globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: malá maximální rychlost
26.5.2012 v 22:14
Potřeebuji poradit čím to je, že mi moje KLR 650 r.v.2001,naj. 25.000km nejede víc jak 130km/h. Převod je originální 15/43zubů a v přírubě mezi válcem a karburátorem žádné omezení není. Takže není škrcená. Při akceleraci vytočím čtverku na 120km/h pak přeřadím na pětku a už to nezrychluje, jen pomalu rafička vyběhne téměř ke 130km/h. Neříkám že to je potřeba aby to jelo rychle,ale když si to pádím 120km/h (dobrá cestovní rychlost) tak mi už nezbývá žádná rezerva na předjetí. Prosím poradtě, kolik vám to jede? Kolik se stím dá jet cestovní rychlostí?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) malá maximální rychlost

27.5.2012 v 20:00 | Nahoru | #31
pavel1067> před týdnem jsem prodal Hondu CBR 1100 XX i 300km/h sem stím letěl, určo nemám problém s otočením heftu, jinak KLR jede dobře, těch 120km tam mám fakt hned. Určitě to není škrcený. jede fakt dobře. Až se divím, že jí dojde při 120 dech.

Naposledy editováno 28.05.2012 08:31:49

1 reakcí na tento příspěvek malá maximální rychlost

1.6.2012 v 18:56 | Nahoru | #32
Tak ja mam v garazi ale naprosto stejnyho lenocha. Do 100km/hod. zrychluje docela slusne a zvladne to na trojku, na ctyrku se vyskrabe na 120km/hod, ale jakmile tam kopnu za 5, tak ji dojde okamzite dech a potrebuje mozna kilometrovou rovinku aby sem se dostal na tachometrovejch 140, pak staci i mirnejsi kopec a rychlost okamzite klesa. Proste cca od 110km/hod nema zadnou silu. Motorku mam na spuntech Mitas E-09 predni i zadni. Myslite ze by v tom mohly hrat roli i ty pneumatiky? Proste ze ty spunty maj takovej odpor, ze tu motorku az tolik zbrzdi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

2.6.2012 v 09:03 | Nahoru | #33
papirek> Já špunty nemám a dělá mi to taky, jak seš na tom se spojkou? nezabírá ti už ukonce páčky? Mohla by ti na tu šestku mírně prokluzovat. Já to tak asi mám u své moto. Ještě nechám seřídít podtlak a směs na karburátoru, a uvidím. Když tak vyměním spojku-to už je poslední možnost. Palivový kohout byl čistej, přiruby nebo jakekoliv omezení v karburatoru, také v pohodě i v airboxu. Dal jsem novou svíčku, a hned to jelo líp.

Naposledy editováno 02.06.2012 09:06:39

(reakce na) malá maximální rychlost

2.6.2012 v 18:04 | Nahoru | #34
Jakou máte kdo hlavní trysku v karburátoru??? Mám 145. Díky za odpovědi. Jel sem to dneska projet, a na 4 kvalt jsem vytočil 140km/h pak zařadil 5 kvalt, a rychlost spadla na 130 km/h, asi fakt prokluzuje spojka, jinak to není možní, navíc sem jel s kopce. takže i kdyby tam nešlo tolik paliva, tak to pojede pořád 140 a nezpomalí se to na 130. Když zařadím jedničku a začnu moto tlačit, tak je spojka rozeplá, ale jenom jemně se dotknu spojkové páčky a už spojka zabírá, asi to tak nemá být?

Naposledy editováno 02.06.2012 19:59:32

1 reakcí na tento příspěvek malá maximální rychlost

3.6.2012 v 20:46 | Nahoru | #35
Tak u mě ten problém určitě nebude kvůli spojce, ta je v cajku, tim jsem si skoro jistej, ten motor i při 5.kvaltu tak nějak ještě slyšim, a rozhodně se nevytáčí nějak nepřirozeně oproti aktuální změně rychlosti. Takže koketuju se dvěma možnostna, buďto jsou na vině ty špunty, který maj asi fakt větší odpor než nějaký silniční vzorek. A druhá možnost je rozhašenej karburátor, to je asi pravděpodobnější. Svíčku jsem měnil a žádná změna se nekonala. Co ostatní, můžete někdo potvrdit nebo vyvrátit, na kolik v tom hraje roli ten vzorek pneu? Dikes

(reakce na) malá maximální rychlost

4.6.2012 v 14:59 | Nahoru | #36
papirek> nejspíš bude problém v karburátoru, zkus nechat seřídit podtlak. Během týdne mi dojde spojka, o víkendu jí vyměním, a uvidím, doufám že to bude tou spojkou. Mě se taky na 5 nevytáčí motor, ale už nic jiného mě nenapadá, čím by to mělo být, co by mě mohlo zpomalit ze 140 na 130km když zařadím vyšší kvalt, to je přece blbost, zpomalit to můžou jen nějaké třecí síly, a to bude ta spojka. Kdyby tam šlo míň benzínu, tak by to vynechávalo už na 4 rychlost při maximálních otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek malá maximální rychlost

9.6.2012 v 08:39 | Nahoru | #37
čau todle mi delalo kle a mohli za to rozhozený karburátory a o zub skočenej rozvod prokluzující spojka to nebude to by ti při stejné rychlosti stoupali otáčky

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

9.6.2012 v 09:32 | Nahoru | #38
droud> jak ti mohlo o zub přeskočit rozvodové kolo? Měl si špatnej napínák? No dám dohromady tu spojku, už jí mám rozdělanou, taky se mi zdá že je ok, ale stejně jí vyměním. Pak to hodím k nám do servisu ať seřídí karbec a mrknou na ty rozvody a rovnou i na ventily. Díky za radu

Naposledy editováno 09.06.2012 09:33:25

(reakce na) malá maximální rychlost

9.6.2012 v 10:49 | Nahoru | #39
killabees> No divný to teda je, mě Dominátor 650 lítal v pohodě i 180. Nejsem závodník, jak tu někdo rýpal, ale je jasný, že něco není v pořádku. Snad ti ten servis prozradí víc...

(reakce na) malá maximální rychlost

10.6.2012 v 10:56 | Nahoru | #40
killabees> nevým já to tak koupil asi to nekdo roztláčel nebo co motorka jela celkem slušne jen místo 11000 točila neco přez 8000 a do 120 jela jak drak a pakse jí dál nechteto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

10.6.2012 v 10:56 | Nahoru | #41
dup

Naposledy editováno 10.06.2012 10:57:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

29.6.2012 v 12:07 | Nahoru | #42
Tak motorku mám v servisu, a rozvoďák, ventily, nastavení karbecu je OK. Ale mechanik přišel že sem měl prasklou membránu v karburátoru. Nová stojí 3800kč. Před dovolenou, je to pěkná finanční pecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

30.6.2012 v 11:04 | Nahoru | #43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

30.6.2012 v 15:50 | Nahoru | #44
elbee> díky, ale nechci čekat než to ze zahraničí dojde, takže bohužel original za 3800, a rychle zpátky na kola, navíc originál je originál.

Naposledy editováno 30.06.2012 16:44:07

(reakce na) malá maximální rychlost

30.6.2012 v 21:01 | Nahoru | #45
killabees> neni zač, já bych za to tolik nedal navíc myslim, že ten druhej odkaz je taky original... pak dej vědět jestli ta výměna pomohla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

2.7.2012 v 17:55 | Nahoru | #46
killabees> ahoj, asi ti nepomůžu, ale podělím se o zkušenosti. Měl jsem s KLR stejný problém Kupoval jsem ji novou - 2004, jednu z posledních v ČR. Poctivě jsem ji zajížděl, takže zprvu mě to až tak divný nepřišlo. Ale potom, co jsem začal tahat, prostě nejela. Bylo to dost divný u fungl nové motorky a jelikož jsem už dříve vlastnil KLR (1997), tak jsem věděl jak to má jezdit
Reklamoval jsem ji a napřed mě odbyli, že málo tahám , nebo že ji mechanik projel a jede normálně . Pomohlo až když jsem si nachal přeměřit výkon na brzdě a stím grafem jsem k prodejci napochodoval. No byl jsem z toho dost nešťastný a hlavně zklamaný, i tím přístupem dovozce. Měsíc ji měli v dílně a že zkouší různé věci, včetně nové řídící jednotky. Byl jsem už rozhodnutý odstoupit od smlouvy, pokud nebude reklamace do 30ti dnů vyřízená a ejhle, dvacátý devátý den se vše vyřešilo. Prý našli netěsnost v sání. Nevim co si mám myslet, moc tomu nevěřím . Pravda je, že potom šlapala jak hodinky. 160km/h nebyl problém. Škoda že mě během servisu podřeli nádrž a tvrdili že už to bylo .
Jinak na kawu nedám dopustit, byla to supr univerzální motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

2.7.2012 v 20:05 | Nahoru | #47
Lopp> Díky za přidání zkušenosti. Také si myslím že nětěsnost to nebyla. Ale nejsem mechanik, u své motorky bych taky netušil že je prasklá membrána.

(reakce na) malá maximální rychlost

3.7.2012 v 15:09 | Nahoru | #48
Dneska mi volaly ze servisu a oznámily předběžnou cenu za práci včetně dílu = 12,169kč. Pěknej ranec, co?

1 reakcí na tento příspěvek malá maximální rychlost

3.7.2012 v 17:22 | Nahoru | #49
si delaj prdel ne?to je jako cena za vimenu membrany a seřizeni karburatoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

3.7.2012 v 17:52 | Nahoru | #50
droud> ne, seřízení ventilů, karbecu ( podtlak + směs)ale hlavně měnily vyvažovací hřídel + hliníkové těsnění levého víka a pružné těsnění vrtulky vodní pumpy. Já sem totiž při výměně spojky strhl závit na konci vyvažovací hřídele, když sem dělal zpětnou montáž vodní pumpy. Neměl sem momenťák, a při dotahování matice na konci hřídele, kde je vrtulka pumpy, a protočil se mi motor, který jsem zapomněl za aretovat, a zpětný ráz zlomil ten šroub.

malá maximální rychlost

3.7.2012 v 17:52 | Nahoru | #51
Myslis, ze az budeas vedet co vsechno ti s tim presne delali, ze bys to sem nak rozepsal? Fakt by me to zajimalo, pac me to asi ceka taky
Chystam se dat to na podzim do servisu, pac ta moje holka mi jeste navic papka olej v mire vetsi nez velke (cos bude urcite jen todle peknej ranec), tak abych se na to moh psychicky pripravit. Sezonu musim bohuzel uz odjezdit ve stavu jakym je ted - dosly prachy, co jinyho
A to sem do ni na jare vrazil desitku

Byl jsi rychlejsi

Naposledy editováno 03.07.2012 17:54:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá maximální rychlost

3.7.2012 v 17:55 | Nahoru | #52
Hřídel stála 2500kč, hliníkové těsnění 450, těsnění vrtulky 550, membrána 3800, plus mě přezouvaly pneumatiky. cca si vzaly 3500 za práci. Naštěstí nemusely půlit motor, hřídel šla ven po vyndání ložiska.

Příští rok na jaře budu měnit řetěz vyvažováku, už je vytahaný, a pružinka napínáku už nereaguje(musím napínat ručně). Ale řetěz už dopředu koupím někde ze zahraničí přes Ebay, protože ty ceny orig. dílů, jsou nehorázný. Mechanik říkal že teď budu muset řetěz dopínat častěji, proto že jak je opotřebovaný, tak se bude rychleji vytahávat.

Naposledy editováno 03.07.2012 18:10:17

(reakce na) malá maximální rychlost

3.7.2012 v 18:21 | Nahoru | #53
Přesně tohle se mi stalo: http://www.sgtmarty...er-shaft-repair.html Tak pozor, ať nedopadnete jak já.

malá maximální rychlost

4.7.2012 v 09:26 | Nahoru | #54
tak to pak jo pokud se vrtali v pulce motoru tak ok jen mě zmátlo že jsi psal jen o membráne a ted jse to trochu okotilo

1 reakcí na tento příspěvek malá maximální rychlost

14.3.2014 v 20:15 | Nahoru | #55
Tak mam obdobnej problem. Motorka mi nejede vic jak 80km/h. Pri predjizdeni, kdy jsem dal plny plyn (v 70km/h) ve vterine prestala tahnout (neprijemny pocit kdyz se proti ritilo auto). Netahne ani na jeden rychlostni stupen (ne jako vyse popsane pripady). Na rovince cca od 1/2 otoceni plynu uz netahne. V mirnem kopci neni schopna udrzet rychlost.
Udelal jsem vymenu spojky, ale zadna zmena. Kontroloval jsem membranu v karbecu a prasklinu jsem nenasel. Jeste chci zkusit vymenit svicku ale nic vic me uz nenapada. Nemel by nekdo dalsi napad co by to mohlo byt. Jak jsem psal nebyl to postupny ubytek vykonu, ale skokovy behem predjizdeni.

(reakce na) malá maximální rychlost

14.3.2014 v 21:24 | Nahoru | #56
blackman_82> Hm, tezko soudit takhle z patra. Mozna ti tam jde jen malo benzinu - bordel v kaburatoru. Asi bude i jednodussi nejdriv rozebrat karbec, nez se zacit vrtart v motoru...

malá maximální rychlost

19.3.2014 v 18:20 | Nahoru | #57
Tak po vymene spojky, udelani vule na ventilech, koupe svicky, rozborky a sborky karbece, vycisteni palivovych filtru a kouhoutu paliva byl problem nakonec ve vzduchovym filtru ... chjo
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist