v manualu u motorky mam napsano ze jezdi na natural 95.Logika veci me rika ze cim vic oktanu tim lepsi komprese a min eko sracek...takze by mel motor jet lepe...na druhou stranu me napada zda diky vetsim tlakum ve valci se nesnizi trvanlivost motoru zvlast kdyz se jedna o chinu...dik za postrehy
1 reakcí na tento příspěvek natural 95 versus natural 100
TADY si pročti test 100-o benzínu ŽelVí Power a posuď jestli to má pro tebe smysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
dik za odkaz,..mno tezko posoudit,tezko rozeznat co je reklama a co je pravda..proto jsem hodil dotaz zde...ale prijde me jak tam pisou ze ma efektivni spalovani..tak ze se potvrzuje ze ve vic oktanovem nebude vic eco sracek,takze by to pro motor melo bejt lepsi...ale fakt nevim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
bramboroking píše: seikos>
dik za odkaz,..mno tezko posoudit,tezko rozeznat co je reklama a co je pravda..proto jsem hodil dotaz zde...ale prijde me jak tam pisou ze ma efektivni spalovani..tak ze se potvrzuje ze ve vic oktanovem nebude vic eco sracek,takze by to pro motor melo bejt lepsi...ale fakt nevim...
Jsou i N95 benzíny ve kterých nejsou biosračky. N98 jsou bez bio všechny.
1 reakcí na tento příspěvek natural 95 versus natural 100
1 reakcí na tento příspěvek natural 95 versus natural 100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
Everts72 píše: Já si pro sichr vozim stooktan z Německa, nemíním si odkraglovat vstřiky biosračkama
Dobře děláš, my všichni ostatní si je pravidelně odkráglováváme...
jabka a hrusky se bezne michaj uz od prvni tridy v rovnicich..pro ty co maji jednodusi chapani je smichani jablek hrusek nepredstavitelne ba primo k jejich jednoduchemu chapani nemozne...v kazdem tematu se najde jeden nebo vice trollu co zakladateli vlakna napise ze nez napise vlakno tak si otom ma neco precist nebo ze je hloupej popripade ze je mladej apod.Staci se v ankete podivat na odpovedi a je hned jasne ze v teto problematice nema jasno vetsina lidi...no a co se tyka tvejch urazek me osoby,tak i kdyz na trolly vetsinou nereaguji,tak tentokrat musim....skoc do zdi !!!
seikos píše: Jsou i N95 benzíny ve kterých nejsou biosračky. N98 jsou bez bio všechny.
nenech se balamutit! biosračky jsou všude v 95 a základní naftě, v premiových palivech někdy je někdy není, záleží, kdy to cisterna nabere, bohužel to nedokážeš dopředu trefit. Asi jedinej kdo prokazatelně nemá biosračku nikdy je Verva100 a Maxxmotion100 (oba shodně vyráběný v OMV v rakousku). Jestli ti někdo krmí, že nemá, ať ti ukáže dodák z rafinerky, tam to máš černý na bílým.
Sláva Babišoj!
kawa...pavel píše: Dobře děláš, my všichni ostatní si je pravidelně odkráglováváme...
Mám novou MX motorku a tam je to trošku o něčem jiném. Servisman mi vysloveně řekl že mám jezdit na stooktan, prej je ten duální vstřik na biosračky háklivý
1 reakcí na tento příspěvek natural 95 versus natural 100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
PajaZR píše: Lij tam co je v manuálu/na co je motor z výroby stavěn a nic jinýho nevymýšlej.A pokud chceš motoru dopřát tak přidávej nějaký aditiva,třeba VIF.
No ale pointa je v tom, že dle manuálu většiny motorek se má prostě používat "palivo s oktanovým číslem minimálně 95"...což je 95, 98, 100, ... . Tím pádem Bramboroking nevymýšlí nic co by nebylo v manuálu, ale přemýšlí v rámci manuálu . A další věc je ta, že mu podle úvodu jde o biosložky, které ti žádné aditivum (pokud vím) nevycucne . Takže tvoje doporučení je z mého pohledu trochu mimo mísu .
Z vlastní zkušenosti (což ale nevydávám za průkazné ) mi motor po delším stání nebo studeném startu se 100kou v nádrži znatelně rychleji chytal a nikdy se za studena při volnoběhu "nezakuckal" (lepší slovo mě fakt nenapadlo ). Což se mi s 95kou stávalo a věřím tomu, že ta nepravidelnost po nějakém delším stání souvisela s tím, jak si motor nasál nějakou sraženinu z biosložky. Na tom jsem se shodnul i s mechanikem, který mi tvrdil, že i na vstřicích se biosložka dost znatelně projevuje takovým "zavoskováním" a že je to docela . Osobně jsem vstřiky po pravidelné dávce biosrajdy neviděl, ale v tomhle věřím více jemu než někomu na fóru (nic ve zlém ).
Takže ať si každý lije do nádrže co je libo, já si klidně tu dvacku za nádrž přihodím . I kdyby to bylo jenom pro pocit a placebo efekt, tak i za ten blbej pocit ta dvacka stojí . A beru to jako jeden ze svých malých vzdorů vůči EU a jejímu "ekoteroristickému byznysu" .
Naposledy editováno 10.03.2014 16:31:16
Vejfuk píše: No ale pointa je v tom, že dle manuálu většiny motorek se má prostě používat "palivo s oktanovým číslem minimálně 95"...což je 95, 98, 100, ... . Tím pádem Bramboroking nevymýšlí nic co by nebylo v manuálu, ale přemýšlí v rámci manuálu . A další věc je ta, že mu podle úvodu jde o biosložky, které ti žádné aditivum (pokud vím) nevycucne . Takže tvoje doporučení je z mého pohledu trochu mimo mísu .
přečti si co píše zakladatel....mám napsáno jezdi na N95.
A nepíšu že aditiva mu vycucnou biosložky,ty míso.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní brzda Zipp PRO 50 | Liulic | 1 | 9.12.2018 v 16:26 Motofun |
Motor Lifan 150ccm Zipp PRO 50 | Liulic | 9 | 7.12.2018 v 21:55 banda1250 |
Zipp pro 50-podezření přidření moto... Zipp PRO 50 | Liulic | 4 | 20.11.2018 v 09:15 sered |
Zpětné zvýšení motocyklu-tlumič Zipp PRO 50 | Liulic | 3 | 18.11.2018 v 11:38 parezi |
Výběr motorky pro začátek Romet Pony, Zipp PRO 50 | aXicek | 4 | 3.9.2018 v 13:44 Lad22 |