Měl bych dotaz... Mám čerstvě udělaný řidičák (Skupina A2 - do 35 kW) a uvažuji o první motorce. Konkrétně uvažuji o BMW F 650 (1997), která je nabízena na pár inzerátech na internetu. Chtěl jsem se však nejdříve zeptat, vás zkušenějších, a poštěstí-li se i přímo těch, kteří na ni jezdili, jaká tato motorka je. Konkrétně, zda s moji výškou 187 cm nebudu mít příliš pokrčená kolena. Řidičák jsem dělal totiž na motorce Yamaha MT-03 a ten posez mi vůbec nevyhovoval (strašně pokrčené nohy). A v případě, že by to četl někdo, kdo má přehled o spotřebě a ovladatelnosti této motorky, ať to taky uvede, prosím .
Druhá věc, kterou bych ještě zmínil. Pokud by došlo k situaci, že tuto motorku tedy ne, v tom případě by mě zajímalo, jaké jiné motorky by mě mohli zajímat vzhledem k mé situaci (začátečník, 187 cm). Jen podotknu, že vybírám v kategorii cestovních enduro.
Děkuji tedy předem za případné odpovědi a rady,
Tomáš.
Hale jednoválec na cestování není úplně ideální.
Záleží co chceš jezdit.
A co jsi motorce schopný odpustit .
Já jsem si projev toho motoru zamiloval na tolik že už mám druhého .
Koukni ke mně do profilu
Jinak s tvojí výškou to bude v pohodě já mám 193cm a mám pegaso prakticky totožné motorky až na dizajn a rozhodně na tom nejsem nijak zle.
Skus popřemýšlet právě o tom pegasu za stejný peníze jako BMW koupíš pegaso novější s lepší výbavou.
A ty jeho notorické prohřešky ((nedokonalosti)a že jich moc není)) jde velmi snadno odstranit .
Naposledy editováno 15.01.2014 14:08:56
Spotřeba je jak u kterého tipu u karburátoru je to samozřejmě jiné než u stříkačky.
První pegaso bylo neuvěřitelně rozežraný kvůli laděným výfukům.
Tam byla spotřeba i 1O A víc a přitom to tak dobře nejelo.
U tohodle mám spotřebu kolem 5 a to nejezdím spořivě.
Určitě by to šlo i za mín ale to už by zas nebyla sranda.
U stříkačky je to tak za 3,5 ale zas je tam motorka vošizená na jiných místech.
Třeba přední tlumič není Up-side ale kalasickej .
A říká se že stříkačka startuje po dlouhé odmlce líp.
Já tenhle problém vyřešil tím že leju jen premiový benzín s co nejvyším oktanovým číslem.
W.