Pak jsem motorku zhasnul pomoci chcípáku (přerušovače el. obvodu).
poklízel jsem nářadí a než jsem odešel z garáže, tak jsem chtěl motorku ještě jednou pro jistotu natočit, ale nic. Všechno svítí a je ok, troubí , bliká (takže baterka je ok) jen motorka nestartuje, startér se ani nepootočí, prostě nic. Přítom ani nezarřčel, nebo tak něco, prostě nic, a ano koukl jsem jestli mám zaplej el. okruch.
Nevím co s tím je, jedná se Yuki Manxman 125, nemáte někdo podobnou zkušenost? a případě i radu? díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Naposledy editováno 07.02.2014 20:28:10
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
tím, žes to startoval tak se trochu vybila a jestli nebylave 100% kondici, tak se nestačila dobít
ale najednou nic, prostě jak jsem ji zhasl a pak uklidil jako by se přerušil kontakt nebo nevím,
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Samozřejmě je i možné,že odešla pojistka,která by měla napájet relé ale předpokládám,že jsi pojistky překontroloval.
Syn měl dříve 125cc Yuki a dost jsme se s ní natrápili. měl v záruce měněné snad všechno mimo kol (2x nádrž,3x motor atd).
Přeji šikovné ruce a ať to opravíš.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Dobitím baterky nic nepokazíš...
Nám kdysi v autoškole na technice říkali- 1 start je 100km jízdy,aby se dobila baterka na původní hodnotu...ale to byly ještě olověné a kyselinové baterky.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
a starterem jsem pootočil jaksi transfúzní metodou (jinou baterkou) takže starter je o.k.
jediná možnost je asi to rele, jen nevím jak se to přesně jmenuje, že bych ho zkusil vyhledat na internetu.
Jinak to relátko z odkazu tam klidně namontovat můžeš.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
2/ dej tam neutrál ( mezi 1 a 2 jinak to nenatočíš měla by svítit zelená kontrolka)
3/ změř baterii případně ji dej dobít.
Ciao Píny
bobrvan píše: Jo a ještě něco. U mé mašiny je elektronika,která je dost choulostivá na nabití a kapacitu baterky. Taky to dělá všechno,jen to nestartuje když TDI rozhodne,že je baterka slabá....
Dobitím baterky nic nepokazíš...
Nám kdysi v autoškole na technice říkali- 1 start je 100km jízdy,aby se dobila baterka na původní hodnotu...ale to byly ještě olověné a kyselinové baterky.
Tak to by ta auta s tim start stop systemem moc dlouho nevydrzela jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
jinak jsem nenašel žádnou jinou pojistku krom té která je u baterky, a ta je ok,
takže to bude na 80% tím relátkem, si myslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Při rozborce XV535 jsem se raději s protahováním drátů nebabral a parabolu nechal viset na drátech.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
Naposledy editováno 09.02.2014 14:31:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje - ale vše svítí troubí a funguje...
takže vše je ok.
Já tu psal že vše funguje!
problém je jen nekde mezi tlačítkem start až po startér, a poté co jsme prošel celou kabeláž a nikde nenašel žádnou pojistku a poté co jsme proměřil a pročistil vše co se dalo, jsem nejspíš zjistil že je špatný relé startéru, tak je myslím jasné že problém v baterce není...
Nepochybuji o tvých znalostech okolo motorek, ale poté co jsme vyčerpal všechny své znalosti a také po úvaze že nechi nějak motorku poškodit jsem se rozhodl poptat se lidí (motorkářů)
zda neměli podobný problém a zajímá mě jak ho řešili.
Kdyby jsi si přečetl diskuzi, sám by jsi se dočetl, že jsem toho hodně odzkoušel...
a jestli máš nějakej osobní mindrák, tak jsme ani nepiš, když jsi nic neporadil a jen máš tu snahu tu urážet!
Naposledy editováno 09.02.2014 16:20:17