paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Drahej vzducháč na gs 500 e?
11.1.2014 v 21:50
Má někdo s tímhle zkušenosti- výdrž reálná a vyplatí se si připlatit?

http://www.ebay.co.uk/itm/400405236053

Díky!


Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:06 | Nahoru | #1
počítej ještě čistící sadu na KN filtry, ale životnost je prý výrobcem stanovena na 500tis km při dodržení správného čištění a používání

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:08 | Nahoru | #2
Nevymýšlej ptákoviny a dej tam filtr, jaký tam patří. Větší proustnost by vyústila v chudou směs, což bys musel kompenzovat přeštelováním karbců a navíc u motorky, jakou je GS500, užití propustnějšího filtru skutečně nemá praktický význam.

1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:15 | Nahoru | #3
Nemá to smysl na seriovku.... A reálně mám s KN a podobnými filtry zkušenost, že tak po pěti vypráních se začne rozpadat ta "látka" uvnitř a pak to už ani není filtr...

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:28 | Nahoru | #4
jedna z replik...obyč filtr od hiflo kolem 500,- taky by stačil

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:35 | Nahoru | #5

WenCa píše: Nemá to smysl na seriovku.... A reálně mám s KN a podobnými filtry zkušenost, že tak po pěti vypráních se začne rozpadat ta "látka" uvnitř a pak to už ani není filtr...



to čumim, to se mi ještě nestalo

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:48 | Nahoru | #6
a KN se u nas da sehnat skoro za stejny koruny

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 10:38 | Nahoru | #7
přesně jak tu zaznělo,dej tam origo nebo náhradu od Hifla,na GS to fakt nemá smysl

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 11:08 | Nahoru | #8
Dej tam obdobu filtru z motokrámu. GSu to je úplně jedno. Stejně tak i benzín. Prostě tyhle pětikila mají geniální plus v tom, že jsou velmi levné na údržbu a nemusíš řešit kraviny jako filtry, lepší benzíny, oleje atd. Dej tam právě ty věci co jsou levné, a GS bude nejspokojenější, ty ušetříš celkem hodně peněz. Pokud chceš do motorky rvát víc peněz, kup si nějakou voňavku a nebo je dávej do benzínu a objevuj svět :)
Zde by se hodilo přísloví Škody: „Simply clever!“

Edit: písmenko

Naposledy editováno 12.01.2014 11:08:52

1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 11:36 | Nahoru | #9
já ho tam dal a zmizela díra ve výkonu kolem 6k jinak v návodu je že že se má čistit až v 40k pokud nemusíš v prašném prostředí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 13:07 | Nahoru | #10
kubacech> zvýšení výkonu o 6K? a stálo to za to?

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 13:10 | Nahoru | #11
svobodadav> on myslím myslel díru ve výkonu kolem 6ti tisíc otáček

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 15:12 | Nahoru | #12
svobodadav> jo, protože mě to sral ten průběh, kde začnu předjíždět a mezi kolem 6000 otáček se to najednou začne dusít, jako by jel jen jeden válec

viz graf
modrá - Sériové provedení
červená - Výfuk Yoshimura komplet
zelená - Výfuk Yoshimura komplet, filtr K&N



Naposledy editováno 12.01.2014 15:14:00

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 15:29 | Nahoru | #13
já co si tak mlhavě pamatuju,tak kdysi před 15ti lety jsem měl GS500 rv.91 a ta ďoura tam byla taky,nedalo se to vychytat ať se zkoušelo cokoli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 17:05 | Nahoru | #14
kubacech> a na spotřebě se to nějak promítlo?

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 17:34 | Nahoru | #15
svobodadav> než jsem nechal seřídit směs a jezdil s chudou tak to jelo za 3,5-4, teď když jedu sám do práce, nebo školy jezdím za 4-4,5. Když jedeme s partou kolem komína, tak to žere 4,5-8

2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 23:34 | Nahoru | #16
Vida... a já měl r. 2003, jen koncovka Yoshimura RS-3, jinak vše origo a spotřeba byla 3.5l/100km. když se za ní hodně vzalo, tak si dokázala vzít i 5 litrů, ale jet za "osmičku", to si moc dobře představit nedovedu.

Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 00:07 | Nahoru | #17
KN jsem mel na GS a bylo to uplne v pohode. Zadny stelovani nebylo potreba ani s vejfukem.

Jo a KN dava zaruku milion mil, takze urcite vic nez pet cisteni

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 06:36 | Nahoru | #18
J.M.K.> to se mi podařilo na podhradí, ale měřeno jen od plné k plné, takže to asi nebude zcela přesné, protože ne vždy mám nervy tu plnou opravdu plně naplnit Ale těch 8 vlastně bylo se seriovým jízdou jako rovinkář

E: a to ještě ne přesně. Na motorce raději jezdím, než abych řešil spotřebu.

Naposledy editováno 13.01.2014 07:28:11

2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 10:01 | Nahoru | #19
takže kdybych nějak seřídil směs naopak do "pohody" tak se dá spotřeba snížit třeba na 3? :o )

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 10:42 | Nahoru | #20
svobodadav> teoretický dá, ale hovno to pojede a riskuješ, že ti to podpálí ventily Rozhodně nejvíc se na spotřebě projevuje pravé zápěstí. Když budeš jezdit pomalu, vleže na nádrži a v nízkých otáčkách, tak se ti spotřeba sníží. Bohužel současně s tím zdechneš nudou

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 12:35 | Nahoru | #21
svobodadav> Jak píše Kuba, teoreticky to jde, ale bude to za cenu chudé směsi, motor se bude více zahřívat, díky střílení (dohořívaní ve výfuku) se podpálí ventily a v kritickém případě můžeš i propálit píst. Motor pochopitelně moc nepotáhne, takže ve finále budeš víc tahat za heft a spotřeba tak stejně půjde nahoru.
A když už se "teoretizuje", tak není-li k dispozici lambda, vypoví o stavu směsi hodně teplota spalin. U leteckých motorů zpravidla bývá právě ukazatel teploty spalin (EGT) a směs vyšteluješ tak, že od bohaté směsi pomalu ubíráš, teplota stoupá a v momentě, kdy dosáhne vrcholu a při dalším ubírání směsi by znovu klesala (což už se ale zpravidla projeví na chodu motoru), opět nepatrně přidáš a je nastaveno. Ale tam je regulace směsi z důvodu provozu v různých výškách (s různou hustotou vzduchu a tím i různým obsahem kyslíku na jednotku objemu vzduchu). Čím výše, tím chudší nastavení směsi.

Těch 3.5l/100km je u GS500 "rozumné" minimum, když jedeš v klidu 95 - 115km/h a relativně plynule. Snažit se dostat na nižší hodnotu už je celkem blbost, motor není perpetuum mobile. Když pojedeš víceméně sportovním stylem, bude se spotřeba pohybovat mezi 4.5 - 5l/100km a pak také pozor na to, že v takovém režimu motor docela dost žere olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 12:43 | Nahoru | #22

J.M.K. píše: Vida... a já měl r. 2003, jen koncovka Yoshimura RS-3, jinak vše origo a spotřeba byla 3.5l/100km. když se za ní hodně vzalo, tak si dokázala vzít i 5 litrů, ale jet za "osmičku", to si moc dobře představit nedovedu.



jestli jezdis podobnym stylem jak si psal ze jezdis autem tak to verim, ja mel predchudce gs500 - gsx400, temer stejnej motor a slo jezdit za 8, porad plnej a otacky 7-9tis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 13:49 | Nahoru | #23
assassin> Tak máš recht, že na silnici nejezdím jako na okruhu, ale motorka pochopitelně taky není auto. Navíc Kuba už dřívě někde psal, že má motor dost vyběhaný, takže v jeho případě bych se takové spotřebě moc nedivil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 14:40 | Nahoru | #24
J.M.K.> hlavně to bylo když jsem měl motorku teprve 2 měsíce a je fakt, že za tu jízdu mi to sežralo snad 3dl oleje na 200km. Tak to hold je, když se člověk snaží na rovinkách dohánět, co ztratí v zatáčce.

Od té doby jsem nechal seřídit karbece, udělat rozvody, seřídit ventily.
A sám jsem tam udělal přední brzdu, která byla zamrzlá, opravil závity v hlavě, protože tam nedržely domečky a mlátila vačka a hromadu dalších maličkostí, protože motorka byla bohužel napadena kutilem domácím.

Jo a ještě jsem upravoval podsedlový rám, protože jsem špatně odhadl jeho pevnost a svařil si nosič na topcase který držel pouze místo madla Po úpravě rámu (i s tímto uchycením) jde za zadní část nosiče zvednou kolo

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 23:19 | Nahoru | #25
kubacech> Rám jsem nijak upravený neměl a na motorce už jsem měl držák s nosičem, uchycený čtyřbodově. Poškození rámu namáháním už se tu řešilo . A za ten nosič na fotkách jsem také mohl klidně motorku chramstnout při zvedání na stojan a nikdy se nic nestalo.
A ty domečky vaček jsme spolu také v nějakém vlákně řešili a pakliže mne paměť neklame, tak jsi to nakonec zdárně vyřešil. Ale jinak máš recht, že napravovat cajky po kutiloj typu PATla&MATla chce někdy obzvláště pevné nervy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 3 Dnes v 11:28 ZdenekH6
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 10 Dnes v 10:13 Krautkopf
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg


TOPlist