Také přitom píchni voltmetr na (+) baterky (červeným fousem) a na svorku relátka (černým fousem) a podle naměřeného úbytku napětí zjistíš, jestli je kabel v cajku. Pak píchni černý fous měřáku na (-) svorku baterky a červený na plášť motoru, opět zapni starter zkratem svorek relátka a tak zkontroluješ kostření. Mimochodem, poškozené místo kabeláže se prozradí i znatelným ohřevem, nebo i jiskřením. Nakonec ještě píchni (+) fous na svorku starteru (pod víkem na karteru) a (-) fous na plášť motoru a tak změříš napětí na starteru. Holt musíš měřit, měřit a zase měřit, abys našel, kde se napětí ztrácí. Nakonec nejde vyloučit ani možný zkrat ve starteru.
wáca> Při vadných uhlících by měl starter snížený příkon, takže to by těžko padalo něpětí tak, aby začalo relátko bzučet. Tam bude bota buď v cestě napájení od baterky, nebo je ve starteru občasný šlus.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |