Téma: rozebírání motoru
Cs lidi mam ted na výběr bud svoji motorku prodat za 10 000 na díly a nebo se ji pokusit sám opravit nehodlám se jí vzdát ale nemám žádný skušenosti z rozebíráním motoru takže budu rád za každou radu obrazek nebo cokoliv co by mi mohlo pomoct

(reakce na) rozebírání motoru

4.2.2014 v 11:31 | Nahoru | #151

IvanDvoutakťák píše: Nedá mně to, abych se TADY nepodělil o překvapivé zjištění,
že i v takovémto stavu dokáže "ten čertův vynález na dvou kolech"
dojel na výměnu řetězovky ...












"Tipicho" (čti foneticky z italštiny) ... tak to jsem ještě neviděl...inu člověk se pořád učí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozebírání motoru

4.2.2014 v 11:34 | Nahoru | #152
IvanDvoutakťák: Z jaké motorky to je? Ten řetěz musel být brutálně přešponovaný, když dokázal něco víc než jen bezmocně klouzat.

Já akorát zažil jiný extrém: Poláka, který tak dlouho neměnil brzdové desky, až totálně odbrousil i plechy pod obložením a dál už dřel kotouče přímo pístkama. A ještě si stěžoval, že to "niehamuje"

Naposledy editováno 04.02.2014 12:07:41

rozebírání motoru

4.2.2014 v 11:49 | Nahoru | #153
Tak to také vidím poprvé a mosel teda bét betelně našponované, když dokázal táhnout víceméně jen frikční trakcí. Že nerupnul, nebo to neodnesly lágry...
A ten pšonek "mie to niehamuje" - před časem tu byl odkaz na vlákno nejspíš z nějakého diesel fóra a tam byla solidní sbírka výsledků "opomenuté údržby" (i když to je sakra mírný výraz). Třeba kotouče ometené až na chladicí žebrování, poloosa prostavená kusem kdovíjaké kulatiny (až to evokovalo Hipíka se štanglí od koštěte), rozmašlená kočka zamotaná do řemenů...

(reakce na) rozebírání motoru

4.2.2014 v 11:51 | Nahoru | #154

1100Virago píše: IvanDvoutakťák: Z jaké motorky to je? Ten řetěz musel být brutálně přešponovaný, když dokázal něco víc než jen bezmocně klouzat.

Já akorát zažil jiný extrém: Poláka, který tak dlouho neměnil bezdové desky, až totálně odbrousil i plechy pod obložením a dál už dřel kotouče přímo pístkama. A ještě si stěžoval, že to "niehamuje"

tak to je asi nejvíc co jsem kdy slyšel i když ten řetěz je taky zajímací

rozebírání motoru

4.2.2014 v 12:02 | Nahoru | #155
Kdysi dávno jsem na své terénní Jawě 90 Cross z nedostatku jiné možnosti lepil prasklou nádrž - kolem upevňovacího šroubu nádrže. Byl jsem překvapen jak tahle "nouzovka" držela, dvousložkové epoxidové lepidlo. Dnes jsou daleko lepší materiály, běžně používáme ve strojírenství dvousložkové tmely, tekuté kovy. Při dodržení podmínek mají vysokou pevnost a hlavně nedeformují blok motoru tepelným pnutím jak je to u svařování. Mám s tím jen dobré zkušenosti ale záleží na podmínkách - posouzení vhodnosti užití.

1 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru

4.2.2014 v 12:48 | Nahoru | #156
Mám to nahlásit na depozita nebo to odhlásit úplně? mám to prodávat po dílech nebo jako celek? představuji si zhruba takovýhle ceny výfuk komplet 1600-2000 chromový víka motoru 1400-2000 čerpadlo a kohout ta 1000 za oboje karburátor 1200 airbox 600 kola 1000 jedno byla tam nová řetězovka tak za 500 bych ji nechal sedadlo spolujezdce držák toho sedadla + madlo tak za 2000 rám + motor myslím tak 5000? má to papíry tak by to tak mohlo být. Co myslíte není to přestřelený ?

rozebírání motoru

4.2.2014 v 12:54 | Nahoru | #157
Dal´s mně "fleka", Virago To malý kolečko jsem kdysi v Sumoto Brno
demontoval(a "ztopil" ) vlastnoručně a rozeta byla "jen" jako cirkulárka,
což zas tak vzácné nebylo a tak ten zázrak spočíval "jen" v tom, že s těma pár
zubama(který už tam nebyly! ) co jich na předním kolečku bývá cca 14,
to na výměnu řetězovky dojelo .....
Ta rozeta je "převzatá" fotka Řekl bych, že ´přešpónovanej´řetěz se místně
vytahá a na ty zlikvidovaný lágry přijde až příští "šťastný majitel" ...

Naposledy editováno 04.02.2014 12:55:39

(reakce na) rozebírání motoru

4.2.2014 v 13:12 | Nahoru | #158

login36158 píše: Mám to nahlásit na depozita nebo to odhlásit úplně? mám to prodávat po dílech nebo jako celek? představuji si zhruba takovýhle ceny výfuk komplet 1600-2000 chromový víka motoru 1400-2000 čerpadlo a kohout ta 1000 za oboje karburátor 1200 airbox 600 kola 1000 jedno byla tam nová řetězovka tak za 500 bych ji nechal sedadlo spolujezdce držák toho sedadla + madlo tak za 2000 rám + motor myslím tak 5000? má to papíry tak by to tak mohlo být. Co myslíte není to přestřelený ?



Prodal bych po dílech,ale otázka je jaká je poptávka?? Drobnosti jdou hned,ale co rám... Motor...atd. Jestli máš možnost dostat 10 za celek,tak bych asi neváhal.

rozebírání motoru

4.2.2014 v 13:19 | Nahoru | #159
Já když kdysi rozprodával gpz 900, tak jsem prodal skoro vše. Zbyl mi akorát rám s kyvkou, airbox a pár drobností. Za ty díly jsem dostal cca 45 tis. což bych za celek se zadřeným motorem nedostal ani náhodou. Ale trvalo to tak rok a půl.

rozebírání motoru

4.2.2014 v 13:47 | Nahoru | #160
je mi jasný že když to budu prodávat po dílech a prodám většinu že vydělám víc ale asi by bylo lepší střelit to najednou a uvolnit místo v garáži pro něco jinýho nvm jestli to mám hodit na depozita nebo to zrušit úplně? i poškozenej rám by se měl dát prodat když jsou na něj doklady ne ?

rozebírání motoru

4.2.2014 v 13:57 | Nahoru | #161
tak inzerat už je i na motorkarich

rozebírání motoru

4.2.2014 v 14:43 | Nahoru | #162
Většinu z demontovaného motocyklu neprodáš, tím si můžeš být jistý
Tvoje "vozítko" NENÍ kultovní motocykl, jako(např.) GPZ900 !

Naposledy editováno 04.02.2014 14:45:04

rozebírání motoru

4.2.2014 v 16:55 | Nahoru | #163
mám jí zrušit nebo dát na depozita?

rozebírání motoru

4.2.2014 v 17:03 | Nahoru | #164
Záleží snad na tom, dokdy máš platnou pojistku, ne!?
Po dobu její platnosti si ponech možnost prodeje celýho bajku.
Co kdyby se zájemce našel !!?
Odhlásit můžeš vždycky (ale včas, než vyprší pojistka!!).

rozebírání motoru

4.2.2014 v 17:48 | Nahoru | #165
pojistka pravě vyprší příští měsic :/

rozebírání motoru

4.2.2014 v 18:00 | Nahoru | #166
Pojistku neres,ta je zanedbatelná. Zaplať na další období a prodej i s papirama. Těch 150 korun tě nevytrhne.

rozebírání motoru

4.2.2014 v 21:14 | Nahoru | #167
za pojistku na dalsi obdobi dam dalsich 1000 kc

rozebírání motoru

4.2.2014 v 21:25 | Nahoru | #168
Jó, logine, rozhodnutí je na Tobě - bajking je hobby pro chlapy !

rozebírání motoru

4.2.2014 v 21:28 | Nahoru | #169
odhlasit to jde jedine eko (nemohl bys prodat díly) dej to do depozitu, papíry muzes prevadet na noveho majitele i tam a nebudes muset platit pojistku

rozebírání motoru

4.2.2014 v 21:49 | Nahoru | #170
Na 125 ccm 1000 kč?? Co to máš za pojistku. Manželka platila 260k

rozebírání motoru

5.2.2014 v 06:36 | Nahoru | #171
Ja platim na streeta asi 1090 na rok :D

1 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru

5.2.2014 v 09:01 | Nahoru | #172
nvm platil bych ji poprví XD mam ji taky na rok a měl by to být necelejch 1000 kč

(reakce na) rozebírání motoru

5.2.2014 v 11:46 | Nahoru | #173

login36158 píše: nvm platil bych ji poprví XD mam ji taky na rok a měl by to být necelejch 1000 kč



To je píčovina, jak pravostraný řízení!!!

rozebírání motoru

5.2.2014 v 13:46 | Nahoru | #174
ja nvm vim že bych to měl mít na rok a že mi to poprví platil strejc a ten už si to nepamatuje :/

rozebírání motoru

5.2.2014 v 16:41 | Nahoru | #175
Logine, začni už něco dělat taky sám, nebo si ti, co si z Tebe tady nedělali šoufky,
začnou taky myslet, že "každá rada Tobě je marná, marná, ... " .
Bohužel, začínáš mně připadat, jako "ideální oběť" ČKP , až něco zmeškáš,
nebo uděláš nesprávně při odhlašování, nebo pojišťování a pak Tě ten nabouranej
bajk začne ještě víc připravovat o peníze .

rozebírání motoru

5.2.2014 v 20:25 | Nahoru | #176
Je to marný, je to marný......... je to marný... !!!! On ani neví odkdy do kdy má pojistku a kolik má platit....

1 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru

6.2.2014 v 00:02 | Nahoru | #177
Celý jsem to nečet, je to dlouhý, tak možná někoho opakuju, ale můj názor:

Motor, tedy na dnešní dobu, relativně jednoduchej, když se pustíš do opravy sám, tak se aspoň něco naučíš. Když se to nepovede - byť nevidím důvod proč by se to povést nemělo, tak Ti pořád zbyde pár věcí který rozprodáš, přičemž za vylágrovanej motor tak jako tak nic nedostaneš. Manuál se dá sehnat asi i na netu, takže zadarmo. Dlouhejch zimních večerů máš před sebou habakuk. Zjara budeš mít motorku, kterou budeš znát a nebudeš se muset zabývat nadáváním na toho, kdo ji zprasil před Tebou.
A pokud nemáš v úmyslu končit s motorkama prodejem téhle, tak Ti určitě nebude na škodu vědět víc než jen to, kde to má plyn a kde nádrž. Přitom jakýkoliv jiný školný Tě určitě vyjde dráž.

(reakce na) rozebírání motoru

6.2.2014 v 11:43 | Nahoru | #178

login36158 píše: nejaky rady? me napadl takovejhle postup rozebrat to dostat se na tu diru zvenci ji zalepYt hlinikovou paskou roztavit hlinik a zevnitř to zalejt asi to je blbost co ?



rozebírání motoru

6.2.2014 v 11:47 | Nahoru | #179
I kdyby "někdo/něco" tu hliníkovou pásku udrželo na místě při té "slévárenské práci",
těžko se ten přidávanej hliník spojí se slitinou karteru.
Svařování je o něčem jiným ...

(reakce na) rozebírání motoru

6.2.2014 v 12:59 | Nahoru | #180
Ricard> To už tu právě výše zaznělo, že zrovna motor XV125 (a vlastně všechny motory řady Virago) na učení bohužel moc dobrý není. Má vertikálně dělený karter, takže půlení se neobejde bez laborování s letlampou a stahováky - dá se říct taková "jawa po japonsku". Klasicky řešený motor, u kterého se sundá vana, sundají se domečky lágrů a klika jde ven, je mnohem lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10419 26.10.2024 v 23:58 badyXV
Olej ve vzduchovým filtru a ztráta ... Yamaha XV 125 Virago Honza_JB 2 28.9.2024 v 17:32 ja1
Nová spojka zabírá až na konci Yamaha XV 125 Virago Jirka98 11 7.8.2024 v 22:59 Kohlstein
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 16 19.7.2024 v 13:04 staroch30
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM

TOPlist