paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Raptor 1000 výkonové verze
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 11:51 | Nahoru | #31

Rogerer píše: Maximálku jsem s tím měl asi 230 tacho na dálnici nalepený na nádrži, jestli to má nějaký vypovídající údaj...No a přede mnou je v papírech akorát nějaký pražák Uvidím co tam najdu, až to rozhodím...


Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 11:57 | Nahoru | #32

maciiik píše: Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...

to už je ale hodně dávno co to ješté bublalo

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2014 v 12:13 | Nahoru | #33
Rogerer: nejvetsi rozmer vacky - saci 34,47mm francie, 37,47mm ostatni
Vyfukova 36,08mm u vsech...
Tusim ze je na tech francouzskejch vackach na ozubenem kole na cele jeste naka znacka, "E" nebo tak neco, ostatni znacku nemaj...

Skrcena/neskrcena verze na maximalce malej rozdil ... Kdyz to clovek rve kazdej kvalt do bezvedomi v podstate nepozna rozdil mezi verzema, je to znat pokud se tam necha sestka a akcelerace treba ze 180... Ve dvou uz se te skrcene z tech 180 moc nechce, neskrcena se jeste kousek rozbehne...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 13:58 | Nahoru | #34

strakon píše: Rogerer> Tady máš tu fotku propojení. Co tam máš za filtr? t2.gstatic.com/images



Mám tam klasiku papírák. Když jsem to na jaře kupoval, byl ještě ok, tak jsem ho trošku profouknul a neřešil. Nad KN jsem přemýšlel, ale nechce se mi pak moc řešit nějaké ladění atd...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:02 | Nahoru | #35

maciiik píše: Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...



Zkoušeli jsme to na to samém místě
Jinak mě o tu maximálku zas až tak nejde, spíš tam postrádám trošku víc takové nějaké ostrosti...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:08 | Nahoru | #36

assassin píše: Rogerer: nejvetsi rozmer vacky - saci 34,47mm francie, 37,47mm ostatni
Vyfukova 36,08mm u vsech...
Tusim ze je na tech francouzskejch vackach na ozubenem kole na cele jeste naka znacka, "E" nebo tak neco, ostatni znacku nemaj...

Skrcena/neskrcena verze na maximalce malej rozdil ... Kdyz to clovek rve kazdej kvalt do bezvedomi v podstate nepozna rozdil mezi verzema, je to znat pokud se tam necha sestka a akcelerace treba ze 180... Ve dvou uz se te skrcene z tech 180 moc nechce, neskrcena se jeste kousek rozbehne...



Díky
Když jsem to měl posledně rozdělané, tak se mi zdá, že nějaká značka tam byla, ale moc jistý si nejsem. Ve dvou jsem s tím jel nejvíc kolem 200, víc už se tomu nechtělo. A to tam byla asi daná 5...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:28 | Nahoru | #37

Rebel83 píše: to už je ale hodně dávno co to ješté bublalo


No a co, prodám na díly, chceš?

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:36 | Nahoru | #38
Rogerer: filtr v tomhle airboxu neni hlavni restrikce, tzn at tam das jakejkoliv bude se to chovat jako se seriovym. Zmeny jsou znat az kdyz se airbox upravi.
Asi to budes mit skrcene - jestli teda ten tachac na raptoru nemeri lip nez na TL, Sko jede podle tacho 240 ve dvou v poho...
Ja sem mel puvodne 72kW verzi a na prvni tri kvalty v podstate nepoznam rozdil, ono totiz je to znat az pri plnym plynu a ten na prvni kvalty stejne nedas - musi se prehmatnout. Tzn ostrosti uz tam asi vic nebude...

Je fakt ze sem nikdy nejel na tl skrcenym na vackach, ale melo by se to chovat stejne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:42 | Nahoru | #39

maciiik píše: No a co, prodám na díly, chceš?



co za něj? motor si nech ten nepotřebuju...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 14:57 | Nahoru | #40

assassin píše: Rogerer: filtr v tomhle airboxu neni hlavni restrikce, tzn at tam das jakejkoliv bude se to chovat jako se seriovym. Zmeny jsou znat az kdyz se airbox upravi.
Asi to budes mit skrcene - jestli teda ten tachac na raptoru nemeri lip nez na TL, Sko jede podle tacho 240 ve dvou v poho...
Ja sem mel puvodne 72kW verzi a na prvni tri kvalty v podstate nepoznam rozdil, ono totiz je to znat az pri plnym plynu a ten na prvni kvalty stejne nedas - musi se prehmatnout. Tzn ostrosti uz tam asi vic nebude...

Je fakt ze sem nikdy nejel na tl skrcenym na vackach, ale melo by se to chovat stejne...



Takže KN by mělo vliv jen na trochu jiný zvuk ?
Ale tam už asi hodně udělá ta kapota ne. Já se schovám maximálně za ručičku otáčkoměru.
Kdyby to bylo těma vačkama, tak už mám asi náhradu vačky

Naposledy editováno 31.01.2014 16:02:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 15:02 | Nahoru | #41

dewwil píše: co za něj? motor si nech ten nepotřebuju...


Všechno nebo nic, šrotu mám doma dost!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 16:40 | Nahoru | #42
maciiik> tobě Raptor umřel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 16:50 | Nahoru | #43
dewwil> Copak, chceš si udělat našláplýho V-Raptora? O předku na V-čkovýho vím

Naposledy editováno 31.01.2014 17:03:04

Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 17:01 | Nahoru | #44
Rogerer: mam filtr pipercross a ani sem nezaznamenal nejak jinej zvuk... Tak ve dvou uz si moc nelehnes, jel sem s tim 250 vedvou v sede, o zub min vpredu, takze mi to vic keca...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 18:21 | Nahoru | #45

strakon píše: dewwil> Copak, chceš si udělat našláplýho V-Raptora? O předku na V-čkovýho vím



Jj, něco se mi líhne v hlavě a nejlíp s TLR motorem



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 18:33 | Nahoru | #46

maciiik píše: Všechno nebo nic, šrotu mám doma dost!



Kolik za to? Jestli to bude zajímavá cena tak bych o tom uvažoval, ikdyž bych radši V-raptora, klidně bez motoru a může bejt i pomuchlanej, jen rám(zadek může bejt pomuchlanej-podsedlovej rám), nádrž, vidle, kola a elektrika...

e: a na Stodůlky to mám 5minut

Naposledy editováno 31.01.2014 18:35:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 19:02 | Nahoru | #47
dewwil> na něj dáš přední masku a máš ho, to chceš vykuchat tvoje TLR?




















Naposledy editováno 31.01.2014 19:13:30

Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 19:09 | Nahoru | #48
Achjo

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 19:48 | Nahoru | #49
na Vraptory moc nejsem, ale ten bílý

Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 20:08 | Nahoru | #50
Vraptora muzu, to je spravna uchylarna :) sice teda je u me na zebricku az za sb8 ... Ale

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 20:48 | Nahoru | #51
Rogerer> To já zas jo, proto jsem si ho předělal a pořád se na něj vydržím v garáži hodiny koukat

Naposledy editováno 31.01.2014 20:53:02

Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 20:56 | Nahoru | #52
No bohuzel v dobe kdy sem kupoval byl raptor financne uplne mimo, sb8 je mimo porad ... A hlavne ta nemoc jmenem TL uz u me neni co byvala ... Ty ocelovy ramy jsou ale bozi.... Jeste by se mi libilo speer uno superbike :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:02 | Nahoru | #53

strakon píše: Rogerer> To já zas jo, proto jsem si ho předělal a pořád se na něj vydržím v garáži hodiny koukat



Musím uznat, že ten tvůj je taky moc pěkný ...ale u mě prostě pořád vede ta "tuctová" klasika

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:18 | Nahoru | #54

strakon píše: dewwil> na něj dáš přední masku a máš ho, to chceš vykuchat tvoje TLR?




















No mý se teď prodává, a koukám po Raptíkovi, ale sériovej motor v tom nenechám

e: už stárnu a chci něco polonahatýho V2 a lehčího než TLR co by nedráždilo majitele novejch SS se mnou závodit a zamachrovat, když mě pojedou, na 16let starou 2V babičku Teď bych je trestal na V-Raptoru v zatáčkách A hlavně Raptor je k tuningu jak dělanej, hrozná úchylárna

Naposledy editováno 31.01.2014 21:26:16

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:18 | Nahoru | #55
Rogerer> Já koupil normálního, ale furt jsem tak nějak zálibně pokukoval po tom V-čku, jako by to byl vyšší level a po XTRA jako ještě vyšší a pak jsem náhodou narazil na jednoho kluka, kterej psal tady v profilu, že koupil Včko s tím, že z něj udělá normál, tak jsem mu napsal a prohodili sme to a teď jsem z něj už téměř 100% nadšenej, až teda na ten kryt sedla, kterej nemůžu nikde sehnat a to mi už dvarát utekl o fousek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:20 | Nahoru | #56
dewwil> aha, tak ať se zadaří, těším se na nějakou super předělávku, já bych taky bral ještě jednoho ve kterým bych se povrtal, tohodle je mi líto V-éčkovou masku se světlem, blinkrama, lešením a těma parohama teď někdo prodává tady v bazaru a je to fakt hóóódně nedostatkový zboží, já po tom pokukoval 3 roky a nic, tak jestli o tom V-Raptoru vážně uvažuješ, tak o tom přemýšlej A nebo třeba tuto, dokoupit ty parohy a prodat ten motor www.tipmoto.com/motorky/cagiva/242935-raptor-1000-00.html

Naposledy editováno 31.01.2014 21:29:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:45 | Nahoru | #57
strakon> jj, počítám, že to budu dělat dlouho, ale možná tak v srpnu by to mohlo vyjet, jinak inzerci mám zmáklou, zatím koukám jestli někde není nějakej s motorem KO nebo lehce vyválenej, ale když nebude zbytí tak koupím nějakýho komplet a co nebudu potřebovat tak půjde na inzerci... motor, vidle, kyvka a celá prdel... Nejvíc mě serou ty vidle, že nejsou full adjustable a budu muset dát jiný, nejspíš Showa z RSV

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 21:47 | Nahoru | #58
dewwil> To jo, a kyvku taky z RSV Zkus kontaktovat tohodle kluka, tomu se myslím Raptor s nějakým rozharašeným motorem válí doma www.motorkari.cz/profil/

Naposledy editováno 31.01.2014 21:52:20

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 22:25 | Nahoru | #59

dewwil píše: No mý se teď prodává,



Sem si říkal že sem to někde viděl www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-suzuki-tl1000r-606443.html

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 22:31 | Nahoru | #60

strakon píše: maciiik> tobě Raptor umřel?


Mno jo no... Jako úplně neumřel, ale mám stržený výpustní šroub a zlobí elektrika(?).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 3KP 7 9.6.2021 v 17:24 Gahan37
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 zoom 10 17.5.2021 v 22:15 3KP
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 ancaaa 9 7.4.2021 v 21:30 strakon
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 Daniel37 14 10.11.2020 v 08:31 Ivos


TOPlist