Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Tk sem zvědavej jak dopadne ta soutěž na pitbikemanii, už je uzavřeno hlasování. Byl to fest boj Nečekal sem, že se to takhle strhne, docela mazec U některejch pitů tam ty hlasy přibejvaly až podezřele rychle..
Já již výsledky znám. Jen je potřeba udělat trošku psaního. To že tam příbývaly hlasy je známkou toho, že spousta soutěžících má plno kamarádů. Známka jako taková se nedá upravit. Program si to řeší sám a ani moderátor v administraci nemá k tomuto přístup. Ale mohu tě potěšit, dopadl jsi docela dobře.
Kovboy píše: Já již výsledky znám. Jen je potřeba udělat trošku psaního. To že tam příbývaly hlasy je známkou toho, že spousta soutěžících má plno kamarádů. Známka jako taková se nedá upravit. Program si to řeší sám a ani moderátor v administraci nemá k tomuto přístup. Ale mohu tě potěšit, dopadl jsi docela dobře.
No třeba, že některým se ten průměr měnil strašně rychle nahoru nebo dolu, jakoby by během pár minut zahlasovalo najednou 30 lidí z 30ti ppc nebo mobilů, nebo i více... Kamarád řikal, že je na to i nějakej klikací prográmek, co generuje IP adresy, no nevim, nebudem se v tom babrat Kdy zveřejníš výsledky?
Výsledky jsou vydané
Pitbike roku 2013
Naposledy editováno 01.02.2014 16:17:42
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
A předpokládám, že zadní tlumič se doma zrepasovat nedá, co? (z něj vytelk olej podle všeho už dávno)
+ Kde se dá sehnat samotná hadice na olej motor-chladič? Všude je komplet dvou hadic + chladič...
Naposledy editováno 13.02.2014 11:16:06
Mára153 píše: Ahoj, mám X-moto XB33, 140 ccm, rv. 2009 a vytekla mi přední vidlice. Nikde jsem nenašel nový manžety a stěrací kroužky - nevíte kde sehnat? A na jakou hladinu oleje se potom mají plnit vidlice?
A předpokládám, že zadní tlumič se doma zrepasovat nedá, co? (z něj vytelk olej podle všeho už dávno)
+ Kde se dá sehnat samotná hadice na olej motor-chladič? Všude je komplet dvou hadic + chladič...
Čus, myslíš zkrátka gufera? Taky jsem je měnil, ty starý sem vydoloval ven a odnes do motoshopu, kde jsme podle rozměrů našli vhodný typ. Manžety(prachovky) jsem nechal původní. Hladinu oleje ti nikdo neřekne, tam se řiď zkrátka sebou. Já dal do každé vidle kolem 250ml tlumičáku, víc se tam asi už nevejde...
Zadní tlumič mi taky vytek asi po 3 letech, tk sem koupil celej novej. Nevim o nikom, kdo by to byl nějak schopnej zrepasovat, jesli by měl na to vubec díly, nevim.. Ale je možný, že by si s tim někdo poradil. Já ani nepřišel na to, jak se ten centrál vlastně rozebírá
Hadice jsem taky sháněl, když sem přestavoval na silnější motor, kterej měl uplně jinak řešený vývody na hadice. Tak jsem objednal hadice gumový, odolný na ropný produkty a nechal si udělat speciální vsuvky(spojky mezi motor-hadice a hadice-chladič). Vše mi obstaral David Pártl (pitbike-racing.cz) Viz muj deník k Xmotos
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
My možná pojedem zítra, má bejt až 12 stupňů
Pro zajímavost, kdyby někdo chtěl vědět, tak XB33 rv. 2009 má manžetu na vnitřní průměr 33mm a vnější 45mm...
Nejspíš by tam šli tyhle: http://www.aliexpre...jesty/737918658.html
Nicméně jsem zjistil, že mi ten olej nevytekl přes manžetu, ale mezi koncem trubky a hliníkovou koncovkou, na který je brzdič a osa kola. Ten spoj má i malou vůli - ještě jsem to nevyndal z motorky, tak to třeba bude i velká vůle :D.
Nevíte někdo co s tím? Jak je to spojený? Zalepený, nebo je tam nějaký těsnění a nějaký šrouby?
Nejsem z toho moc moudrej...
Naposledy editováno 15.02.2014 20:28:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Akorát že jsem neměl nic jinýho, než směs tlumičovýho oleje na velkou motorku s viskozitou asi 13W, tak doufám, že to nebude nějak extra tvrdý.
A nevíte, kolik oleje tam vlastně padne? Já to nalil tak, že s tím tlumícím vnitřkem a pružinou, v nejnižší poloze je olej 10 cm od vrchu - tlumí to, jde to zmáčknout prakticky až na doraz, tak to snad bude ok. Akorát nevím, jakej smysl má ten odvzdušňovací šroubek na vrchu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mára153 píše: Tak jsem ten tlumič opravil - na trubce dole je závit, tak to teoreticky stačilo jen dotáhnout, až na to, že jsem měl povolený i ten inbus šroub dole. Nakonec jsem ten tlumič celej rozebral, vylil zbytek oleje, poskládal jak se má a nalil novej olej.
Akorát že jsem neměl nic jinýho, než směs tlumičovýho oleje na velkou motorku s viskozitou asi 13W, tak doufám, že to nebude nějak extra tvrdý.
A nevíte, kolik oleje tam vlastně padne? Já to nalil tak, že s tím tlumícím vnitřkem a pružinou, v nejnižší poloze je olej 10 cm od vrchu - tlumí to, jde to zmáčknout prakticky až na doraz, tak to snad bude ok. Akorát nevím, jakej smysl má ten odvzdušňovací šroubek na vrchu...
ten šroubek je dobrý občas povolit a odfouknout, pokud teda těsní
Já dal do každý vidle cca 250ml, když to bylo spuštěný až dole, tk kousek asi cenťák pod okrajem.
boy07s píše: SuperSic58> a u té spojky mám udělat jako co? :D abych zjistil jestli dobře vystavuje nebo ne...
Stuj na místě, nastartováno, vymáčkni spojku, zařaď jedničku a drž vymáčknuto a přidej trochu plyn a uvidíš, zda budeš stát, nebo se bude motorka chtít trochu rozjet Když to bude popojíždět nebo to bude dusit motor, tk utáhnout lanko nebo mrknout na lamely...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: ten šroubek je dobrý občas povolit a odfouknout, pokud teda těsní
Já dal do každý vidle cca 250ml, když to bylo spuštěný až dole, tk kousek asi cenťák pod okrajem.
To mi zase přijde moc - vždyť i to víčko je vysoký asi 3 cm - to se ti při plným stlačení opře ten olej o víčko... A navíc při plným stlačení tam bude navíc ta pružina a tyčka tlumiče.
Na druhou stranu se nechci hádat, protože fakt nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mára153 píše: To mi zase přijde moc - vždyť i to víčko je vysoký asi 3 cm - to se ti při plným stlačení opře ten olej o víčko... A navíc při plným stlačení tam bude navíc ta pružina a tyčka tlumiče.
Na druhou stranu se nechci hádat, protože fakt nevim.
Ono se to ale na uplnej konec toho kluzáku při jízdě nedostane, dřív už to zastaví pružina, že bude stlačená na doraz a prachovka gufera ještě zdaleka nebude na konci kluzáku. Jesli víš jak to myslim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jo, to je pravda, je to takový ošizený - vypadá to, že to má zdvih 25 cm a v reálu tak 15 cm.
Navíc až se to vychodí, tak jedině novej tlumič... Na druhou stranu novej tlumič na tohle je levnější než nový kluzný futra na velkou motorku
Mára153 píše: SuperSic58>
Jo, to je pravda, je to takový ošizený - vypadá to, že to má zdvih 25 cm a v reálu tak 15 cm.
Navíc až se to vychodí, tak jedině novej tlumič... Na druhou stranu novej tlumič na tohle je levnější než nový kluzný futra na velkou motorku
Jo ta xb33 má prakticky silniční podvozek, co se týče předku, zdvihy jsou krátký na offroada. Musí s tim člověk počítat, neni to na žádný skoky a podobný vylomeniny. Klasickej off v lese to ale utáhne v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58> Tak spojka by měla být dobrá asi, trochu jsem přidal volnoběhu(jenom trošinku) a zkoušel jsem tu bohatost a o půl otáčky jsme to povolil a bylo to znát když jsem při volnoběhu najednou víc přidal tak to mělo kratší prodlevu než předtím, ale pak jsem to vrátil zpátky a zkusím to někdy až bude teplo tak si na to vezmu šroubovák, někde to trochu povolím a projedu to protože doma to zkoušet je na nic.Co vy byli jste jezdit?Kdyžtak sem hoď nějaký fotky
Jinak si chci letos trochu zaskákat, jeden mladej kluk tu u nás má udělané skokánky(prve to bylo myslím pro kolo, ale dá se na tom skákat i s motorkou), ale jsou docela malé.Btw co mám dělat při skoku?Mám mít zmáčklou spojku?A let se dá korigovat jen tělem nebo i něčím jiným?Slyšel jsem něco o brzdě nebo co :D
Áááá když bych chtěl nějáké lepší tlumiče dopředu?Kolik by to asi stálo?A moje verze nemá přepákování že?Mužete mi někdo kdyžtak prosím vysvětlit k čemu to je?A zadní tlumič by se dal koupit s přepákováním?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
boy07s píše: Je tu nějak mrtvo Chtěl jsem jít dneska jezdit protože mě táta včera dovezl benzín a u nás je teda hnusně, samá mlha
SuperSic58> Tak spojka by měla být dobrá asi, trochu jsem přidal volnoběhu(jenom trošinku) a zkoušel jsem tu bohatost a o půl otáčky jsme to povolil a bylo to znát když jsem při volnoběhu najednou víc přidal tak to mělo kratší prodlevu než předtím, ale pak jsem to vrátil zpátky a zkusím to někdy až bude teplo tak si na to vezmu šroubovák, někde to trochu povolím a projedu to protože doma to zkoušet je na nic.Co vy byli jste jezdit?Kdyžtak sem hoď nějaký fotky
Jinak si chci letos trochu zaskákat, jeden mladej kluk tu u nás má udělané skokánky(prve to bylo myslím pro kolo, ale dá se na tom skákat i s motorkou), ale jsou docela malé.Btw co mám dělat při skoku?Mám mít zmáčklou spojku?A let se dá korigovat jen tělem nebo i něčím jiným?Slyšel jsem něco o brzdě nebo co :D
Áááá když bych chtěl nějáké lepší tlumiče dopředu?Kolik by to asi stálo?A moje verze nemá přepákování že?Mužete mi někdo kdyžtak prosím vysvětlit k čemu to je?A zadní tlumič by se dal koupit s přepákováním?
Tohle celý fórum je poslední dobou čim dál mrtvější, lidi už jsou znuděný a raděj si leští péra ve sklepě nebo šoustaj sousedovi psa
Jezdit sme zatim nebyli, nějak nevyšel čas, ale neni všem dnum konec Se skákáním ti neporadim, tohle nepraktikuju, protože by to nedopadlo hezky
Tlumiče dát jiný mužeš, ale stálo by tě to min 4litry plus další prachy za jiný brejle, pak ti nebude pasovat osa kola atd. Brácha to přestavoval na jiný vidle a bylo s tim sraní. Jesli chceš skákat, pořiď si mx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
boy07s píše: SuperSic58> Jo díky za odpověď jak často mám měnit olej?Budu ho měnit asi tak po 2 nadržích.A jakej tam dáváš ty?Koukal jsem na netu a Mogul už udělal něco jako olej do auta aj do motorky Tu co na to říkáš?Je tam psáno že je to pro motory auta a 4-dobé motory moderních motorek.Mě se to ale nijak nelíbí.Jinak teď tam mám Castrol a co sem koukal na netu tak někde píšou, že je to polosyntetika a někde, že je to syntetika plná, tak už nevím co si o tom mám myslet, bo mě už asi jebne .Vadilo by, kdybych tam měl syntetiku místo polo?Pak jsem tam koukal na nějakej Texaco a Mobil , ale nevím jestli by bylo dobré to tam dávat.....Kdyžtak napiš s čím máš zkušenosti, protože se v olejích vůbec nevyznám a ten Castrol je v podstatě první olej, kterej sem tam lil a mám ho doma ještě jednu flašku(1 L).....Předem dík za odpověď, protože ty asi jedinej odpovíš
Olej měním po 15ti projetejch litrech benzínu, jak dřív u 140ky, tak teď u 160ky. Po 2 nádržích je moc brzo, to maj tak ty racing mx pitbajky s našláplejma motorama. Ten Mogul Extreme tam vubec nedávej, ten je jen do aut. Jesli tam píšou, že je i do motorek, tk jsou to kreténi, co neví, jak se jmenuje jejich babička... Mogul dělá olej i specielně do 4t motorek, ale je docela drahej. Já leju Elf moto road 15W-50 od jara do podzimu a na zimu dávám pak 10w-40, ale to jen tak, že si rád hraju http://maziva.heureka.cz/elf-moto-4-road-15w-50-1l/
ale mužeš dát samozřejmě i jinej, ale musí to bejt olej do motocyklovejch motorů. Poznáš to podle normy JASO MA/MA2, která musí bejt uvedená na obalu. Pojmy jako polosyntetika a plná vubec neřeš, to jsou jen takový marketingový háčky. Směrodatný je ta norma JASO a pak viskozitní rozsah( např. 15w-50 atd)