globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Piaggio MP3 500 LT
14.9.2011 v 18:56
Jaké máte zkušenosti s Piaggio MP3 300-500 LT
">http://img7.rajce.id...images/001.jpg[/img]


Naposledy editováno 11.07.2012 09:53:54

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

11.4.2013 v 21:42 | Nahoru | #61
Saimon1>

Piaggio MP3 500 LT

13.4.2013 v 19:54 | Nahoru | #62
Zde pár fotek ze Šlapanic

http://pol1.rajce.idnes.cz/2013-04-13/

Naposledy editováno 13.04.2013 19:54:35

Piaggio MP3 500 LT

4.6.2013 v 09:20 | Nahoru | #63

Piaggio MP3 500 LT

10.8.2013 v 09:25 | Nahoru | #64
Tak mám najeto 15000km a teď po servisu(měněný řemen + válečky)Stále max. spokojenost.

2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

21.8.2013 v 08:20 | Nahoru | #65
Od minulého týdne jsem majitelem MP3 400 IE. Mám potvrzeno že v česku není od r 2013 problém jezdit s B řidičákem i když nejde o LT model (zákon dovoluje s B oprávněním řídit tříkolky nad 15kW pokud je mi více než 21let). Nevíte jak je to v okolních státech? Zejména pak PL a SK?

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

24.8.2013 v 17:58 | Nahoru | #66

Datin píše: Od minulého týdne jsem majitelem MP3 400 IE. Mám potvrzeno že v česku není od r 2013 problém jezdit s B řidičákem i když nejde o LT model (zákon dovoluje s B oprávněním řídit tříkolky nad 15kW pokud je mi více než 21let). Nevíte jak je to v okolních státech? Zejména pak PL a SK?



Tak ať ti slouží jako mě

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

1.10.2013 v 17:25 | Nahoru | #67
Mám dotaz jak odvzdušnit systém co blokuje naklápění? Byly sundaný vidlice a tedy vypojený hadice, po zapijení jsmedolil nádobku na max a odsavačkou to chtěl odvzdušnit. bohužel vycucnul jsem i ten poslední zbytek z hadic a v nádobce stále plno. Teď po otečením klíčku píská a blokace naklápění nefunguje. Takže kdo ví jak?

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

8.10.2013 v 10:11 | Nahoru | #68

Azi. píše: Mám dotaz jak odvzdušnit systém co blokuje naklápění? Byly sundaný vidlice a tedy vypojený hadice, po zapijení jsmedolil nádobku na max a odsavačkou to chtěl odvzdušnit. bohužel vycucnul jsem i ten poslední zbytek z hadic a v nádobce stále plno. Teď po otečením klíčku píská a blokace naklápění nefunguje. Takže kdo ví jak?



Tak to je lepší návštěva v servise.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

19.12.2013 v 23:17 | Nahoru | #69
Ahoj všem, jezdím na MP3 400 LT a je to spolehlivý a pohodlný stroj. Pokud má někdo zájem podělím se o zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

19.12.2013 v 23:26 | Nahoru | #70
Saimon1> Ahoj,
mám MP3 400 LT - parádní kousek, zatím mám najeto 3000km

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

20.12.2013 v 22:13 | Nahoru | #71
Psuk> až se oteplí můžem pojezdit

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

22.12.2013 v 12:19 | Nahoru | #72

Psuk píše: Saimon1> Ahoj,
mám MP3 400 LT - parádní kousek, zatím mám najeto 3000km



Ahoj Psuku
Jasně, dáme pak někdy srázek a zajezdíme si

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

29.12.2013 v 17:22 | Nahoru | #73
Ahoj,tak se připojuji do rodiny mp3.Pořídila jsem si k Jeziskovi 400 ročník 2008. Zkoušela jsem na ni jezdit jen u baráku.Bohužel mi ji přivezli a nesvítí přední světla,takže se budou světla ještě spravovat.Ještě mne čeká přihlášení,pojištění, prikoupeni většího plega a hurá do akce.Už se moc moc tesim.Od mp3 si hlavně slibuji vetší stabilitu, neboť na jednom skútru mne sestřelila paní a na druhem jsem se vysekala,když byl u koleje saliny příliš vyprceny panel.Tak snad už to mám vše za sebou

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

31.12.2013 v 11:40 | Nahoru | #74
Markypes> Tak ti přeji hodně km bez nehod a určitě někdy dáme srázek.

Piaggio MP3 500 LT

31.12.2013 v 13:03 | Nahoru | #75
Markypes - Ahoj, tak to je dobře, že nás pomalu ale jistě přibývá.
Už se těším na hromadnou projížďku

Jinak vše nej do Nového roku 2o14 bez nehod a hodně km.

Naposledy editováno 01.01.2014 19:11:43

Piaggio MP3 500 LT

31.12.2013 v 14:03 | Nahoru | #76
Díky a všem přeji úspěšný novy rok. Bylo by super setkat se a vidět naše mp3 pohromadě.Už se tesim

Piaggio MP3 500 LT

1.1.2014 v 18:56 | Nahoru | #77
Taky přeji všem hodně zdraví a štěstí v r.2014.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

6.1.2014 v 11:15 | Nahoru | #78
Teda nevím pánové, jak to mate vy,ale dostat mou mp3 do garáže,tak to je něco. Asi bych potřebovala namakanejsi svaly.Kdybyste viděli,co probíhá.Mám takový malinkaty nájezd,musím k němu pozadu,ted by se mi hodila zpatecka.Když na tom sedim a chci se hnout pozadu a překonat ten malej nájezd,tak to nejde.Musím stabilizovat kola oběhnout skutra a zzepredu chytnout řidítka a brzdy a zatlačit to,abych ten nájezd překonala,je to spis takový hrb.Je to docela dobrý,když tam zrovna jede auto.Tak si pak říkám,jestli jsem to neprehnala,ale zase krásné jede a jsem si na něm jistější.No je to můj miláček .A co vy,jak to zvladate?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

7.1.2014 v 11:17 | Nahoru | #79
Markypes> Takže najedu a zaparkuji . při vyjíždění pak couvnu ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

7.1.2014 v 14:01 | Nahoru | #80
pol1> no,to prave nejde,to bych už nevyjela,protože garáž je z kopce a zpatecku to nemá

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

19.1.2014 v 11:38 | Nahoru | #81
Markypes> Tak já mám garáž naštěstí na rovině-jo je to potvora těžkej stroj

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

27.1.2014 v 15:07 | Nahoru | #82
Ahoj, tak se hlásím do klubu.
Jelikož budu 95% času trávit ve městě, tak jsem zvolil toto:
MP3 YOUrban 300ie SPORT - barva Grigio Titanio. Zatím spinká v bezpečí garáže,ale už se moooooc těším.





Piaggio MP3 500 LT

27.1.2014 v 20:36 | Nahoru | #83
Tygrik75 - Ahoj. Zajímavý a pěkný kousek
Takže už aby bylo jaro a jede se.

Naposledy editováno 27.01.2014 20:41:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

27.1.2014 v 20:40 | Nahoru | #84
Tygrik75> ať slouží a někdy pojezdíme

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

9.2.2014 v 15:10 | Nahoru | #85
Včera jsem se stal hrdým majitelem, ale nevím jestli tady mohu přiznat jenom 250 mp3 Volba padla kvůli tomu, že budu jezdit jenom po městě a cena ojetého stroje mi přišla víc jak výhodná.
Díky za některé odkazy, nedokázal jsem je takhle levné dohledat. Kdyby byla nějaká zkušenost nebo tip na zimní deku, rád se přiučím.

Abych taky něčím přispěl tak budu rozporovat, že se dá jezdít na jakékoli mp3 jenom s B. TO není pravda. Typy LT mají rozchod širší než 465mm a nožní brzdu, takže jsou chápány jako osobák ( dálniční známka a silniční daň???). Ostatní jsou motorky a pouze motorky A1 s automatickou převodovkou tedy do 15 kW lze řídit se skupinou "B". To jenom aby někdo pod vlivem předchozí informace nepřišel o řidičák, protože za jízdu bez příslušného řidičského oprávnění je roční odstávka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

12.2.2014 v 09:01 | Nahoru | #86
pol1> Určitě rád, snad bude čas i na ježdění pro radost a ne jen do práce. I když právě proto jsem zvolil MP3 Yourban 300 aby to byla zábava i jezdit do té práce

(reakce na) Piaggio MP3 500 LT

12.2.2014 v 09:05 | Nahoru | #87
Rambo007> Ahoj, gratuluji k tvému stroji. Já se díval do svého techničáku a asi si budu muset uzavřít tři pojistky

je tam napsáno
Vozidlo: 1) Motocykl (tak bacha motorkáři jestli nebudete zdravit )
2) tříkolka (a safra, musím mávat i na Velorex )
karoserie: skútr (takže za jedny peníze hned tři vozidla )

Jinak pokud to nemáš na podnikání tak silniční daň ani známku na dálnici nepotřebuješ.

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT

12.2.2014 v 16:31 | Nahoru | #88
Tygříku souhlasím, že pokud bych nevykazoval v podnikání, tak se ani u modelu LT silniční daň tohoto stroje netýká, ale dálniční známka musí být podle mne vždy. Je pravda, že tady kecám a TP jsem neviděl. Ty ale nemáš LT, ale normální variantu ne? Já v TP skútr nemám, takže jsem o jedno vozidlo ochuzen

Na společné poježdění to máš ke mně blíž než k pol1

Neb nemám od stroje zatím papíry, tak jenom chodím slintat do garáže a kupuji na internetu nové věci jako baterka pneu atd. Asi to zatím není moc rozšířené, protože mi volali z e-shopu jestli jsem se neuklepl, když chci dvě přední skútrové pneu a jednu zadní

A přidám ještě nějaké dotazy:
1) Sedlo vám po otevření dálkou odskočí nebo ho musíte zvednout v době, kdy je sepnutý elektromagnet dálkového ovládání?
2) Jak to zamykáte? Normální motorka má zamčená řídítka a v podstatě může jezdit jenom do kruhu. Tady někdo přijde, odbrzdí a odtlačí to kam chce. Lézt pokaždé se zámkem k brzdovému kotouči mi nepřijde důstojné.
3) Používáte vyhřívané gripy a deku? Pokud ano, tak by mne zajímaly zkušenosti a zdroj.
4) Parádní je ultravysoké plexi, ale viděl jsem ho jenom za 17 500,- Kč, a to se mi udělalo trochu špatně. Nenarazili jste někde na levnější?

Já čekat na jaro nebudu, já čekám jenom na papíry...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

13.2.2014 v 11:43 | Nahoru | #89
Rambo007>

Ahoj,

včera jsem v Praze potkal Gileru Fuoco 500 s nějakým pánem v nejlepších letech. Na fotkách ten stroj vypadá děsně,ale v reálu je docela pěkný.

Mám to ve verzi LT.
--------------

dotazy:
1) Sedlo vám po otevření dálkou odskočí nebo ho musíte zvednout v době, kdy je sepnutý elektromagnet dálkového ovládání?

- já to mám na klíček a když to otočím do polohy pro otevření podsedláku, tak trošku to povyskočí a pak jde otevřít (ale je to v řádu milimetrů).

2) Jak to zamykáte? Normální motorka má zamčená řídítka a v podstatě může jezdit jenom do kruhu. Tady někdo přijde, odbrzdí a odtlačí to kam chce. Lézt pokaždé se zámkem k brzdovému kotouči mi nepřijde důstojné.

- když natočím řídítka doleva a zatáhnu ručku, tak po zamčení nejde otočit ani řidítky a ani nejde uvolnit ruční brzda. Stejně budu kupovat řetěz a do garáže pro něj kotvu do zdi.

3) Používáte vyhřívané gripy a deku? Pokud ano, tak by mne zajímaly zkušenosti a zdroj.

- na deku jsem se díval na Tucanourbano - ještě o tom uvažuji

4) Parádní je ultravysoké plexi, ale viděl jsem ho jenom za 17 500,- Kč, a to se mi udělalo trochu špatně. Nenarazili jste někde na levnější?

plexi nejsou cenově špatné GIVI. Originál je cenový mazec. (třeba zde http://www.motosp.c...20x640-mm-20731.html)

Naposledy editováno 13.02.2014 11:44:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT

13.2.2014 v 15:40 | Nahoru | #90
Tygrik75> Tak to jsem z toho blázen. Jestli to máš ve verzi LT, tak bych očekával zápis kategorie M. Z jakého důvodu se to potom řídit s "B"? Ten zákon je ještě zprasenější než vypadá na první pohled. Na jednu stranu je uvedeno, že s vyšší kategorií ŘP můžeš vždy řídit nižší, ale s "B" řidit Velorexa nesmíš a s "B1" ano, protož u B1 chybí podmínka automatické převodovky. Jestliže se uvádí, že LT můžeš řídit kvůli brzdovému pedálu a šířce větší než 465, tak oboje Velorex splňuje, a podle současných předpisů ho s "B" řídit nesmíš.

K 1) Já musím po dobu přitažení elektromagnetu sedlo zvednout, jinak ho již neotevřu. Asi je někde něco špatně

K 2) Takhle bych si představoval, že to bude fungovat, ale nefunguje Buď je to modelem, a nebo je to rozbitý. Konečně mám důvod to rozebrat Jinak myslím, že když už Ti vlezou do garáže, tak si poradí i s kotvou ve zdi

K 4) Těch skel je více, ale než tohle to se mi více líbí to originální nízké. Ale to ultravysoké to je paráda.

Ještě se mi líbí elegantní kufříky s opěradlem, ale ty mají otevírání jenom klíčem. Otevírání originálního bowdenem od klíčku mi přijde pohodlnější. A pokud tam je kufřík, tak zase do originálního kufru nenaložím helmu dokud kufřík nesklopím. Takže asi zůstane z praktických důvodů u originálu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT MEPA 16 13.3.2016 v 15:54 MEPA


TOPlist