Kdo je timhle proboha krmí? Mašina je poctivě a doložitelně servisovaná, spolehlivá, až a pár škrábanců je to fakt mazel za velmi slušnou cenovku
tak si řikám proč by měl poctivej prodejce doplácet na to, že ty nepoctivý šáhnou na km, 10 let stará mašina je znova mladice a prodaj okamžitě. Čistý svědomí je hezká věc, ale evidentně neprodává
edit: KM
Naposledy editováno 12.09.2011 12:38:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
Danny350 píše: Tak suchá je rozbitá už z fabriky ne..?
ne1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
Dr.Houba píše: suchá spojka se podle mě za 25 tisíc dá zkurvit úplně bez problémů
Zkurvit, nebo opotřebovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
Dave81 píše: Zkurvit, nebo opotřebovat?
klidně i opotřebovat, co vím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
valibuk píše: ne
Já myslím že suchou spojku jistě vynalezli Italové a to tak že do mokré zapomněli nalít olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
Dr.Houba píše: klidně i opotřebovat, co vím...
tak v tom případě bych to nechtěl ani zadarmo....to máš klidně obsezonu dělat spojku, no fuj :)
E: teda jsem si uvědomil, že jí vlastně mám taky, ale asi trochu jinou - i co se výdrže týče.
Naposledy editováno 09.01.2014 15:49:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kupující a najeté kilometry
Dave81 píše: tak v tom případě bych to nechtěl ani zadarmo....to máš klidně obsezonu dělat spojku, no fuj :)
E: teda jsem si uvědomil, že jí vlastně mám taky, ale asi trochu jinou - i co se výdrže týče.
tak ona i ta ducati vydrží při normálních zacházení mnohem déle, ale klidně ji prostě odvaříš za 25, a volnoběžka...to se taky stává. Celkově to prostě bylo na toho konkrétního monstera, třeba je to stočený, ale tyhle výměny bych rozhodně nebral jako důkaz, že to fakt stočený je...
Dr.Houba píše: tak ona i ta ducati vydrží při normálních zacházení mnohem déle, ale klidně ji prostě odvaříš za 25, a volnoběžka...to se taky stává. Celkově to prostě bylo na toho konkrétního monstera, třeba je to stočený, ale tyhle výměny bych rozhodně nebral jako důkaz, že to fakt stočený je...
ale co je to pak za řidiče, když teoreticky oddělá spojku za 25 tis, to i kdyby nebyla stočená, tak jak s tím Monsterem musel zacházet
Dr.Houba píše: tak ona i ta ducati vydrží při normálních zacházení mnohem déle, ale klidně ji prostě odvaříš za 25, a volnoběžka...to se taky stává. Celkově to prostě bylo na toho konkrétního monstera, třeba je to stočený, ale tyhle výměny bych rozhodně nebral jako důkaz, že to fakt stočený je...
To by se třeba Hondici stát nemohlo, já vím proč ty italský výrobky doma nechci
2 reakcí na tento příspěvek Kupující a najeté kilometry
Chtěl jsem jen sdělit, že jsou i lidé jako já kteří chtějí, aby motorka měla málo najeto. Ale pozor neplést si s tím, že bych jí chtěl za cenu standardně jeté. A proč nechci KTM s 50tkm, prostě proto, že to považuji za sportovní nářadí a to nemívá dlouhou životnost.
Jasně když jsem kupoval první mašinu za +- 50 000czk tak jsem na tachometr snad ani nekoukal, malý cestovní enduro, prohlídnul, líbilo, zaplatil odjel. Ale s tím, že když se něco posere tak jí buď vyhodim nebo zacvakám opravu, ale u v pořadí čtvrté motorky, která už má být zajímavá se s tímhle nesmířím a tak hledám kus který mě osloví jak stavem tak i nájezdem.
Stáčí se a stáčet se bude. Je otázka jestli i my co prodáváme svoje motorky na tu hru přistoupíme nebo ne. Já nepřistoupil, ale neměl jsem důvod a navíc jestli prodám za 130 nebo za 120 jsem prostě neřešil. Je to koníček a tak něco stojí.
Danny350 píše: Já celou dobu říkám že mě číslo na tachu nezajímá, koukám na stav, ty tady meleš že je to podstatná informace. Tak mi teda řekni jak poznáš podle této dle tebe podstané informace rozdím mezi kamarádový transalpem a stočeným ze 100.000..?
tak pokud by to nebyla podstatná informace, tak by v těch inzerátech na to nebyla kolonka.
obecně se předpokládá že se tam uvede pravdivá informace, někdo Km zahrne do fltru svého výběru když si chce něco koupit.
osobně bych se na motorku se 100t km nejel podívat,
vybral bych si ty co by zhruba splňovali moje očekávání (mezi kritéria spadaji i natočený km) a na ty se jel kouknout.
to že jsi nedůvěřivej až na půdu je tvoje věc
ahoj
No06 píše: Nikdo to nechce, protože KTM je po 30k km zralé na šrot
let flame begins..
Ne vážně - já jsem prodal moje GS kde na tachu bylo nějak 75. Napsal jsem to do inzerátu a nikdo to neřešil.
To protože normální rozumný lidi(resp. trochu ostřílenější motorkáři) nejsou naivní.Pokud mašinu kupuje člověk,kterej neví jak to chodí,klidně koupí radši motorku vyrobenou v roce 1992 s 35k na tachu,než tu samou se 70k,protože ta první má míň najeto Už ho nezajímá v jakym stavu je sedlo (prosezený),plasty(všelijak kitovaný a posvářený) a kdovíco všechno okolo.Jeho totiž hřeje u srdce,stav tacha
1 reakcí na tento příspěvek Kupující a najeté kilometry
To, že se společnost "obrňuje" a hledá před realitou útěk v podobě kliček a frází typu "podstatný je především stav" na důležitosti najetých km nemění vůbec nic
Danny350 píše: valibuk> tak obecně by motorky vydržely dlouho. Ale věc se má tak že jak už stáří dosáhne nějakého věku, větší opravy jdou třeba i nad hodnotu stroje a pak přijde to rozhodnutí ukončit existenci. Když někdo má vratit 30.000,- do opravy motorky za 200.000,- je to jiná než do stroje za 10.000,- Na to bohužel umřel i Big - krom toho to byla předchozíma vlastníkama zhuntovaná motorka, takže se daly očekávat další závady.
je to úplně stejnejch 30.000,- který se ti prostě nevrátěj, akorát ve druhym případě tě to stojí ještě 190.000,- navrch