Naposledy editováno 02.02.2014 12:39:10
1 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni pod valec ?
taky pomůže trošku přicpat výfuk(menší výstupní díru)
na regulaci přívěry pružinka je,ale na YZ je to tuším centrální pružinky u toho odstředivého mechanismu,ale i to lze upravit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni pod valec ?
Dolph-cz píše: jo,bude to hodnější...,více jako enduro
taky pomůže trošku přicpat výfuk(menší výstupní díru)
na regulaci přívěry pružinka je,ale na YZ je to tuším centrální pružinky u toho odstředivého mechanismu,ale i to lze upravit...
To uz bych, ale asi musel sundat cely bocni dekl na kterej drzi viko spojky a je to asi slozitejsi. U SX 250 je jen na boku motoru vicko se 2mi sroubky a po jeho odendani se jen vymeni tlacna purzinka a je jine nastaveni privery v tu chvili. Kdybych zaaretoval priveru v zavrene poloze, tak to dole pojede stejne pekne, ale nahore asi jako 125ka nebo jeste min ? Ze to nebude uz o nicem ? Ty tesneni jste nekdo nevidel ve vice tloustakach kde koupit ? Na partsdepotu (origo dily) maji jenom jednu silu.
Naposledy editováno 02.02.2014 13:57:22
tlustší těsnění asi normálně nekoupíš,snad jedině ebay...,jedině si ho nechat udělat na míru,na netu určitě najdeš firmy,co to umí...
Naposledy editováno 02.02.2014 13:59:09
1 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni pod valec ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni pod valec ?
otázka je,jaké tam je těsnění,jestli jen ten hliníkový plíšek,tak by to snad šlo...,já si to teď nevybavuju....
s tím zavřením natvrdo je blbost...
1 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni pod valec ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni pod valec ?
Dolph-cz píše: KrosarTom> dvě těsnění už bude asi moc,ty to můžeš zvednout odhadem tak o 0,5 mm
otázka je,jaké tam je těsnění,jestli jen ten hliníkový plíšek,tak by to snad šlo...,já si to teď nevybavuju....
s tím zavřením natvrdo je blbost...
Kdyz jsem vyndal to originalni zrejme, tak to bylo plechove a bylo tedy napatlane silikonem. Nyni jsem tam dal druhovyrobni papirove, ktere je asi vyssi, ale zase se zmackne. Jakoze to muzu zvednout max o 0,5mm ten valec nebo, ze dvemi tesnenimi, bych to zvednul o 0,5mm ? Proc bych nemohl o vice ? Uz ten motor nebude fungovat z hlediska casovani nebo, ze bude myslis uz dost malej vykon ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni pod valec ?
Jindramx píše: Nevím jak na Yamahu,ale na Ktmku vždy když objednám těsnící sadu na válec,tak jsou tam 3 tloušťky těsnění pod válec. Pokud ne,tak si kup těsnící papír(stojí pár kč) a vystřihni podle starýho těsnění jiný rozměr..je to ale prasárna
A objednaval jsi druhyrobni sadu tesneni na celej vrsek nebo jen to jedno pod valec samotne original KTM ?
KrosarTom píše: Kdyz jsem vyndal to originalni zrejme, tak to bylo plechove a bylo tedy napatlane silikonem. Nyni jsem tam dal druhovyrobni papirove, ktere je asi vyssi, ale zase se zmackne. Jakoze to muzu zvednout max o 0,5mm ten valec nebo, ze dvemi tesnenimi, bych to zvednul o 0,5mm ? Proc bych nemohl o vice ? Uz ten motor nebude fungovat z hlediska casovani nebo, ze bude myslis uz dost malej vykon ?
o výkon se nejedná-ale snížíš kompresi,začne to hůř chytat,zasírat svíčku a tak...
možná to snese i milimetr,ale víc už ne.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 | radiard | 12 | 24.1.2023 v 20:50 radiard |
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Crmkar | 4 | 6.1.2023 v 20:55 Massakra |
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 | Neo28 | 12 | 5.1.2023 v 15:18 _Michal |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |