koupil jsem 125ccm Enuduro s najetými 10 000km, ale po celkové obhlídce, atd.. mi přijde, že nemá motorka nakroucenou tolik, jako je nakrouceno na tachometru. Je nějaký způsob, jak DOMA zjistit, jestli může mít motorka nakrouceno tolik kolik má na tachometru, nebo jestli je stočená..? Protože po 10 000km, by musela být motka jak nová a to se mi opravdu nezdá. Podle zevnějšku, to nejde moc dobře zjistit, protože jestli se předchozí majitel o motorku nestaral, tak to by mohlo být ono. Jde to nějak aspoň přibližně zjistit..? Nemám na mysli tu službu na inetrnetu, jak zaplatíte 500Kč a oni vám napíšou nějaké informace o motce..Díky za smysluplné dotazy :)
r.v.
aktualni najezd
serviska
servisni prohlidky
stav gum (originalni?)
kotouce / desky
retezovka
Naposledy editováno 05.02.2014 16:20:10
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
2 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
5 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
- V ČR registrovaná prvně v roce 2009
- Je dotažená z Německa
- Servisní knížka není
- Gumy nejsou originální
- Kotouč má požadovanou šířku, desky jsou taky jak nový
- Řetězovka netuším jestli je nová nebo ne
- Rozeta je ještě dobrá - Sice není jak nová, ale žraločí zuby ještě nemá :)
Edit: Tachometr vypadá bez zásahu..No jasně, nemusel bejt zapojený náhon Ale tak jde o to, jak zjistit, že nemá motorka najeto, to co je na tachu
Naposledy editováno 05.02.2014 16:34:22
Motoristik píše: - Motorka je ročník 2004
- V ČR registrovaná prvně v roce 2009
- Je dotažená z Německa
- Servisní knížka není
- Gumy nejsou originální
- Kotouč má požadovanou šířku, desky jsou taky jak nový
- Řetězovka netuším jestli je nová nebo ne
- Rozeta je ještě dobrá - Sice není jak nová, ale žraločí zuby ještě nemá :)
Edit: Tachometr vypadá bez zásahu..No jasně, nemusel bejt zapojený náhon Ale tak jde o to, jak zjistit, že nemá motorka najeto, to co je na tachu
10 let a 10000km je hodne podezrele
Serviska neni - dalsi indicie, v 10000km by serviska zvedla docela podstatne cenu motorky
kotouc je original? desky jsou par stokorun, ty neres jestli nejsou origo.
tim jsem chtel rict, ze retezovka, kotouce, u nekterych motorek gumy jsou po 10tkm stale originalni.
Saxn píše: Koukni se pořádně na tachometr jestli není na něm vidět,že bylo do něho zasaženo . Ony nemusí být stočené , jen ten před tebou neměl ho zapojen v předním kole
Já ho mám zapojen na zadní kolo , tak jen že ne vždy je na předek
Aby si nebyl pak rozladěný... J.
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat stočený tachometr
Motoristik píše: - Motorka je ročník 2004
- V ČR registrovaná prvně v roce 2009
- Je dotažená z Německa
- Servisní knížka není
- Gumy nejsou originální
- Kotouč má požadovanou šířku, desky jsou taky jak nový
- Řetězovka netuším jestli je nová nebo ne
- Rozeta je ještě dobrá - Sice není jak nová, ale žraločí zuby ještě nemá :)
Edit: Tachometr vypadá bez zásahu..No jasně, nemusel bejt zapojený náhon Ale tak jde o to, jak zjistit, že nemá motorka najeto, to co je na tachu
Jezkovy zraky , na 99,9% ta motorka ma nalitano vic nez 10 tkm. A pravdepodovne v roce 2006 ji nekdo rozstrelil v nemecku a nekdo ji pak slozil ze dvou ruznych motorek.
Kdybysi aspon napsal co to je za motku, podivej se na klicovy srouby jak jsou vozvejkany, jestli to ma 10 tkm tak by to asi melo mit desticky na konci zivotnosti nebo uplne novy, tzn ze ty srouby co drzej brzdic mohly byt jednou povolovany.
KOlik je tloustka kotoucu u nove motky a kolik je tam ted (staci zmerit digitalni suplerou),
Tam motka kdyby mela nalitano 10tkm bude normalnim opotrebenim jak nova, muzu ti sem hodit fotky prodaval jsem 250 ninju co stala 4 roky v garazi a mela najeto 3tkm, krom skrabancu z padu to vypadalo jak kdyby vyjela z fabriky.Za 10 tkm nebude nikde nic osoupany od klicku, on nohou, gripy musi byt nevohmatane ale ne nove, proste to chce trochu zkusenosti.
Sorry ale kdyz budu chtit tak neomu kdo o tom nic nevi prodam nalestenou vranu jako prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Motoristik píše: - Motorka je ročník 2004
- V ČR registrovaná prvně v roce 2009
- Je dotažená z Německa
- Servisní knížka není
- Gumy nejsou originální
- Kotouč má požadovanou šířku, desky jsou taky jak nový
- Řetězovka netuším jestli je nová nebo ne
- Rozeta je ještě dobrá - Sice není jak nová, ale žraločí zuby ještě nemá :)
Edit: Tachometr vypadá bez zásahu..No jasně, nemusel bejt zapojený náhon Ale tak jde o to, jak zjistit, že nemá motorka najeto, to co je na tachu
Desetiletá motorka s desítkou na tacháči je buď totální nesmysl, nebo neuvěřitelný sci-fi z říše snů. To Ti snad mohlo být jasný hned z inzerátu, natožpak při její koupi. Začít o tom přemýšlet až když ji máš doma je dost zpožděný zapalovaní.
Nicméně:
- Originál gumy už jsou asi zpuchřelý, takže nic
- Jsou aktuální gumy na doraz, nebo maj dobrej či lepší vzorek?
- Kotouč je zřejmě již měněnej
- Rozeta zřejmě jakbysmet
- Desky jsou tedy po servisu
=> Vypadá to spíš na průběžně udržovanou motorku, možná ne servis pro potřeby výstavnictví, ale udržovanou. Co chceš víc? Á propós: určitě jsi ji nekupoval za cenu nové motorky, že ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
Motoristik píše: - Motorka je ročník 2004
- V ČR registrovaná prvně v roce 2009
- Je dotažená z Německa
- Servisní knížka není
- Gumy nejsou originální
- Kotouč má požadovanou šířku, desky jsou taky jak nový
- Řetězovka netuším jestli je nová nebo ne
- Rozeta je ještě dobrá - Sice není jak nová, ale žraločí zuby ještě nemá :)
Edit: Tachometr vypadá bez zásahu..No jasně, nemusel bejt zapojený náhon Ale tak jde o to, jak zjistit, že nemá motorka najeto, to co je na tachu
tak ti upřímně říkám že motorka je stočená, jen nevím proč po tom tak pátráš a k čemu ti to bude
LovoXXX píše: Já jsem si v poslední době všiml, že některý motorky mají na tacháči dost zpřeházený čísla (viz třeba obr.) a v drtivý většině to jsou 20 let starý vrány s 30k km, tzn. na 99,9% stočený, takže možná i tak by se mohla dát poznat stočená motorka, protože pochybuju, že by tohle udělal zdravej tacháč...
No nevím - u dvou aut, který nebyly stočený jsem měl čísla taky šejdrem (ne tak extrémně jako na obrázku,ale měl). Auto, který bylo stočený (viděl jsem je na srazu s 210tis. a za rok v inzerátu mělo 170tis., ale mělo péči,tak jsem ho koupil), mělo ty čísla nerovnější, akorát se při stáčení něco ulomilo,takže to nenajede víc jak 200tis.km, kde se ty čísla zasekly... Takže u těhle mechanických tacho bych na rovnost čísel moc nevsázel... Někde to může být,ale určitě ne všude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat stočený tachometr
trins píše: tak ti upřímně říkám že motorka je stočená, jen nevím proč po tom tak pátráš a k čemu ti to bude
Aby se nasral...
Ale třeba můj kámoš po vyjetí historie v servisu šel za prodejcem a dostal zpět nějaký prachy (stočeno z 230tis.km na 130tis...).