Otázka zní: jak řešíte těsnění pod válec? Myslíte, že si to po nastartování ještě sedne a přestane potit, nebo byste těsnění radši vyměnili? Samozřejmě se mi to znovu rozdělávat nechce a ani na to nemám moc čas. Díky za názory.
2 reakcí na tento příspěvek Těsnění pod válec
Vojta_WR-f píše: Papírový těsnění je leda tak mezi kartery, pod válec ani hlavu bych si to dát netroufl.. Být tebou vyměním to..
pod válcem bývá papír běžně
pospa5
neměls ho mazat vazelínou ale namočit do oleje a nechat pořádně nasáknout aby pěkně kopíroval povrch a tím pádem líp těsnil
Humusus> tady nejde o to, že by nekopíroval povrch...prostě saje tu vodu. Je pravda, že by se to tim olejem teoreticky vyřešio, ale co už. Už jsem si našel, kde prodávaj ten lepší papír, ze kterýho se to norálně dělá a budu to muset předělat.
Udělal jsem to i na DR, ale tam jsou asi moc velký tlaky, tak fouklo a musel jsem dát origo
Naposledy editováno 28.02.2014 20:30:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |