1 reakcí na tento příspěvek vibrace- nevím si rady
1 reakcí na tento příspěvek vibrace- nevím si rady
1 reakcí na tento příspěvek vibrace- nevím si rady
Já jen že jsem první majitel a mám naprosto stejnou i ročníkově. Z toho se poslední 3-4roky spíš válim po špitálech, než abych jezdil a mám najeto cca 45tis.km.
K dotazu. Taky se mi stalo, že sem měl tenhle pocit a nebyl to jen pocit. Ty sračky co teď lejou do benzínu milý Hondičce nesvědčí. Nechce to moc hořet a tak vůbec. Pokud to je benál co byl v nádrži přez zimu, nebo se tahle motorka dostatečně neohřeje, nemá to zrovna klidnej běh motoru. To samí platí, když tam naleješ 100okt. benál. Bude to startovat super. Poběží to na volnoběh jemňonce a dokonce to jde vytočit tak nějak líp, ale nemá to sílu v celim spektru otáček. Podle toho si dokážeš uvědomit jak moc je tenhle motor choulostivej na oktany, chlast a zahřátí.
Může to bejt tedy timhle, ale taky pokud nejsi první majitel a nějakej moula si to před Tebou splet s ostrym endurem, mohl to chvíli potrápit bez oleje.
Jsou to jen nápady, ale po zimně jsou tyhle pocity dost častý.
Stačí abys prodělal chřipku a cejtíš ty vibrace taky jinak. No a taky bych neměl zapomenout na Tebou nastavované ventily jak popisuješ. . Seš si jistej že si nastavil oba ventili na 0.08? Ono totiž to neni tak jednoduchý šroubem nastavit takový mikrohodnoty. Obzvláště pokud se úderové plochy otáčí a každá je jinak vysoká. Zbytek udělá neznalost při měření, kdy zbytkový olej ulpívá na miskách vahadel a mezi zdvihátky a koníkem. To jsou další desetiny, který musíš při zasouvání měrky na koníku druhou rukou odmáčknout, jinak seš vedle jak ta jedle a každej ventil může mít jinou hodnotu. Ono to neni zas tak citlivý, aby to nechytalo, mlátilo a nejelo, ale ta vibrace se dostaví, jen co máš na vejfuku míň a na sacím víc.
Sám sis mohl vyzkoušet, jak malej je rozdíl mezi měrkama 0.10 /0.15 .
Zpousta mekániků (včetně mě)ani měrku 0.08 nemá. To jsou totiž takový hodnoty, že tim šroubem nemáš šanci to mít přesně. Důležitý je, aby tam ňáká vůle byla a byla na obou pokud možno stejná a co nejbližší k těm 0.08 .....(0.10 na těsno.) Jinak se Ti zkracuje/prodlužuje střih ventilů a motor se chová jinak.
Může bejt hladová po benzínu, ale jedno nasátí zasraný lihový směsy nemá ty samí koule jako tomu bylo před pár lety u jakýs takýs kvality prodávanýho benálu.
No a to se tu bavíme o spalování za předpokladu nepoškozenýho motoru. Pokud to vibruje za jízdy, kouk bych se po zarezlim članku řetězu, nebo že mi vytahanej řetěz na soukolí nezlobí. Ohnutý zuby po směru otáčení sekundáru způsobí, že se u neoriginálního kolečka nechce řeťezu ven s ozubů. To taky dělá vibrace. Originální sekundár má na sobě z boku nalepenou gumu a ta napomáhá řetězu ven na spodní straně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |
Xrko za 32000 Honda XR 125, Honda XR 125 L | fissionCZ | 14 | 6.1.2021 v 16:56 Massakra |
Pneu na XR 125 do terénu [1, 2] Honda XR 125 | dave-lister | 52 | 6.12.2020 v 07:04 dave-lister |