paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Cestovnější sporťák
5.1.2014 v 13:34
Zdravim, scháním sportovnější motorku, na které se dá jak cestovat ve dvou, tak i občas zablbnout okolo komína, na letišti a podobně. Ideálně něco jako zx9r, jenže u ní je těžké sehnat pěkný kousek který není x-krát nabouraný. CBR600f by bylo super, ale ve dvou už je to celkem líný (soudím dle šestkové ninji na které jsem toho hodně nalítal). Hayabusa a ZZR1400 je trošku cenově jinde, scháním něco zhrba do 80tis. ZZR1200, těch moc není a zdá se mi až moc těžká...?! Nejlépe aby to byla kapota, poradí někdo či vyvrátí mé názory? :)

Naposledy editováno 05.01.2014 13:39:12
Předchozí
1 2
Následující

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 13:39 | Nahoru | #1
co Fazer, díval jsi na něj, kapotovaný, výkon dostatečný

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 13:40 | Nahoru | #2
Univerzální stroje jako ZX-9R těch je jak šafránu napadá mě ještě Thunderace

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 13:56 | Nahoru | #3
co V2- VTR; SV; falco atd.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:05 | Nahoru | #4
a co Kawasaki Z 1000 SX, super na vše co popisuješ, cestování, blbnutí, i ve dvou, dostatek výkonu, jen asi ta cena bude trošku někde jinde,

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:05 | Nahoru | #5
Za 80000kč koupíš krásnou cbr 1100 XX Superblackbird. pohodlné sportovně cestovní moto s mořem výkonu. Jsou to bezproblémové motorky. Mám s ní svlastní zkušenost, jezdil jsem jí 5 let. Teď jezdím ZZR 1400

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:12 | Nahoru | #6

knedlo píše: co V2- VTR; SV; falco atd.



Na VTR pozor, z toho bolí prdel

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:16 | Nahoru | #7

Ota.Z750R píše: a co Kawasaki Z 1000 SX, super na vše co popisuješ, cestování, blbnutí, i ve dvou, dostatek výkonu, jen asi ta cena bude trošku někde jinde,

za 80 tyček asi ne

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:16 | Nahoru | #8
Majk-fox: neboli kazdych 150km mas prestavku

Naposledy editováno 05.01.2014 14:17:43

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:29 | Nahoru | #9
jedine ZX9R, jina takova neni pak ZX10R, ale ta je precijen radikalnejsi sportak, i kdyz zvyknout se da na vsecko (zalezi na rozmazlenosti)




thunderace je tezkej, busa ci XX to uz sou dlouuuuuhy tezky cestovni motorky

shanej ZX9R 00-03, obcas se vyskytnou jeste pekny kousky

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 14:35 | Nahoru | #10
Blackbird by to splňovat mohl

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 15:26 | Nahoru | #11
za mě fároš 929, z vlastní zkušenosti mohu doporučit, nacestováno na něm až až, a to ve dvou a plně naloženi.
za 5 let najeto přes 50 tkm

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 15:27 | Nahoru | #12
Osobne mam skusenost s obomi motorkami, ktore spominas. Takze:

Cbr 600 f4i som mal ako prvy supersport. Bol to rv. 2001 a mal som ju dve sezony. Ked som ju kupoval tiez som bol rozhodnuty pre jednodielne sedadlo a nie variantu sport(delene sedadlo). Obe su to rovnake stroje s tym rozdielom ze sport verzia ma o jednu lamelu viac ako obycajne fko. No ale pome spat k motorke. Osobne som taky tip jazdca ze sedim na moto 7dni v tyzdni. Z toho nedela je urcena na cestovanie. Okolo desiatej rano sadnut na moto a vyrazit. Vraciam sa vecer domov a mame s partiou za sebou do 400km skoro vzdy. Jazdil som aj s ex a prave preto som vybral nedelene sedlo. Pohodlie sedadla bolo prekvapujuco vyborne. Ci uz jazdec alebo batoztek. Jedine minus bolo ze pri brzdeni sa mi polovicka tlacila na chrbat a tym padom mna tlacila tym co mi je najcennejsie na nadrz F4i mala slabost v rozvodovej retiazke, sponovaku a regulatori napatia. Po dovoze mala motorka 21000km a musel som menit rozvodovu retiazku. Kupil som morse za 50€ a vymena sa da spravit bez vyberania motoru. Po dvoch sezonach mi odisiel aj spominany regulator, ktory som vsak kupil od jedneho pana z nedalekej dediny za 25€. hold honda je honda a nahradnych dielov je kopec vsade... pri jazde okreska 100km/h a v obci striktne 50km/h som jazdil spotrebu 4.7 pravidelne ci s priatelkou alebo bez nej. Spotreba stupla pred vymenou vzduchoveho filtra na 4.9l. Cez tyzden sa na nej vyblaznit da do sytosti okolo komina. Pri papbe a rozbiehani ako diviak som sa cez 6.5l nikdy nedostal. Pri beznom nahanani som mal od 5.5-6l. A to aj jazda po zadnom... Ja osobne tu motorku hodnotim velmi kladne, je to supersport ktory este pozna kompromis medzi okruhom a okreskami po 2 rokoch som ju predal a sucasny majitel ju ma rok a tiez je velmi spokojny. Ziadne poruchy ani nic podobne. Len sadnes a jazdis.

Kawasaki zx9r som jazdil par krat pretoze ju ma kamarat z partie co s nami jazdi uz 4 rok. Motocykel je to perfektny. Ten krutiaci moment je podla mna perfektny. Hold obsah je obsah poruchy co ho poznam nemal zatial absolutne ziadne, len zlomenu smerovku ale to vyriesil chemoprenom co sa tyka jazdy vo dvojici je to dost bieda. Jeho priatelka a aj ta moja sa stale stazovali ze je to nepohodlne pretoze sa musela drzat nadrze a byt stale v strehu no ale to je cena za dvojdielne sedadlo. Je to pekne ale nie pre 2. No povedzme si na rovinu ktory supersport je pre 2? s turistikou som na nej nikdy nemal problem pretoze sedadlo poskytuje dost velky komfort a je to porovnatelne s f4i, aspon podla mna. So spotrebou je to uz horsie ako u cbr. Pri rovnakej jazde sa spotreba pohybovala od 6-6.3l nech som robil co som chcel. Rychlu jazdu som na nej nejazdil, nakolko to nebola moja masina. Kamarat vravl ze pri sviznom tempe do bolo 7-7.8l. Vyzorovo je ale taktiez velmi krasna a on ju ma este v modrej kawasaki farbe urcenej pre us trh je naozaj nadherna

V kazdom pripade si osobne myslim ze je to vec vkusu, a je to o tom co sa ti viacej paci. Kawa sadne skor vyssim a sirsim jazdcom, posobi masivnejsie. Cbr je pre zase skor ekonomicky nenarocna motorka s bezproblemovou dostupnostou nahradnych dielov. Vsetkym peace snad som sa nikoho nedotkol

P.S. Na cbr mam strasne vela uzitocnych linkov, mozem preposlat.

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #13
Ikdyž musim se přiznat dneska už bych na dlouhý cesty bral spíš cestovní enduro než silnici

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #14
VFR 800 je na cestování ideální

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 16:36 | Nahoru | #15
Ta devítka je na cestování parádní, ale nevím jak ve dvou. Můj batůžek si dost stěžuje, ale tak někdy to je i výhoda, radši jezdím sám
Motorově bude CBR a VFR o dost jinde...

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 16:40 | Nahoru | #16
Měl jsem Ninju 636 (2002) a na cestováni docela ušla. Ted mam Triumph ST 1050 Sport a je to naprosto pohodlná motorka. Ninja ji nesaha ani po paty. Ale vžádnem případě Kawu nezavrhuji...

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 16:54 | Nahoru | #17

Danke píše: Ta devítka je na cestování parádní, ale nevím jak ve dvou. Můj batůžek si dost stěžuje, ale tak někdy to je i výhoda, radši jezdím sám
Motorově bude CBR a VFR o dost jinde...



S tou castou s batoztekom s tebou plne suhlasim

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 16:58 | Nahoru | #18
taka vfr lepsia volba ako ZX9R aspon vo dvoch urcite.

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 17:02 | Nahoru | #19

rogyze píše: taka vfr lepsia volba ako ZX9R aspon vo dvoch urcite.



ZX9R je sporťák a VFR je spíš cesťáček s duší sporta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 17:23 | Nahoru | #20

guestyn píše: Měl jsem Ninju 636 (2002) a na cestováni docela ušla. Ted mam Triumph ST 1050 Sport a je to naprosto pohodlná motorka. Ninja ji nesaha ani po paty. Ale vžádnem případě Kawu nezavrhuji...



Jak na tom ta Ninja byla při cestování ve dvou?
Ten Triumph je jiná třída a hlavně o jiných penězích Ale je krásnej,to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 17:48 | Nahoru | #21

Haesty píše: Jak na tom ta Ninja byla při cestování ve dvou?
Ten Triumph je jiná třída a hlavně o jiných penězích Ale je krásnej,to jo

pokud si zvykneš tak se na tom dá bez problémů ve dvou cestovat. Mám jí přes 7 let a jezdím na tom v 95% ve dvou. Baťoh si nikdy nestěžoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 18:15 | Nahoru | #22

Rodolfo píše:
P.S. Na cbr mam strasne vela uzitocnych linkov, mozem preposlat.



Mužes to preposlať aj me Keby si bol tak hodný

Jinak k cbr.Na cestovaní je dobrá a i na to ostřejší tempo,ale ve dvou žádná sláva,spíš otrava.V jednom je to supr cesták,ale pro tebe to nebude ta pravá.Spíš bych šel do Blade a batůžek si zvykne...

Naposledy editováno 05.01.2014 18:17:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 18:27 | Nahoru | #23
Bubrak-ZX10R> Ta ZX9R vypadá slušně A ty jsi za tou motorkou běhal nebo si se někam ještě nacpal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 18:28 | Nahoru | #24

Demon90 píše: Mužes to preposlať aj me Keby si bol tak hodný

Jinak k cbr.Na cestovaní je dobrá a i na to ostřejší tempo,ale ve dvou žádná sláva,spíš otrava.V jednom je to supr cesták,ale pro tebe to nebude ta pravá.Spíš bych šel do Blade a batůžek si zvykne...



Odoslane

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 18:36 | Nahoru | #25
Rodolfo> Vďaka

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 20:06 | Nahoru | #26
koukám že správně vynechal italský

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 22:10 | Nahoru | #27

rybíz5 píše: Bubrak-ZX10R> Ta ZX9R vypadá slušně A ty jsi za tou motorkou běhal nebo si se někam ještě nacpal



ten cervenej batoh sem dal myslim nejak na zada

(reakce na) Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 22:12 | Nahoru | #28

Rebel83 píše: pokud si zvykneš tak se na tom dá bez problémů ve dvou cestovat. Mám jí přes 7 let a jezdím na tom v 95% ve dvou. Baťoh si nikdy nestěžoval



jojo u me taky batoh nikdy zadnej problem...

ale ZX9 je proste univerzalnejsi i nez to VFR, s devitkou se mnohem lip blbne na letisti po zadnim nebo na okruhu nebo na sprintech a oproti VFR je jen o malo min cestovne pohodlna, navic ma na cestovani velkou vyhodu a to je naprosto bezkonkurencne nizka spotreba, vzpominam na dovolenou v italii, kde sem ve dvou mel spotrebu 4,5 (mel sem trochu chudsi smes taky) pri normalnim turistickym tempu (120 po okresce, 150 dalnice, ale plynule lehkej plyn), kdezto kamos s VFR800 ve dvou mel spotrebu kolem 10 litru a musel porad tankovat a vysel ho benal 2x tolik (ale nevim jestli mel nejakou zavadu ci co).

Cestovnější sporťák

5.1.2014 v 22:14 | Nahoru | #29
Rodolfo: ZX9R 98-01 ma vzadu madla, takze neni treba se drzet nadrze 02-03 uz je nema, to je ponekud nevyhoda

1 reakcí na tento příspěvek Cestovnější sporťák

6.1.2014 v 09:08 | Nahoru | #30
moze mat ZX9R dobry motor,nekupil bysom ju len kvoli tym obycajnym prednym teleskopom vyzera to uboho lacno na to ze to je supersport.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist