http://pol1.rajce.idnes.cz/2013-04-13/
Naposledy editováno 13.04.2013 19:54:35
2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Datin píše: Od minulého týdne jsem majitelem MP3 400 IE. Mám potvrzeno že v česku není od r 2013 problém jezdit s B řidičákem i když nejde o LT model (zákon dovoluje s B oprávněním řídit tříkolky nad 15kW pokud je mi více než 21let). Nevíte jak je to v okolních státech? Zejména pak PL a SK?
Tak ať ti slouží jako mě
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Azi. píše: Mám dotaz jak odvzdušnit systém co blokuje naklápění? Byly sundaný vidlice a tedy vypojený hadice, po zapijení jsmedolil nádobku na max a odsavačkou to chtěl odvzdušnit. bohužel vycucnul jsem i ten poslední zbytek z hadic a v nádobce stále plno. Teď po otečením klíčku píská a blokace naklápění nefunguje. Takže kdo ví jak?
Tak to je lepší návštěva v servise.
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
mám MP3 400 LT - parádní kousek, zatím mám najeto 3000km
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Díky za některé odkazy, nedokázal jsem je takhle levné dohledat. Kdyby byla nějaká zkušenost nebo tip na zimní deku, rád se přiučím.
Abych taky něčím přispěl tak budu rozporovat, že se dá jezdít na jakékoli mp3 jenom s B. TO není pravda. Typy LT mají rozchod širší než 465mm a nožní brzdu, takže jsou chápány jako osobák ( dálniční známka a silniční daň???). Ostatní jsou motorky a pouze motorky A1 s automatickou převodovkou tedy do 15 kW lze řídit se skupinou "B". To jenom aby někdo pod vlivem předchozí informace nepřišel o řidičák, protože za jízdu bez příslušného řidičského oprávnění je roční odstávka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
je tam napsáno
Vozidlo: 1) Motocykl (tak bacha motorkáři jestli nebudete zdravit )
2) tříkolka (a safra, musím mávat i na Velorex )
karoserie: skútr (takže za jedny peníze hned tři vozidla )
Jinak pokud to nemáš na podnikání tak silniční daň ani známku na dálnici nepotřebuješ.
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Na společné poježdění to máš ke mně blíž než k pol1
Neb nemám od stroje zatím papíry, tak jenom chodím slintat do garáže a kupuji na internetu nové věci jako baterka pneu atd. Asi to zatím není moc rozšířené, protože mi volali z e-shopu jestli jsem se neuklepl, když chci dvě přední skútrové pneu a jednu zadní
A přidám ještě nějaké dotazy:
1) Sedlo vám po otevření dálkou odskočí nebo ho musíte zvednout v době, kdy je sepnutý elektromagnet dálkového ovládání?
2) Jak to zamykáte? Normální motorka má zamčená řídítka a v podstatě může jezdit jenom do kruhu. Tady někdo přijde, odbrzdí a odtlačí to kam chce. Lézt pokaždé se zámkem k brzdovému kotouči mi nepřijde důstojné.
3) Používáte vyhřívané gripy a deku? Pokud ano, tak by mne zajímaly zkušenosti a zdroj.
4) Parádní je ultravysoké plexi, ale viděl jsem ho jenom za 17 500,- Kč, a to se mi udělalo trochu špatně. Nenarazili jste někde na levnější?
Já čekat na jaro nebudu, já čekám jenom na papíry...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
Ahoj,
včera jsem v Praze potkal Gileru Fuoco 500 s nějakým pánem v nejlepších letech. Na fotkách ten stroj vypadá děsně,ale v reálu je docela pěkný.
Mám to ve verzi LT.
--------------
dotazy:
1) Sedlo vám po otevření dálkou odskočí nebo ho musíte zvednout v době, kdy je sepnutý elektromagnet dálkového ovládání?
- já to mám na klíček a když to otočím do polohy pro otevření podsedláku, tak trošku to povyskočí a pak jde otevřít (ale je to v řádu milimetrů).
2) Jak to zamykáte? Normální motorka má zamčená řídítka a v podstatě může jezdit jenom do kruhu. Tady někdo přijde, odbrzdí a odtlačí to kam chce. Lézt pokaždé se zámkem k brzdovému kotouči mi nepřijde důstojné.
- když natočím řídítka doleva a zatáhnu ručku, tak po zamčení nejde otočit ani řidítky a ani nejde uvolnit ruční brzda. Stejně budu kupovat řetěz a do garáže pro něj kotvu do zdi.
3) Používáte vyhřívané gripy a deku? Pokud ano, tak by mne zajímaly zkušenosti a zdroj.
- na deku jsem se díval na Tucanourbano - ještě o tom uvažuji
4) Parádní je ultravysoké plexi, ale viděl jsem ho jenom za 17 500,- Kč, a to se mi udělalo trochu špatně. Nenarazili jste někde na levnější?
plexi nejsou cenově špatné GIVI. Originál je cenový mazec. (třeba zde http://www.motosp.c...20x640-mm-20731.html)
Naposledy editováno 13.02.2014 11:44:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
K 1) Já musím po dobu přitažení elektromagnetu sedlo zvednout, jinak ho již neotevřu. Asi je někde něco špatně
K 2) Takhle bych si představoval, že to bude fungovat, ale nefunguje Buď je to modelem, a nebo je to rozbitý. Konečně mám důvod to rozebrat Jinak myslím, že když už Ti vlezou do garáže, tak si poradí i s kotvou ve zdi
K 4) Těch skel je více, ale než tohle to se mi více líbí to originální nízké. Ale to ultravysoké to je paráda.
Ještě se mi líbí elegantní kufříky s opěradlem, ale ty mají otevírání jenom klíčem. Otevírání originálního bowdenem od klíčku mi přijde pohodlnější. A pokud tam je kufřík, tak zase do originálního kufru nenaložím helmu dokud kufřík nesklopím. Takže asi zůstane z praktických důvodů u originálu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT | MEPA | 16 | 13.3.2016 v 15:54 MEPA |