Moto sice přikrývám dekami,ale napadlo mě omotat motor vč.karbeců tímhle:www.nextcomp.cz/main.aspx
při zakrytí deskou,by pak teplota motoru nemusela klesnout pod 0.
A kdyby byl zapnutý cca 3měsíce spotřebuje el za cca 600kč což není taková hrůza,lepší než měnit na jaře olej na kterém mám najeto cca 200Km ne?
Nebo radíte něco jiného?
Děkuji za rady
2 reakcí na tento příspěvek topný kabel
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
SuperSic58 píše: Důležitá je konzervace. silikonovej spray na plasty a gumu. Konkor, wd atd na kovové díly, vosk nebo shine spray na větší lakované a barevné plochy. To ochrání líp jak topení. Olej vyměň raděj hned, kdoví, co je tam za maglajz
jo jo reklama funguje,to někdy nebylo a vše vydrželo,pomalu to bylo nesmrtelné1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
gugo píše: No ale aby se ti to teplo rozneslo tak doporucuju zalejt do betonu s prisadou plastifikatoru, jinak to nebude mit valnou cenu.
Hod na to nejakej lajntuch at na to neprasi , dolejn nadrz 98 , vyndej baterku, paklize mas hlavni stojan dej to na nej a kasli nato.
a na tu 98 jezdíš celoročně nebo jen dáváš na zimu?
Já bych ji chtěl dávat celoročně,nebo Vervu od Benziny,tech pár kaček mě nezabije
E: pokud bych jí měl něchat venku, tak jí radši šoupnu někomu do garáže za poplatek.
Naposledy editováno 05.12.2013 11:56:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
trafika píše: Já bych ji chtěl dávat celoročně,nebo Vervu od Benziny,tech pár kaček mě nezabije
"Lepší" benzín se dává jen na delší stání že neobsahuje tolik biosraček, který se můžou usazovat a pak může být potřeba na jaře odkalit karbec. Jezdit na to celoročně u motorky jakou máš je nesmysl, nejde o peníze, ale nic tím nezískáš, naopak např. při dlouhodobým používání pouze 100oktanovýho benzínu ti ventily moc nepoděkujou. Ono někdy je lepší na to srát než vymýšlet cypoviny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel
panTerek píše: "Lepší" benzín se dává jen na delší stání že neobsahuje tolik biosraček, který se můžou usazovat a pak může být potřeba na jaře odkalit karbec. Jezdit na to celoročně u motorky jakou máš je nesmysl, nejde o peníze, ale nic tím nezískáš, naopak např. při dlouhodobým používání pouze 100oktanovýho benzínu ti ventily moc nepoděkujou. Ono někdy je lepší na to srát než vymýšlet cypoviny
Nerozumím. Proč by měl kvalitnější benzin poškodit jakékoliv části motoru. Myslíš, že se tyto "lepší" (jak jsi je nazval) benziny vyrábějí a prodávají proto, aby se do vozidel lily pouze při jejich zazimování a delším odstavení ? Udávané oktanové číslo v příslušném TP je nejnižším oktanovým číslem, který se doporučuje pro daný motor. Já mám v TP uvedno doporučení 95 okt. a dávám stabilně Vervu 100. A můžu ti říct, že to neudělalo nic ani s ventily ani s ničím jiným, naopak, na stejné množství natankovaného paliva ujedu více km a na chodu motoru je to (možná subjektivně) taky znát.
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
Další věcí jako nějaké pošahané mastičky, spreje co nabízejí prodejci na to radoby "zazimování"...kdysi to nebylo a motorky držely.
Já jsem přijel, motorku jsem vypnul klíčkem a pokud nemrzlo 14 dní v kuse tak jsem baterku ani nevyndával. Šmitec.
Jinak, tak půl roku zpátky jsme startovali po 7 letech MB Vito(auto) které bylo v dřevěné garáži kde byla teplota podobná venku a chytlo na poprvé!!Jen se trochu zakouřilo a jeli jsme Možná kdybych ho celého namazal kouzelnou mastí tak by chytlo o setinku dřív a to se vyplatí
Naposledy editováno 05.12.2013 21:05:29
1 reakcí na tento příspěvek topný kabel
A malé opáčko:
Oktanové číslo paliva vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ve směsi izo-oktanu s
n-heptanem, která je proti samozápalu stejně odolná jako zkoumané palivo (čistý n-heptan má definicí určeno oktanové číslo 0, čistý izo-oktan má určeno oktanové číslo 100). Oktanové číslo však může mít i hodnotu vyšší než 100, což vyjadřuje fakt, že dané palivo je ještě odolnější proti samozápalu než čistý izo-oktan.
Jo, a krátkou zimu přeju
BadRX píše: Benzin s vyšším oktanovým číslem, je odolnější proti samozápalu. Proto je předepsán v TP u motoru s vyšším kompresním poměrem. Já tak jednou za sezonu taky dám nádrž v-poweru, ale to pro "pocit" dekarbonizace. Jede to na něj stejně jak na 95ku. Ale stejně se vždycky dočtu, že to někomu na to jede líp
A malé opáčko:
Oktanové číslo paliva vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ve směsi izo-oktanu s
n-heptanem, která je proti samozápalu stejně odolná jako zkoumané palivo (čistý n-heptan má definicí určeno oktanové číslo 0, čistý izo-oktan má určeno oktanové číslo 100). Oktanové číslo však může mít i hodnotu vyšší než 100, což vyjadřuje fakt, že dané palivo je ještě odolnější proti samozápalu než čistý izo-oktan.
Jo, a krátkou zimu přeju
v-power jsou ale dva, 95ka a 100ka