globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada z motorkou
 
14.1.2014 v 11:53
Ahoj rád bych chtěl poradit

Sice vím že podobná témata tu byla také jsem si je i pročetl. Potřeboval bych poradit jakou motorku by jste mi doporučili?
Buď Kawasaki ER5 z roku 2003
http://www.motorkari...aki-er-5-599577.html
nebo
Honda CBF 600N
http://www.motorkari...600n25kw-594167.html

Obě mají možnost zaškrtit na 25 Kw což já mám řidičák do 35 Kw Kawa má v techničáku 25 ale je otevřená což je 36Kw a Honda Má v techničáku 25 ale je otevřená na 57 ale dodává sadu na zaškrcení (nemá motorka problém když je zaškrcena o více jak polovinu)

Děkuji předem za rady

Jinak jsem začátečník seděl jsem na motorce pouze v autoškole takže potřebuji motorku na naučení.
Předchozí
1 2
Následující

Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:00 | Nahoru | #1
CBFko je o dost dospělejší motorka, větší. Ale právě že je zaškrcená o víc než polovinu, takže podle mě nejde, projdi si diskuze

Naposledy editováno 14.01.2014 12:00:22

Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:01 | Nahoru | #2
Jestli má to CBF 57kW v originále a je zaškrcené na 25kW, tak ho řídit nemůžeš. Vyhlášku bys mohl znát, když si vylezl z autoškoly.

1 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:07 | Nahoru | #3
1. zacal bych s radami s CJ
2. az se naucis CJ, resil bych motorku

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:17 | Nahoru | #4
KubaLC8> nech ho,jsou tu mnohem,mnohem horši češtináři

1 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:18 | Nahoru | #5
To šestikilo bys musel zaškrtit na 35 kw abys ho mohl řídit.

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:22 | Nahoru | #6
And> Takže teoreticky motorka zaškrcená o více jak polovina by neměla být?

Hlavní je i kdybych jí zaškrtil na 35kW doporučili by jste pro začátečníka radši tu CBF 600N nebo to je zbytečně velká motorka? A radši bych se měl vyjezdit na ER5??? A třeba za rok za dva koupit silnější?(po dodělání neomezeného řidičáku)

Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:39 | Nahoru | #7
Pokud jsi na mašině nikdy pořádně neseděl a nemáš 2m a 100kg,tak to pětikilo min.na 1 sezónu určitě využiješ!

Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:40 | Nahoru | #8

Rada z motorkou

14.1.2014 v 12:40 | Nahoru | #9
Pokud si na mašině nikdy pořádně neseděl a je jedno kolik vážíš, tak to pětikilo využiješ. Není to simson, jede to pěkně.

Nesmí být seškrcená o víc jak polovinu.

Rada z motorkou

14.1.2014 v 13:27 | Nahoru | #10
Na začátek ti bude 500 stačit. Furt to má čas 0-100 lepší než třeba Porsche Cayman S

2 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 13:55 | Nahoru | #11
Můžeš řídit klidně motorku s 25KW (ale nesmí mít otevřená víc jak 70kw) ta polovina výkonu se samozřemě řeší z maximálního možného... žádný že když má 25kw musí mít max 50 v originálu... Bylo mi to vyvráceno jak v autorškole, tak na úřadě od komisaře..

Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:06 | Nahoru | #12
Ber tu ERku, na začátek bude asi mnohem lepší volba. Ta CBF, jak můžeš vidět i například tady: http://www.tipmoto....-cbf-600-n-25kw.html ,byla padená. Navíc je to dost u hubu, s 25 kW budeš mít větší šanci při kontrolách s ER než s CBF, ale to už je každýho boj. Hlavně si to jeď projet a pokud tomu nerozumíš, tak s sebou vem i někoho zkušenýho.

Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:07 | Nahoru | #13
Jen ještě dodám, když se na tu CBF podíváš, tak zjistíš prasklej blatník, odřený víko motoru, podsedlovku, dolík v nádrži a HLAVNĚ chybí madla pro spolujezdce!!!

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:08 | Nahoru | #14

1kolda1 píše: Můžeš řídit klidně motorku s 25KW (ale nesmí mít otevřená víc jak 70kw) ta polovina výkonu se samozřemě řeší z maximálního možného... žádný že když má 25kw musí mít max 50 v originálu... Bylo mi to vyvráceno jak v autorškole, tak na úřadě od komisaře..

Autoškolák i komisař můžou tvrdit co chtějí. Oficiální stanovisko MDČR je že nesmíš.

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:10 | Nahoru | #15

1kolda1 píše: Můžeš řídit klidně motorku s 25KW (ale nesmí mít otevřená víc jak 70kw) ta polovina výkonu se samozřemě řeší z maximálního možného... žádný že když má 25kw musí mít max 50 v originálu... Bylo mi to vyvráceno jak v autorškole, tak na úřadě od komisaře..


hovadina

2 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:18 | Nahoru | #16
dit logicky je hovadina, aby to bylo tak jak říkáte vy, nebo někdo z MDčr vydal nějaký oficiální prohlášení? pokud ano,fajn, já ho neviděl. Je přeci blbost abys nemoh řídit motorku s 25kw, ale mohl řídit moto s 35kw. Nebo když bude nějaký já nevim mito, bude mít 23KW a někdo ho seškrtí na 11kw, tak ho kluk s A1 bude moct řídit a s A2 ne? Nejsem agresivní, ani se nechci hádat, jen se mě to týká, tak mě to zajímá.

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:21 | Nahoru | #17
1kolda1> těch hádek už tady bylo mraky. Je to vážně takhle.

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:24 | Nahoru | #18
1kolda1> Odkdy jsou zákony logický?

Řidičské oprávnění skupiny A2 opravňuje k řízení těchto vozidel: motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem



A co se týče toho Mita, tak máš mezeru ve vzdělání. Řídit s A2 ho můžeš, protože jsi zároveň držitelem i skupiny A1.

Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:32 | Nahoru | #19

1 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:40 | Nahoru | #20
Kámoš psal loni na MDCR ohledně SV 650S 52 kW a , zda ho může od 19.1.2013 legálně řídit s 25 kW odpověď byla, že ne, jelikož nesplňuje podmínku dvojnásobného výkonu v případě 25 - 50 kW, v případě 35 - 70 kW. Sice je to na hlavu, ale je to realita, tedy čR. Policie tě nechá, pokud nenarazíš na blba, ale u pojišťovny ti to neuznají. Takhle to je a tečka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:45 | Nahoru | #21
Orličan> Takže pro mě je hlavní že CBF 600N vypadává z mého seznamu co bych si mohl koupit...:P

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 14:53 | Nahoru | #22
Lokotka> Nemusí vypadnout Já jsem přesně nad touhle taky přemýšlel, že bych to risknul. Naštěstí jsem narazil na SV s 35 kW a bylo rozhodnuto...

1 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 15:18 | Nahoru | #23
a tvoje parametry, výška a váha?

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 16:28 | Nahoru | #24
JardelT> No tak 175 cm a 95 kg

1 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 17:03 | Nahoru | #25
Už tomu přestávám rozumět. To jako že pokud ta motorka bude stažená z dejme tomu 21kw na 10, nesmí jí řídit?
Celou dobu jsem myslel, že prostě nesmí mít víc jak 2x 35kw což je 70...

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 17:14 | Nahoru | #26
Jindrej> blbě sem to před tim pochopil, do 11KW se to neřeší, ale pak to holt tak je.. pokud bude moto origo s 25kw a bude seškrcená na 12KW tak ji s A2 nesmíš řidit, ale pokud bude moto se třeba 68KW seškrcená na 35KW tak jí řídit smíš. (aspoň podle pojišťovny a zákona, co sem se tak dočetl, tak policajti to neřeší, ale blbci sou všude..)

2 reakcí na tento příspěvek Rada z motorkou

14.1.2014 v 18:08 | Nahoru | #27

ale pokud bude moto se třeba 68KW seškrcená na 35KW tak jí řídit smíš. (aspoň podle pojišťovny a zákona, co sem se tak dočetl, tak policajti to neřeší, ale blbci sou všude..)


a co ti tady celou dobu vsichni rikaji? a negativnim reakcim se nediv, je to tu dost ozehave tema ktere se tu omyla tyden co tyden....

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 19:14 | Nahoru | #28
wejrcze> já to vysvětloval jindrejovi

(reakce na) Rada z motorkou

14.1.2014 v 19:16 | Nahoru | #29
wejrcze> jde o to, že jsem si původně myslel to, co jsem psal Jindrejovi, jenže pak mi to rozmluvili v autoškole, tak sem myslel že to mají zjištěné..

Rada z motorkou

15.1.2014 v 14:20 | Nahoru | #30
to cbfko :) každopádně, ale jinak se podívej na honda cb 500 taky moc dobrá :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist