnou specifikaci
Máš tam KN filtr a laďák bez přemapování (powercommander), to k tomu dokáže významě přispět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
banda1250> Chtěl jsem jen radu jestli to někdo neřešil.Dnes jsem dostal odpověd´na inzarát ,motor z bouračky za 17000 ale majitel napsal že je to taky 08 a bude to stejný.Mám prej hledat 09 a mladší.Výmněna kroušků tak 10000kč a ne v Hondě a není jistota že nebudu dolejvat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
ladikkraus>...tak přeju šťastnou ruku při výběru
Tk co dát 15w-50?
Rejpnul. Rejpnul do tvý rady zkusit hustější olej, která je stejná jako moje rada o řádek výše. Ptal jsem se, jak jsi na to přišel, ale pak jsem to smazal. Máš neveřejnej profil, ale téměř jistě jsi to ty, zapřísáhlej odpůrce výkonných hnusných japonských motorek, protože jsi přišel na to, že čínský malorážky jsou lepší a mnohem spolehlivější, a majitelé japonců číňany sprostě pomlouvají, protože je vlastně závidí. A tomu jsem se snažil vyhnout, abych nedal svou závist znát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |