2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
kubacech píše: Já Kangoo a taky řeším jen malikkosti, jako vylomené naftové čerpadlo, špatný vstřikovací ventil, přetěsnění naftového čerpadla, nový vlnovec nebo nové torzní tyče, protože na zadní nápravě jedna tyč z ničeho nic praskla.
Ale oproti Němcům má to auto duši Třeba elektronika, ta si tam žije vlastním životem Stejně jako tatovi na C5
No však řikám že sem musel mít kliku, ale možná to bude tim že je kupovaná u Frantíků a ne u nás.
Opravdu do toho auta cpu jen naftu, olej a filtry. Samozřejmě desky, rozvody atd. Doufám že to nezakřiknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
rogyze píše: kubacech> tipujem ze mas 1,5dci alebo sa mylim?
65D to je atmosferická 1,9
1 reakcí na tento příspěvek Honda je vraj Hujda
kubacech píše: Já Kangoo a taky řeším jen malikkosti, jako vylomené naftové čerpadlo, špatný vstřikovací ventil, přetěsnění naftového čerpadla, nový vlnovec nebo nové torzní tyče, protože na zadní nápravě jedna tyč z ničeho nic praskla.
Ale oproti Němcům má to auto duši Třeba elektronika, ta si tam žije vlastním životem Stejně jako tatovi na C5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
assassin píše: Kubacech: ty jo to fakt je nakej patecni kus, nebo to mas po nakym extra niciteli... Me se libi c6 :) citroeny jsou tak uchylny az se mi libi ... A c5 kombik mi prijde fakt prakticky auto, co vam na nem zlobi?
Teď jsme půl roku řešili problémy s turbem. Nejdříve to vypadalo, že je vadné jedno opravované čidlo. Po výměně to jelo a pak zase ne. Tak v Citroenu řekli, že je třeba repas. Ale diagnostika tvrdila že je problém na tom čidle 2 chyby. Nízký tlak, nebo vysoký tlak a jelikož současně být nemohou, tak problém s elektrikou. Nakonec jsme to dali u nás mechanikovi, ten na tom strávil víkend a nakonec zjistil, že je upálený kontakt v řídící jednotce, takže ji rozdělal a kontakt opravil :D
Jinak jsme museli nechat po 300k km odtranit původní FAP a teď se tatovi vysralo ložisko na spojce a oprava byla pěkně mastná.
A ještě tam je problém s páčkama, které už mají vychozené kontakty, takže občas zhasne přístrojovka, protože auto myslí, že světla jsou vypnuté a je tlačítko, co má ztmavit přístrojovou desku až na tachometr a to pokaždé zhasíná něco jiného a funguje jinak :D
Jinak jen spotřebák.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
E: Jinak nefungující x5 blokující ve špišce rudnou už jsem taky viděl. A určitě to byl automat, protože s manuálem by stačilo vyšlápnout spojku a sjet těch 200m z kopečka na zastávku, to tam je.
Naposledy editováno 23.01.2014 23:27:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
A s tím upáleným kontaktem u ECU jsi mi připomněl starší příhodu s kamarádem, který měl tehdy nějakou starší Toyotu, ale už s nepřímo ovládaným plynem. Ozval se s tím, že mu "nejde nastavit volnoběh". Když jsem k němu přijel, měl už rozebrané skoro vše kolem stříkačky, mně po chvíli blesklo, ptám se jej, jestli si je jistý, že bude chyba přímo na stříkačce, kluk pokrčil rameny, tak kouknu... a ejhle - dole u plynu (pedálu) rozpojený štekr od potenciometru! Prkotina, ale přitom závada se projevovala drasticky: Nastartovals a motor okamžitě vyletěl na cca 6500RPM - a nešel dolů! A kluk by býval rozmontoval kdeco, ale toto jej nenapadlo.
A to mně zase připomíná dříve oblíbenou klukovinu na Jawách - na víčko nádrže přilepit zespodu žvýkačku (ucpat odvzdušnění). Člověk pak jel a po několika km prd, prd a šlus. A leckterý jezdec též v takových případech rozdělal všechno možné na motoru, ale netrklo jej zkontrolovat nádrž.
pro neznalé
Koupí si chlap nového papouška, dá ho do klece a spokojeně odejde do práce. Když se večer vrátí z práce, uvidí doma strašný bordel, všude se válí prazdné flašky od piva a od vodky, no prostě mu papoušek, který leží naprosto ožralý, vychlastal všechen chlast. Chlap ho pořádně sjede a papoušek mu slíbí, že už se to nebude opakovat. Druhý den přijde chlap zase domů z práce a ta samá situace, papoušek namrdaný jako jelito a všude jen prázdný flašky. Borec už teda fakt neví jak dál, tak papouškovi řekne, že jestli to jestě jednou udělá, tak z něho vlastnoručně otrhá všechno peří. Papoušek se dušuje, že jasně, že už to neudělá. Další den přijde chlapík domu a všude prázdný flašky akorát papoušek nikde. Chlap ho hledá v obýváku, v kuchyni, v dětským pokoji, no prostě všude. Najednou otevře dveře do koupelny, vyvalí se pára a tam naprosto ožralý papušek ve vaně, otrhává si peří a řve: "Já mám v piči nějáký peří!"
Naposledy editováno 24.01.2014 04:22:30
rogyze píše: kubacech>mam znameho pracuje na odtahovke a mynuli rok behom pol roka odvazal do servisu 3 neviem ci x5 alebo x6 znicoho nic skapali na ceste,vidis bud rad tebe to aspon startovalo
tyto auta jsou hodně citlivý na natankované palivo, takže ten problém mohl být tento, moje značka taky vyhrála titul IRC, takže jsem v klidu
2 reakcí na tento příspěvek Honda je vraj Hujda
Hej???
Dobry kraj...
Vendous píše: No kup si motorku od někoho kdo vyrábí sekačky na trávu
Nech bejt hele, mam ji doma Hujdo-trávosek 160cc, hodil jsem na ni Akrapy,
přepákoval výšku střihu, carbonová zrcátka, samolepku "this is Marc's machine"
by ses koukal jak sousedi závidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
kubacech píše: rogyze> startuje to do -10 až -15. Potom musím dát před jízdou do motorového prostoru přímotop a motor předehřát. Jinak roztahovat se to musí na 4, protože to má převodovku dělanou tak do síly, že ani na 3 kola ten motor skoro neprotočí
E: Jinak nefungující x5 blokující ve špišce rudnou už jsem taky viděl. A určitě to byl automat, protože s manuálem by stačilo vyšlápnout spojku a sjet těch 200m z kopečka na zastávku, to tam je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda
valibuk píše: s automatem nejde sjet z kopečka?
v kombinaci s blondýnou za volantem očividně nedá Ale v X5 jsem nikdy ani neseděl, tak nevím, jakým způsobem tam je ten automat řešený. Jestli je páka mechanická, nebo elektronická, kde může být s vypnutým motorem a pokusy o nastartování vybitou baterkou problém