1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
rancher píše: bandar57> www.cmn.cz/clanek-118/
edit. těch článků je více, ale obecně ne pro všechny motory je "lepší" dobré...
Článek jsem si přečetl.Takže,pokud motor není na toto oktanové číslo upavený,je to bezpředmětné.Pouze dát do nádrže,když má moto zimní spánek.V autě mám však větší
dojezd.U moto jsem to nezkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
rancher píše: Kalimero2> Test u auta... vzhledem k vyšším teplotám u motky motor "cinká", zkoušel jsem halb und halb, spotřeba klesla o litr, což vzhledem k ceně není takové terno...
Já mám zrovna ten Renault.Tak výkon nulovej. Ale to , že by mohlo dojít ke špatnému mazání
při startu čtu poprvé. Zajímavé a dobrá informace.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
3 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
Pak ten cinkot.. nevím, už když jsem na něm jezdit začala, jsem si všimla jemného cinkání, ale totéž jsem registrovala i u dvou jiných Introšů, oběma to jemně cinkalo do toho brumlání.. každopádně s naturalem jsem neregistrovala žádný změny.. každopádně potom s tím benzínem od těch žluťasů to bylo zajímavý.. Moto táhla jak blázen, spotřeba skoro žádná, Jirka si možná bude pamatovat, debatovali jsme o tom.. až mě podezřívali, že tam tajně po cestách něco přilejvám moc často jsem tam vzhledem k cenám nejezdila, jen asi 4x, každopádně vždycky nás to oživilo, páč u mojí práce byla benzinka levná, nejlepší byl jen nat 95, ale po třetím tankování to bylo pokaždý polochcíplý, líný a nijaký..už jsem tam natankovat nechtěla, na žlutou jsem jela před dlouhou trasou, vzala plnou a dojela bez tankování až do Chodova.. zpátky to taky skoro nežralo, přitom už jsem plnila na Shell naturalem, prostě jak kdyby ta motorka dostala živou vodu a dlouho byla jak závoďák..
edit: v příručkách je taky toto: Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 91 nebo vyšším. Bezolovnatý benzin může prodloužit životnost zapalovacích svíček a životnost součástí výfukového systému.
Pokud se objeví střílení do výfuku nebo klepání motoru, použijte benzin o vyšším
oktanovém čísle nebo jiný druh paliva, neboť mezi druhy paliva jsou velké rozdíly.
Tak by mě po tomhle nenapadlo, že mi může 98 škodit... každopádně v článku debatovali o 100, tu teda netankuju a ještě jsem to ani nepotkala
no a jinak se informuju tady: http://vs800.wz.cz/Menu/ tak ani tady, ani jinde jsem nenašla něco o předepsaném palivu je tam pouze: natural.
Naposledy editováno 10.02.2014 16:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub příznivců motocyklů Intruder
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
To táhlo má zespodu tři ďůlky.V tom držáku táhla je taky zespodu šroubek (červík),pružinka a kulička.Při vytahování by mělo být slyšet i cítit v každý poloze (jsou tři)slabý cvaknutí.Ta pružinka je tak titěrná věc že často urezne,praskne nebo tam už vůbec neni.Od táhla vede lanko a pod nádrží se rozdvojuje do každýho karbce zvlášť.Uvnitř karbeců je konec lanka zavěšenej do pístku kterej pomocí pružin uzavírá trysku sytče.Vytahováním táhla silou překonáváš ty dvě pružiny v karburátorech a tu správnou polohu má zajistit právě ta kulička zapadající do těch důlků v táhle.Zkoušel jsem to několikrát opravit ale nikdy to moc dlouho nevydrželo.A jelikož pro start studenýho motoru je důležitá právě ta nejzaší poloha a člověk potřebuje mít při startování levou ruku pro vymáčknutí spojky (aby se ulehčilo baterce a netočilo se i se stuhlou převodovkou),naštval jsem se a udělal jsem si tam na malej pantík západku která mi to v tý,maximálně vytažený poloze bezpečně podrží.Nastartuju (čapne to hned),odkloním západku, pomalu zasouvám táhlo a zároveň držím plynem otáčky motoru tak aby to nezdechlo,počkám tak dvě až tři minutky a pomalu jedu.Žádný dlouhý zahřívání na místě.Introše mám už osm let,nikdy jsem s tím v servisu nebyl,benzín tankuju N 95 a pořád jede jako ďas.Pokusím se sem dát i dva obrázky.Na jednom je západka odkloněná a sytič zasunutý,na druhým je táhlo zcela vytažený a podepřený západkou.
Naposledy editováno 12.02.2014 22:40:11
1 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder | Bzricho | 23 | 20.6.2024 v 12:47 Dusko |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |