globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě první motorky na ŘO A2
 
15.1.2014 v 13:35
Zdravím všechny motorkáře.

Měl bych dotaz... Mám čerstvě udělaný řidičák (Skupina A2 - do 35 kW) a uvažuji o první motorce. Konkrétně uvažuji o BMW F 650 (1997), která je nabízena na pár inzerátech na internetu. Chtěl jsem se však nejdříve zeptat, vás zkušenějších, a poštěstí-li se i přímo těch, kteří na ni jezdili, jaká tato motorka je. Konkrétně, zda s moji výškou 187 cm nebudu mít příliš pokrčená kolena. Řidičák jsem dělal totiž na motorce Yamaha MT-03 a ten posez mi vůbec nevyhovoval (strašně pokrčené nohy). A v případě, že by to četl někdo, kdo má přehled o spotřebě a ovladatelnosti této motorky, ať to taky uvede, prosím .

Druhá věc, kterou bych ještě zmínil. Pokud by došlo k situaci, že tuto motorku tedy ne, v tom případě by mě zajímalo, jaké jiné motorky by mě mohli zajímat vzhledem k mé situaci (začátečník, 187 cm). Jen podotknu, že vybírám v kategorii cestovních enduro.

Děkuji tedy předem za případné odpovědi a rady,
Tomáš.

Koupě první motorky na ŘO A2

15.1.2014 v 14:06 | Nahoru | #1
AHOJ

Hale jednoválec na cestování není úplně ideální.
Záleží co chceš jezdit.
A co jsi motorce schopný odpustit .
Já jsem si projev toho motoru zamiloval na tolik že už mám druhého .
Koukni ke mně do profilu
Jinak s tvojí výškou to bude v pohodě já mám 193cm a mám pegaso prakticky totožné motorky až na dizajn a rozhodně na tom nejsem nijak zle.
Skus popřemýšlet právě o tom pegasu za stejný peníze jako BMW koupíš pegaso novější s lepší výbavou.
A ty jeho notorické prohřešky ((nedokonalosti)a že jich moc není)) jde velmi snadno odstranit .

Naposledy editováno 15.01.2014 14:08:56

Koupě první motorky na ŘO A2

15.1.2014 v 14:52 | Nahoru | #2
No chtěl bych začít dá se říci na takovém tom univerzálu. Abych mohl jezdit přes sezónu každý všední den 25 km do Ostravy a 25 km z Ostravy, a aby zmákla občas i nějakou tu lepší polní cestu. Jinak koukám teď na to Tvoje Pegaso. Moc pěkné . Možná se nakonec zaměřím přímo na něj. Takže Ty máš 193 cm a je to úplně v pohodě? Tak mi by se mělo v tom případě sedět taky dobře. No a otázečka ještě. Jak to máš se spotřebou?

Koupě první motorky na ŘO A2

15.1.2014 v 15:08 | Nahoru | #3
Hale pokud si dokoupíš deflektor popřípadě prodloužené cestovní plexisklo tak v tom problém není žádný.
Spotřeba je jak u kterého tipu u karburátoru je to samozřejmě jiné než u stříkačky.
První pegaso bylo neuvěřitelně rozežraný kvůli laděným výfukům.
Tam byla spotřeba i 1O A víc a přitom to tak dobře nejelo.
U tohodle mám spotřebu kolem 5 a to nejezdím spořivě.
Určitě by to šlo i za mín ale to už by zas nebyla sranda.
U stříkačky je to tak za 3,5 ale zas je tam motorka vošizená na jiných místech.
Třeba přední tlumič není Up-side ale kalasickej .
A říká se že stříkačka startuje po dlouhé odmlce líp.
Já tenhle problém vyřešil tím že leju jen premiový benzín s co nejvyším oktanovým číslem.

W.

Koupě první motorky na ŘO A2

15.1.2014 v 17:40 | Nahoru | #4
Zdar, já bych ti z vlastní zkušenosti poradil suzuki freewind , je to podobny jak bmw, má to 35 Kw a spotřebu cca od 3,5 do 5 litru. Na mých 194 cm se na tom jezdí pohodlně a jen mi přední plexi odkloňuje vítr na helmu (vyřeším deflektorem). Jenom škoda že jich v Čr není víc



Koupě první motorky na ŘO A2

15.1.2014 v 18:30 | Nahoru | #5
No podle mně je suzuki freewind tragický omyl .

Když pominu dizajn tak vzduchem chlazená motorka která je primárné použitelná hlavně ve městě je prostě šlápnutí vedle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist