Téma: Honda je vraj Hujda
 
23.1.2014 v 20:31
Dost ludi tu pise vraj Honda je Hujda,to by asi Marquez nanej nevyhral motogp,a vyhrala aj ako team,yamaha si s Rosim ani neprdla,suzuki radsej nejazdila aby neostala v hanbe a o inych znackach skoda hovorit,ak to je Hujda co su potom ostatne znacky co Marquez nechal za sebou? a to nebudem opysovat davne uspechy na Dakare.

Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:25 | Nahoru | #31
A proto mám SUZUKI

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:26 | Nahoru | #32

rogyze píše: no vidis yamaha vyraba hudobne nastroje.



A Lamborghini traktory

Naposledy editováno 23.01.2014 22:26:18

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:27 | Nahoru | #33

Vendous píše: rogyze> Abych nezapomněl, opravdu si myslíš že Marguez jezdí na hujdě kterou koupil v šourumu mezi CBR a CBF

nekaž mu to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:27 | Nahoru | #34
kubacech> tipujem ze mas 1,5dci alebo sa mylim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:28 | Nahoru | #35

kubacech píše: Já Kangoo a taky řeším jen malikkosti, jako vylomené naftové čerpadlo, špatný vstřikovací ventil, přetěsnění naftového čerpadla, nový vlnovec nebo nové torzní tyče, protože na zadní nápravě jedna tyč z ničeho nic praskla.

Ale oproti Němcům má to auto duši Třeba elektronika, ta si tam žije vlastním životem Stejně jako tatovi na C5



No však řikám že sem musel mít kliku, ale možná to bude tim že je kupovaná u Frantíků a ne u nás.
Opravdu do toho auta cpu jen naftu, olej a filtry. Samozřejmě desky, rozvody atd. Doufám že to nezakřiknu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:30 | Nahoru | #36
Rogyze: jo a taky honda vyhrala tusim dva svetaky sjezdu na horskejch kolech... To jen abys na neco nezapomel, hned maj hondy zas o neco vetsi hodnotu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:32 | Nahoru | #37

rogyze píše: kubacech> tipujem ze mas 1,5dci alebo sa mylim?



65D to je atmosferická 1,9

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:32 | Nahoru | #38
assassin> jo

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:34 | Nahoru | #39
Vendous> tak desky neřeším, na to, že mám odlepené obložení od desek jsem se dozvěděl když jsem chtěl povolit šrouby na kolech a 2 se mi zalomily, tak jsem musel sundávat kotouč, aby jsem je mohl kombinačkama vyšroubovat.

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:35 | Nahoru | #40
kubacech>tak potom to mas riadne stary crep,co by si od toho chcel bud rad ze este ide.

Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:37 | Nahoru | #41
takže aprilie, bmw, triumph, atd... jsou taky mrdky, když nejezdí motoGP?

1 reakcí na tento příspěvek Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:39 | Nahoru | #42
Kubacech: ty jo to fakt je nakej patecni kus, nebo to mas po nakym extra niciteli... Me se libi c6 :) citroeny jsou tak uchylny az se mi libi ... A c5 kombik mi prijde fakt prakticky auto, co vam na nem zlobi?

(reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:44 | Nahoru | #43

kubacech píše: Já Kangoo a taky řeším jen malikkosti, jako vylomené naftové čerpadlo, špatný vstřikovací ventil, přetěsnění naftového čerpadla, nový vlnovec nebo nové torzní tyče, protože na zadní nápravě jedna tyč z ničeho nic praskla.

Ale oproti Němcům má to auto duši Třeba elektronika, ta si tam žije vlastním životem Stejně jako tatovi na C5

Samej spotrebák,hlavne že to auto má duši a není chladné bez emocí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 22:59 | Nahoru | #44

assassin píše: Kubacech: ty jo to fakt je nakej patecni kus, nebo to mas po nakym extra niciteli... Me se libi c6 :) citroeny jsou tak uchylny az se mi libi ... A c5 kombik mi prijde fakt prakticky auto, co vam na nem zlobi?



Teď jsme půl roku řešili problémy s turbem. Nejdříve to vypadalo, že je vadné jedno opravované čidlo. Po výměně to jelo a pak zase ne. Tak v Citroenu řekli, že je třeba repas. Ale diagnostika tvrdila že je problém na tom čidle 2 chyby. Nízký tlak, nebo vysoký tlak a jelikož současně být nemohou, tak problém s elektrikou. Nakonec jsme to dali u nás mechanikovi, ten na tom strávil víkend a nakonec zjistil, že je upálený kontakt v řídící jednotce, takže ji rozdělal a kontakt opravil :D

Jinak jsme museli nechat po 300k km odtranit původní FAP a teď se tatovi vysralo ložisko na spojce a oprava byla pěkně mastná.

A ještě tam je problém s páčkama, které už mají vychozené kontakty, takže občas zhasne přístrojovka, protože auto myslí, že světla jsou vypnuté a je tlačítko, co má ztmavit přístrojovou desku až na tachometr a to pokaždé zhasíná něco jiného a funguje jinak :D
Jinak jen spotřebák.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 23:12 | Nahoru | #45
kubacech>mam znameho pracuje na odtahovke a mynuli rok behom pol roka odvazal do servisu 3 neviem ci x5 alebo x6 znicoho nic skapali na ceste,vidis bud rad tebe to aspon startovalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 23:22 | Nahoru | #46
rogyze> startuje to do -10 až -15. Potom musím dát před jízdou do motorového prostoru přímotop a motor předehřát. Jinak roztahovat se to musí na 4, protože to má převodovku dělanou tak do síly, že ani na 3 kola ten motor skoro neprotočí

E: Jinak nefungující x5 blokující ve špišce rudnou už jsem taky viděl. A určitě to byl automat, protože s manuálem by stačilo vyšlápnout spojku a sjet těch 200m z kopečka na zastávku, to tam je.

Naposledy editováno 23.01.2014 23:27:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 23:27 | Nahoru | #47
kubacech> Teda, tak to nebude ani páteční kus, to snad musela vyrábět šikmoočka v předminulém století. To, aby ses bál se v tom autě na něco ošklivě podívat. Loni v létě jsem byl na dílně a kluci tam zrovna tlačili dovnitř očividně nepojízdnou Thalii, tak jsem jim pomohl a přitom poudám: "Já vím, co tomu je... je to žabožrout!" A jeden z nich málem smíchy upadl.
A s tím upáleným kontaktem u ECU jsi mi připomněl starší příhodu s kamarádem, který měl tehdy nějakou starší Toyotu, ale už s nepřímo ovládaným plynem. Ozval se s tím, že mu "nejde nastavit volnoběh". Když jsem k němu přijel, měl už rozebrané skoro vše kolem stříkačky, mně po chvíli blesklo, ptám se jej, jestli si je jistý, že bude chyba přímo na stříkačce, kluk pokrčil rameny, tak kouknu... a ejhle - dole u plynu (pedálu) rozpojený štekr od potenciometru! Prkotina, ale přitom závada se projevovala drasticky: Nastartovals a motor okamžitě vyletěl na cca 6500RPM - a nešel dolů! A kluk by býval rozmontoval kdeco, ale toto jej nenapadlo.
A to mně zase připomíná dříve oblíbenou klukovinu na Jawách - na víčko nádrže přilepit zespodu žvýkačku (ucpat odvzdušnění). Člověk pak jel a po několika km prd, prd a šlus. A leckterý jezdec též v takových případech rozdělal všechno možné na motoru, ale netrklo jej zkontrolovat nádrž.

Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 23:30 | Nahoru | #48
take iste furiky to je super rec

Honda je vraj Hujda

23.1.2014 v 23:31 | Nahoru | #49
já mám celkově na techniku štěstí auto i motorku koupenou napadenou kutilem domácím

Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 04:19 | Nahoru | #50
Mám v piči ňáký peří! .... i Marqueze

pro neznalé

Koupí si chlap nového papouška, dá ho do klece a spokojeně odejde do práce. Když se večer vrátí z práce, uvidí doma strašný bordel, všude se válí prazdné flašky od piva a od vodky, no prostě mu papoušek, který leží naprosto ožralý, vychlastal všechen chlast. Chlap ho pořádně sjede a papoušek mu slíbí, že už se to nebude opakovat. Druhý den přijde chlap zase domů z práce a ta samá situace, papoušek namrdaný jako jelito a všude jen prázdný flašky. Borec už teda fakt neví jak dál, tak papouškovi řekne, že jestli to jestě jednou udělá, tak z něho vlastnoručně otrhá všechno peří. Papoušek se dušuje, že jasně, že už to neudělá. Další den přijde chlapík domu a všude prázdný flašky akorát papoušek nikde. Chlap ho hledá v obýváku, v kuchyni, v dětským pokoji, no prostě všude. Najednou otevře dveře do koupelny, vyvalí se pára a tam naprosto ožralý papušek ve vaně, otrhává si peří a řve: "Já mám v piči nějáký peří!"



Naposledy editováno 24.01.2014 04:22:30

(reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 06:34 | Nahoru | #51

rogyze píše: kubacech>mam znameho pracuje na odtahovke a mynuli rok behom pol roka odvazal do servisu 3 neviem ci x5 alebo x6 znicoho nic skapali na ceste,vidis bud rad tebe to aspon startovalo



tyto auta jsou hodně citlivý na natankované palivo, takže ten problém mohl být tento, moje značka taky vyhrála titul IRC, takže jsem v klidu

Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 07:55 | Nahoru | #52
Zlatá doba Š120. Jinak Francouzi měli dělat eifelovky a ne se srát do aut. J.

2 reakcí na tento příspěvek Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 07:56 | Nahoru | #53
A naozaj na Zlovenzgu jebete psou???
Hej???

Dobry kraj...

Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 08:10 | Nahoru | #54
Je to tak O sportardu se taky říká že je to krám, a přitom to je excelentní enduro, jinak by jawa těžko vyhrála six days.

Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 08:39 | Nahoru | #55
Horší než Honda jsou už jen Slováci...

(reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 08:47 | Nahoru | #56

sqwer píše: A naozaj na Zlovenzgu jebete psou???
Hej???

Dobry kraj...

to je pomluva,maximálně ovce a to ještě jen občas

(reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 08:47 | Nahoru | #57

Vendous píše: No kup si motorku od někoho kdo vyrábí sekačky na trávu



Nech bejt hele, mam ji doma Hujdo-trávosek 160cc, hodil jsem na ni Akrapy,
přepákoval výšku střihu, carbonová zrcátka, samolepku "this is Marc's machine"
by ses koukal jak sousedi závidí.

(reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 08:49 | Nahoru | #58
J.M.K.> je to opravdu 30?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 09:09 | Nahoru | #59

kubacech píše: rogyze> startuje to do -10 až -15. Potom musím dát před jízdou do motorového prostoru přímotop a motor předehřát. Jinak roztahovat se to musí na 4, protože to má převodovku dělanou tak do síly, že ani na 3 kola ten motor skoro neprotočí

E: Jinak nefungující x5 blokující ve špišce rudnou už jsem taky viděl. A určitě to byl automat, protože s manuálem by stačilo vyšlápnout spojku a sjet těch 200m z kopečka na zastávku, to tam je.

s automatem nejde sjet z kopečka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda je vraj Hujda

24.1.2014 v 09:21 | Nahoru | #60

valibuk píše: s automatem nejde sjet z kopečka?



v kombinaci s blondýnou za volantem očividně nedá Ale v X5 jsem nikdy ani neseděl, tak nevím, jakým způsobem tam je ten automat řešený. Jestli je páka mechanická, nebo elektronická, kde může být s vypnutým motorem a pokusy o nastartování vybitou baterkou problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist