Hodně věcí si udělám sám a tohle bych chtěl zkusit taky. Projel jsem mraky videí a fór a něco už jsem se dozvěděl. Bohužel jsem nenašel video na KLE jen na KLR, ale vidle mi přišla stejná.
Tadý tohle . Motorka má tacho 62 tis a snad reálnejch. Jsem druhej majitel, přede mnou starší pán.
Samozřejmě blbá otázka když to ještě nemám rozhozený, ale budou stačit nový gufera a prachovky? A nebo bejvaj v háji i ty pouzdra co jsou cvaklý na vidli?
Jaký gufera a prachovky? Bejvá tam víc druhů? A nebo když v mototechně řeknu rok, tak mi daj správný?
Jaký a kolik oleje? Na motorce jezdíme převážně dva, takže 15W by mohla bejt dobrá volba? A kolik oleje do vidle? Bohužel mám jen nějakej uživatelskej manuál a servisní v CZ nebo aspoň ENG nemůžu sehnat...
Co používáte na povolení vnitřku tlumiče? Už jsem se tady dočetl, že i násadu od koštěte. Na videu má takovou spešl matku. Je stejná i na KLE?
Máte nějaký spešl nástroj na natloukání novýho gufera? Ty pouzdra by mohla jít pprkem ale u gufera se bojim, abych ho nezničil.
A potom na brejlých je nějakej utahovací moment, nebo na krev?
Kdyby jste měl někdo nějaké rady a tipy a naco si dát pozor, budu moc rád
Zatim díky
hladinu ani olej ti na KLE neporadím stejně jako momenty - vše bývá v servisním manuálu, ale jinak se toho neboj
prachovky a gufera jsou jasné z microfishe - tam máš rozměry, jen je třeba is dát poroz aby je nezničil při nadavání - nestrhnul hranu břitunasuň je třeba přes igelitový sáček a na zatlačení používám několik ruliček co zbydou po hajzlpapíru kloužou po trubce a tlačí gufero rovně k zalisování
povolování jako protikus stačí opravdu i ta násda od smetáku nebo jestli máš tak rázový utahovák - tím cuknutím si to povolí a dotáhne i bez držení uvnitř
2 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera
Naposledy editováno 13.03.2014 20:28:08
NotCry.Radeon- píše: Tak už jsem se posunul dál. Olej je doporučenej Kayaba KHL 34-G10 což je 10W, takže 15W by mohlo bejt cajk. Při úplný výměně se dolejvá 530ml
Pár tipů-
Jak dáš 15W budeš tu vidli mít tvrdší.Ten olej je hustší.
To množství oleje je při ůplně suché vidli a je nepřesné.V manuálu je i jak se měří hladina.Má být 195mm od vrchu při stlačené vidli bez pružiny.
Dneska jsem zrovna jedno KLE dělal.
Ještě tip-bez rázového vzduchového utahováku se velmi nadřeš se spodním vypouštěcím šroubem.
Jinak je to za 3 hoďky vyměněno i s proplachem.
Proplach jsi dělal čim? Napadnul mě petrolej. Nafta je dost agresivní.
Rázový utahovák si určitě zajistim. A spodní šroub jsi nakonec lepil? V manuálu je něco o lepení.
1 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera
1 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 9 | Včera v 17:50 Medved |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |