globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:55 | Nahoru | #1411
na 60 jebat..při tom tvym výkonu pujdeš znova k murkinovi na přeměření?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 21:01 | Nahoru | #1412

Jindrej píše: Je to tam kurva!






















pěkný tak video se zvukem

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 21:05 | Nahoru | #1413
Tak já jsem neměl moc na výběr.
EVA jsem za půl roku nikde levně nesehnal a i smaltmota by staly mnohem víc než tohle. A mivvy se mi rozpadly, takže jsem něco potřeboval.
Ale mivvy dělaly o chlup větší bordel nahoře se mi zdá.
Video nemám, zkoušel jsem to nahrát ale byl to hnus...
To uvidíš brzo naživo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 21:11 | Nahoru | #1414
Jindrej> OK, jsem zvědavej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 22:51 | Nahoru | #1415

Pepa1098 píše: Bači nenech se nasrat to vydrží aspoň měsíc



Hoši neserte mě... No dobře já si ty omezovače a wheelička odpustím a aspn sezonu to musí nabeton vydržet..

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 08:39 | Nahoru | #1416

Bači píše: Hoši neserte mě... No dobře já si ty omezovače a wheelička odpustím a aspn sezonu to musí nabeton vydržet..



jasné a( mezi náma) taliáni dělají skvělé mašiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 08:48 | Nahoru | #1417

Jindrej píše: Ale mivvy dělaly o chlup větší bordel nahoře se mi zdá.



co já bych dal za tichý vejfuky jak je dělá akrapovič, ten hluk mě štve na motorce úplně nejvíc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 08:58 | Nahoru | #1418
Stev> Tak v tom případě to máš opačně jak já. Mě dokud neteče krev z uší, nejsem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 16:22 | Nahoru | #1419

Jindrej píše: Stev> Tak v tom případě to máš opačně jak já. Mě dokud neteče krev z uší, nejsem spokojenej



njn, já když jsem na Tele namontoval Tenaxy s výstupem 95mm tak jako dobrý, ale když si to odplivlo do laufu tak to byl takovej tlak, že se ve mě hnuly vnitřnosti a málem jsem měl škrtátko na trenkách, když jsme se jeli projet tak se mnou nikdo nechtěl jet, protože za mnou jim lezly oči z důlků a když to hodilo sem tam plamínek to bylo něco



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 18:03 | Nahoru | #1420

dewwil píše: njn, já když jsem na Tele namontoval Tenaxy s výstupem 95mm tak jako dobrý, ale když si to odplivlo do laufu tak to byl takovej tlak, že se ve mě hnuly vnitřnosti a málem jsem měl škrtátko na trenkách, když jsme se jeli projet tak se mnou nikdo nechtěl jet, protože za mnou jim lezly oči z důlků a když to hodilo sem tam plamínek to bylo něco




Tak vzhledem k těm rourám tomu upřímně věřím
To jsou strašný okapy
Škoda že jsem to neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 18:18 | Nahoru | #1421

Jindrej píše: Tak vzhledem k těm rourám tomu upřímně věřím
To jsou strašný okapy
Škoda že jsem to neslyšel



To buď rád, že jsi to neslyšel, to nebyly tlumiče, ale zesilovače, stejně konstruovanej zesilovač jezdil Pavel Hanzlík, bez těch Tenaxů ani samotný svody nevyprodukovaly takovej bordel jako s nimi. Byly to vevnitř perforovaný trychtýře, který se od svodu ke konci výfuku rozšiřovaly, prostě princip trumpety v plechovce obalená vatou do laufu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 18:21 | Nahoru | #1422

Jindrej píše: Stev> Tak v tom případě to máš opačně jak já. Mě dokud neteče krev z uší, nejsem spokojenej



Proc jsi potom kupoval ty akrapy? Jsi mel jezdit bez koncovek

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 19:01 | Nahoru | #1423

dewwil píše: To buď rád, že jsi to neslyšel, to nebyly tlumiče, ale zesilovače, stejně konstruovanej zesilovač jezdil Pavel Hanzlík, bez těch Tenaxů ani samotný svody nevyprodukovaly takovej bordel jako s nimi. Byly to vevnitř perforovaný trychtýře, který se od svodu ke konci výfuku rozšiřovaly, prostě princip trumpety v plechovce obalená vatou do laufu


hustopeklo

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 19:02 | Nahoru | #1424

dakarista píše: Proc jsi potom kupoval ty akrapy? Jsi mel jezdit bez koncovek


Když dáš dobrou cenu za ty koncovky.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 19:08 | Nahoru | #1425

Jindrej píše: Tak já jsem neměl moc na výběr.
EVA jsem za půl roku nikde levně nesehnal a i smaltmota by staly mnohem víc než tohle. A mivvy se mi rozpadly, takže jsem něco potřeboval.
Ale mivvy dělaly o chlup větší bordel nahoře se mi zdá.
Video nemám, zkoušel jsem to nahrát ale byl to hnus...
To uvidíš brzo naživo



Oni se ti Suona vážně úplně rozpadly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 19:25 | Nahoru | #1426
Polas> bohužel. Kupoval jsem je jetý převatovaný. Vypadaly dobře, na poklep pěkně utemovaný, motorka odladěná na brzdě. No a po 400 km pravej prohořel. Tak nějak jsem s nima dojezdil zbytek sezóny která teda byla jen do července Pravej jsem se snažil průběžně opravovat ale ten plášť je ko a tak nějak se celej rozklížil. Levej jakž takž drží ale barvu pěknou nemá. Kamarádovi prohořel fungl novej karboňák na fz1 taky a titanovej mu pak rupnul. Ale bordel dělaj ukrutnej

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 20:35 | Nahoru | #1427
jojo karbony uz nikdy :) aby to clovek prevatovaval kazdou sezonu :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 20:52 | Nahoru | #1428
babynek> tak převatovávat jednou za rok u v2 je celkem good. Ale měnit plášť už ne

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.1.2014 v 21:39 | Nahoru | #1429
Jindrej> No tak to je fakt smůla! Já si právě říkal, že podle fotek to vypadalo, že si je koupil jako nové tak že by vydržely tak málo... Právě teď ty moje celokarbonové vystřídaly titanová Suona, tam je zase problém, že hodně rádi praskají v dírách pro nýty v těch "prohlubních" kde to není vyztužený tím nerez. páskem

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.1.2014 v 11:27 | Nahoru | #1430
Jindrej> Opravoval a menul jsem plaste 2x :( nakonec jsem se nasral hodil to do RP a nechal si udelat nerez... mozna az budu pak doochodce tak si to predelam za titan :) a mam klid!

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.1.2014 v 15:00 | Nahoru | #1431
Joo tahle řada se jim vážně moc nepovedla. Ono se třeba u toho krabonu není moc čemu divit. Když se člověk koukne na karbonovýho akrapa a pak na mivv, vypadá to jak dva úplně odlišný materiály....
Proč ji praská ty titanový je mi záhadou....

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 16:12 | Nahoru | #1432
jj neni karbon jako karbon.ja mam karbon od yoshi a ten matros je fakt uz na pohled rozdilny od tech mivvu

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 16:58 | Nahoru | #1433
jo jo určitě rozdíl je ale mě hlavně nasrali že to je všechno podlepeny laminátem

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 17:13 | Nahoru | #1434
Tak ja mel "poctivy carbon" od Acrapoviće a bohuze lse taky propalil... proste to chce hodne hlidat vatu a taky davat pozor pri prenytovani. Od akrapa se prodava komple kit na prevatovani i s carbon trubkama :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 18:26 | Nahoru | #1435
babynek> kdoví, jestlis už náhodou taky neměl druhý karbonový plášť... ty moje akrapy jsou sice dobité od pádů, ale furt drží, a vata už v nich taky není

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 19:23 | Nahoru | #1436
Mileek> no je pravda že známý má taky karbonovýho akrapa a celkem slušně mu taky zhnědnul. Myslím, že ho má od nova

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.1.2014 v 21:38 | Nahoru | #1437
Já jsem dlouho akrapa neviděl tak moc nemohu posoudit. Každopádně ty Mivvy používají matnej gelcoat narozdíl od jiných značek, já jsem ty moje karbonové předchozí zalakoval lesklým čirým lakem aby vynikla hloubka a struktura karbonu už potom byla stejná jako třeba u Termignoni. Problém bude spíš v pryskyřici... Pak taky problém, že první várka Suon byla bez toho plechového pásku, takže po čase nýt prorazil plášť vlivem vibrací, tomu se potom snažily zabránit dodatečnýma nerez. páskama jako to mají asi všici výrobci...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.1.2014 v 07:44 | Nahoru | #1438
Mileek> Jo to je docela mozne :)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

21.1.2014 v 18:01 | Nahoru | #1439
Zdar ladiči. Určitě budete vědět, jaký je rozdíl mezi motorama, detailněji převodovkama, u RSV 04 a výš a Tuona 06 a výš. Tak šup šup. Děkuju

Aprilia RSV úpravy a tuning

21.1.2014 v 19:09 | Nahoru | #1440
A není stejná?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist