Díky.
když se to posere,tak to vždy končí zadřením motoru.
takže radím vyřadit to a benzín si klasicky namíchat.takhle to udělalo už moc lidí,ale většinou až po tom,co se jim to zadřelo.do té doby byli nadšení z toho,že to nemusí míchat...
Majitelé oilmasterů se dělí na dvě skupiny - na ty, kteří již zadřeli a na ty, které to teprve čeká.
A kor u starších motorů (je-li tedy řeč o RD250 z 80. let) to platí celkem jistě. Namontovat průtokoměr by sice mohlo mít význam ohledně včasného varování, ale popravdě, neviděl jsem zatím průtokoměr schopný měřit tak malé průtoky, jaké se v případě oilmasterů vyskytují.
A když už čerpadlo vyřadit a míchat olej rovnou do benzinu, tak pozor na druh použitého oleje - některé (premix) jsou na to háklivé a jsou-li delší dobu rozmíchané v benzinu, mohou degradovat. Ale to se týká moderních olejů, jaké v době výroby RD250 těžko mohly být na trhu.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha RD250LC snímání průtoku oleje
www.ebay.com/itm/SUZUKI-OUTBOARD-OIL-FLOW-SENSOR-16250-94710-/320727881602
rehakmatej píše: Našel jsem, že Suzuki používá senzor průtoku oleje v lodních motorech.
www.ebay.com/itm/SUZUKI-OUTBOARD-OIL-FLOW-SENSOR-16250-94710-/320727881602
mám ten pocit,že tohle nehlídá průtok,ale tlak....,ale jen tipuju podle tvaru....