Dlouhá verze: Peugeot 406 se závadou automatické převodovky předán před čtyřmi měsíci servisu specializovanému na opravy automatických převodovek (na základě doporučení), servis závadu nedokázal během čtyř měsíců objevit, natož odstranit, přičemž byla oprava ze začátku vyčíslena na řádově 40 tisíc Kč a byla přijata záloha ve výši 15 tisíc Kč.
Servis tvrdí (a nemám důvod nevěřit), že vyměnili hromadu dílů, náplní, těsnění atd. atd., že nad tím strávili moře hodin práce a že mají nárok na proplacení. Závadu ale odstranit nedokázali. Víc než čtvrt roku opravování, které nikam nevede už žádnou ze stran nebaví.
Můj plánovaný postup je takový, že přijedu pro auto, auto si odvezu a budu požadovat po servisu vrácení zálohy, protože auto je ve stejném stavu jako když tam bylo přivezeno - to, že jsou uvnitř převodovky vyměněné nějaké díly mě snad přece nemusí zajímat nebo ne? Mně šlo o to, aby odstranili závadu. Pokud v převodovce zbytečně měnili nějaké díly a tato výměna k odstranění závady nevedla, nevidím důvod, proč by měl mít servis nárok na zaplacení.
Pokud přijedu do servisu s autem jedoucím na tři válce (resp. jedoucím na n-1 válců oproti standardnímu počtu válců n, ať do toho někdo nemíchá haťapky ), servis vymění třeba brzdové destičky a na motor nesáhne, předá mi auto s neopraveným chodem motoru a bude chtít zaplatit, tak je přece logicky pošlu do prdele, protože na proplacení výměny brzdových destiček nemají nárok, přestože ve třmenech nové desky opravdu jsou. Nebo je to jinak?
Naposledy editováno 03.03.2014 17:54:18
Je to hnusne, ale je to tak.
E: Je jasne, že servisni hodiny zaplatí tak, či tak. Zadarmo se nerobi.
Naposledy editováno 03.03.2014 21:39:18
Pokuď je smlouva sepsána na opravu závady automat. převodovky, která nebyla opravena, tak zásadně nic neplatit.
Přece nebudeš platit za to, že oni to neumí opravit.
Někdy se i mě stane, že jsem na něco krátký a nedokážu to opravit. Tak sklopím hlavu a přiznám to. Zákazník nic neplatí. On za to určitě nemůže. To samé požaduji od ostatních.
1 reakcí na tento příspěvek Servis chce zaplatit za neopravené auto
...to že jsi to tam nechal 4 měsíce prakticky bez výsledku,to ani komentovat nebudu,tomu nerozumím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
2LEKO píše: Podle mě se zálohou se rozluč...a dle mě bude ještě "boj" o to aby jsi něco nedoplatil...jestli nemáš dokonalou "smlouvu" o dílo,a to asi nemáš,máš asi jen obyčejný zakázkový list,tedy možná,tak po 4 měsících ti v pohodě vlastně mohou naúčtovat i třeba tu částku 40.000.- Kč ..díly + práce + parkování,dle mě si to v pohodě obhájí..takže jestli nemáš vše písemně a případně svědka,že to bylo jinak,a to auto tam skutečně stálo 4 měsíce a oni na tom něco "kutili" s tvým vědomím,tak jsi asi v koncích!
...to že jsi to tam nechal 4 měsíce prakticky bez výsledku,to ani komentovat nebudu,tomu nerozumím.
tu castku by mohli nauctovat v pripade ze by zavadu odstranili, pokud vraci auto, kde je stejna zavada jako byla, tak predbezna cena co je na zakazce neni uplne smerodatna... kdyby zavadu odstranili, tak si v podstate muzou nauctovat az 44tkc... protoze muzou prekrocit predbeznou cenu o 10%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
MattiK píše: tu castku by mohli nauctovat v pripade ze by zavadu odstranili, pokud vraci auto, kde je stejna zavada jako byla, tak predbezna cena co je na zakazce neni uplne smerodatna... kdyby zavadu odstranili, tak si v podstate muzou nauctovat az 44tkc... protoze muzou prekrocit predbeznou cenu o 10%
..jedna věc je teorie a druhá praxe a realita!
..podle mě ,má na zakázkovém listě,jestli ho tedy vůbec má,pouze napsáno "oprava převodovky" a nebo "vadná převodovka"..možná ještě méně a nebo něco obecněji..takže si vyučtují i "diagnozu" a i to,že zjistili,že to neopraví!
..ale nechci spekulovat a teoretizovat..prostě o tu zálohu na 100% příjde ,to si lehce po 4 měsících vyučtují a doloží.
Naposledy editováno 04.03.2014 08:37:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
2LEKO píše: ..jedna věc je teorie a druhá praxe a realita!
..podle mě ,má na zakázkovém listě,jestli ho tedy vůbec má,pouze napsáno "oprava převodovky" a nebo "vadná převodovka"..možná ještě méně a nebo něco obecněji..takže si vyučtují i "diagnozu" a i to,že zjistili,že to neopraví!
..ale nechci spekulovat a teoretizovat..prostě o tu zálohu na 100% příjde ,to si lehce po 4 měsících vyučtují a doloží.
jasne, samozrejme zalezi na tom jak je to napsane ;) kdyz si teda nauctuji diagnostiku dane veci, tak bych ale chtel vedet cim je ta zavada.. prece si nevemu prachy za to ze sem na nic neprisel, to se mi zda jako nefer jednani... nerikam tim ovsem ze se takove veci nedeji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
MattiK píše: jasne, samozrejme zalezi na tom jak je to napsane ;) kdyz si teda nauctuji diagnostiku dane veci, tak bych ale chtel vedet cim je ta zavada.. prece si nevemu prachy za to ze sem na nic neprisel, to se mi zda jako nefer jednani... nerikam tim ovsem ze se takove veci nedeji...
..víš co se říká :"byznys není humanita a do byznysu nepatří sociální cítění!"
..dle mě to bude mít napsané "na hovno" a na základě toho bude ten autoservis jednat!
..a autoservisy jsou toho ,většinou",jasným příkladem.
..viz moje zkušenost:..jsem v servisu BMW :" auto jede v nouzovém režimu,myslím si,že to bude asi filtr pevných částic.!"
.."nechte to tady,zjistíme"....za pár hodin..."ano,je to filtr pevných částic,nutná je výměna a nebo repase!"...."tak děkuji,rozhodnu se co s tím"!...servis:"jak děkuji,dáte nám 3.100.-Kč za zjištění závady"!
2LEKO píše: ..víš co se říká :"byznys není humanita a do byznysu nepatří sociální cítění!"
..dle mě to bude mít napsané "na hovno" a na základě toho bude ten autoservis jednat!
..a autoservisy jsou toho ,většinou",jasným příkladem.
..viz moje zkušenost:..jsem v servisu BMW :" auto jede v nouzovém režimu,myslím si,že to bude asi filtr pevných částic.!"
.."nechte to tady,zjistíme"....za pár hodin..."ano,je to filtr pevných částic,nutná je výměna a nebo repase!"...."tak děkuji,rozhodnu se co s tím"!...servis:"jak děkuji,dáte nám 3.100.-Kč za zjištění závady"!
to vis ze to bude napsany na hovno, pac normalni negr prijde do servisu a nepocita s tim, ze ho tam chcou okrast takze je mu v podstate jedno jak to napisou a nevi, ze je to dulezite ;)
tak vis co to uz je dany dou znackou - budete mit vydaje (BMW)
joone píše: Záleží na znění smlouvy, pokud je na diagnostikování závady, máte smůlu, pokud na opravu, mají smůlu oni. Pokud na opravu, jsou tři varianty, odstranění závady nebo odstoupení od smlouvy jednou ze stran. Odstoupení znamená uvedení do původního stavu - znovunamontování původních součástek, platíte max olej, nějaká těsnění a něco za (ne)diagnostikování závady(a to spíš z dobré vůle).
V zásadě je to ovšem celé na principu, že větší pes mrdá. Pokud nebudou mít rozum, je snad nejlepší jim ten servis zapálit i s tím Pažoutem a zapomenout
1 reakcí na tento příspěvek Servis chce zaplatit za neopravené auto
A každopádně jestli si v tom servisu dupnou, tak bych klidně očekával dlouhotrvající soudní spor...
Naposledy editováno 06.03.2014 23:35:13
1 reakcí na tento příspěvek Servis chce zaplatit za neopravené auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
Ermolenko píše: jestli je to slušnej servis tak ti měl vrátit zálohu a omluvit se,že to neopravili.
..ty už nepíj a probuď se!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
Dandule píše: Rod> Nemáš si kupovat francouze Néé sorry
hm, akorat ze ten automat (vcetne veskere elektroniky kolem) je japonskej aisin ty troubo .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
Medved píše: hm, akorat ze ten automat (vcetne veskere elektroniky kolem) je japonskej aisin ty troubo .
hm, pak bude problém v tom, že to francouzi montovali
Rod píše: choze69> start, šaltra do polohy D, nějakou dobu normální jízda, po nějaké době (pár km) se při ubrání plynu ozve rána, převodovka zakvaltuje myslím že trojku, na displeji bliká "automatic gear failure" a s autem se sice dá jet, ale blbě, pomalu a auto odmítá akcelerovat - je tam ta trojka (automat je čtyřkvalt). Při jízdě po dálnici je schopný se to po několika kilometrech vyšší rychlostí chytit, zařadit čtyřku a normálně dojet do cíle. Samotný vypnout/zapnout nic neřeší, chová se to dost náhodně.
havrajz> po Novým roce bylo zjištěno, že to není v převodovce ale v elektrice, a že prý musí dorazit specialista na elektroinstalace a projít to celý drát po drátu. Už chodí po drátu dva měsíce a výsledek hovno. Ale teda tím, že to není moje auto a mám to na řešení z ruky, tak nevím detaily za posledních pár týdnů (zjistím).
rana? jakoze nejaka nezdrava rana od prerazeni? Nebo to proste spadne do nouzoveho rezimu, podradi na 3 a odmita radit 4? Zacal bych u snimace polohy plynu, snimace rychlosti a snimace otacek pro automat - byvaji to extra snimace, ktere totez auto bez automatu nema a kdyz prevodovka dostava nesmyslne kombinace signalu z techto snimacu, nevi co ma delat a prejde pro sichr do nouzoveho rezimu. A protoze se jedna o vydobytek francouzskeho prumyslu v kombinaci s japonskou prevodovkou, zavady nenactes (servis je nenacte) pokud nemas origo diagnostiku, ktera precte i zavady z automatu. Zavada, pri ktere prevodovka prejde do nouzoveho rezimu zcela jiste bude v pameti zavad.
Obratil bych se sem ... mas to sice z ruky, ale ten clovek tomu opravdu rozumi.
Vemu si od zákazníka domrdaný auto, na čtyři měsíce ho zavřu do garáže a po čtyřech měsících a původním stavu budu chtít tyhle prachy páč jsem tam díly měnil a zákazník nemá důvod mi nevěřit
Hele tohle mi příjde fakt jako komický, dneska už má servis kdejakej pepík kterýho jeho hlavní náplň je vyměňovat díly tento tzv. vyměňovač dílů funguje následovně...
Přijede zákazník kterýmu padá auto do nouzáku, tzv. třeba občas nejde turbo. Tenhle Pepík si auto veme, vymění turbo, vymění váhu vzduchu, různý snímače a závada nic. Takže to vrátí zákazníkovi ve stejným stavu ale chce zaplatit nesmyslný prachy za výměny. Ve finále si to zákazník veme zpátky a zjistí že to bylo třeba overboost ventilem
Příjde mi to postavený na hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
havrajz píše: hm, pak bude problém v tom, že to francouzi montovali
Francouzi to zcela jiste nemontovali.
Francouzska auta montuji zasadne Alzirani (popripade jini negri) nebo Turci. Nemecka auta montuji Turci a Polaci.
A pak si vyber .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
havrajz píše: hm, pak bude problém v tom, že to francouzi montovali
To je jasný, ty budeš notorickej koncerňák, přiznej se
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis chce zaplatit za neopravené auto
Medved píše: Francouzi to zcela jiste nemontovali.
406ky se montovaly ve F - Sochaux - zdroj
Medved píše: Francouzska auta montuji zasadne Alzirani (popripade jini negri) nebo Turci. Nemecka auta montuji Turci a Polaci.
Hele a kdo u nás montuje Škodovky, cikáni?
Naposledy editováno 07.03.2014 10:02:03
Krovak píše: To je jasný, ty budeš notorickej koncerňák, přiznej se
ne nee, já jezdím 17 let starou Toyotou Avensis smontovanou v Britanii
(BTW montáží v Británii kvalita dost klesla oproti Carine E montovane v Japonsku )