Na Burákovi mě odešel regulátor dobíjení , ale nemůžu sehnat ten stejnej ( ročník 99-02 ) . Mám tady z 03 . Rozdíl je vidět na foto . Vlevo , s pěti piny je starej model , vpravo se šesti je novější . Starej má vyvedeno pět drátů zakončených konektorem . Na novým je konektor přímo na těle regulátoru . Chtěl bych těch pět drátů ucvaknout a přepájet na vývody z novějšího regulátoru , tím mě bude konektor pasovat na současnou elektroinstalaci . Ale ...
Jeden pin , v horní řadě uprostřed je navíc . Údajně by měl jít na + pól baterky .
( spodní řada jssou přívody od altíku , horní řada jeden krajní je + , jeden je - )
Poradí někdo znalej ? Nechctěl bych odjeb.. i ten novější ( a funkční regulátor ) .
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
link
A taky jsem se díval na el.schema Burgmana s tím novějším regulátorem ( schémata z více zdrojů ) a měli tam jen normálně pět vývodů ( třikrát z altíku a pak plus a mínus na aku ) , takže ten šestej fous je plonkovní a nezapojenej .
Kdybych byl ve stejný situaci, tak bych postupoval následovně.
Zapojil bych fáze a - a na vývod, kterej označuješ "+ pól baterky" bych připojil pojistku a dal ho na původní plus. Nastartoval a změřil, jestli to dobijí. Pokud jo tak je hotovo. Zavřít, zamontovat, udělat pár zkušebních koleček okolo domu, pomodlit se a jít spát.
na jiných modelech bývá sedmidrát...ale je to daný tím, že tři jsou fáze(střída) a 2+2 jsou zdvojený póly...(+/-)...
Ty šestidráty byly většinou Denso a byly původně na starých hondách---na novějších jsem je neviděl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman | wáca | 9 | 29.5.2024 v 23:28 chorke1 |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 8 | 10.4.2024 v 23:08 NetPavel |
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman | dufus1 | 8 | 29.2.2024 v 20:51 maco |
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman | Marekvlk76 | 10 | 13.12.2023 v 12:22 suboglacius |