na léto se chystáme vyrazit do Slovinska. Někteří z nás mají papírově zavřené motorky (25 kW v TP a jinak plný výkon). Slyšel jsem, že policajti v Rakousku dost řeší jak je to ve skutečnosti s výkonem.. Takže padl návrh to vzít přes Slovensko a Maďarsko..
Jak moc se řeší výkon a laďáky v těchto státech? Slovensko bych řekl, že to bude mít jako my, ale o Maďarsku a Slovinsku nevíme..
Co se laďáků týče, tak to řeší jak rakušáci, tak němci. Mě v listopadu zastavili němci na přechodu Schmilka a rovnou mě otočili a vykopli domů. Že prý jestli chci jet dál, tak to mám za 100€
Naposledy editováno 01.01.2014 16:38:47
A jak to je ve Slovinsku? Taky to řeší?
Naposledy editováno 01.01.2014 18:26:19
1 reakcí na tento příspěvek Zahraničí na papírově zavřené motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
2 reakcí na tento příspěvek Zahraničí na papírově zavřené motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
Popřeju jen ať se vám dovolené vydaří a v pořádku(bez nehody,nebo závady)se vrátíte domů!
Naposledy editováno 01.01.2014 23:11:16
1 reakcí na tento příspěvek Zahraničí na papírově zavřené motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
JR.. píše: Ve Slovinsku jsem potkal mraky rakusaku a italu prave s ladakama a vubec to neresili. Myslim, ze si tam jezdej zaprasit, protoze doma si to nedovolej
Jo a do toho Slovinska motorku donesou na zádech.
poprvé za rychlost, obešli motorku, zjistili, že nejsem místní a snažím se kdákat německy, tak udělali jen "ty, ty, ty!" a ještě mi poradili cestu. že mám na vejfucích "racing use only" bez tlumítek naštěstí neřešili.
podruhé nás stáhli jako skupinu (zrovna jsme dojeli jinou grupu, takže asi 20 motorek najednou) a kdo neměl tlumítka, šel na měřák (z nás měli tlumítka nebo originály všichni, z cizí grupy asi polovina). tlumítka jsem měl, "racing use only" neřešili.
potřetí za rychlost - zatáčky přes horizonty za vesnicí, je tam šedesátka, znám to tam - jel jsem ke kilu, vyjedu přes horizont, zahlídnu cajty, zaklapnu plyn. naštěstí nebyli připravení a než na mě zamířili, mohl jsem mít cca 80. obešli motorku, nechali si ukázat lékárničku a vestu, zavtipkovali jsme na téma moje němčina a "správná motorka" (ktm) a doporučili mi jet pomaleji.
ohledně mobilní brzdy - v rámci nějaké víkendové akce louise nebo hein-gericke byla k dispozici mobilní brzda...netuším, zda byla policejní, či soukromá, ale byli tam i cajti v montérkách a prohlíželi motorky. předpokládám, že to byla prevence.
v německu mě nestavěli nikdy - ale viděl jsem mobilní brzdu v protisměru a ve frontě nebyly jen skůtry.
chorvatsko - často měří, ale nějakým zázrakem jsem měl vždy štěstí a jel do limitu
švýcaři - zajímavá zkušenost na hranicích. celník očistil éčko na výfuku, kouknul, jestli je tlumítko a mohl jsem jet. operace na 5 vteřin. pas, doklady a nic dalšího ho nezajímalo.
rumuni nás zastavili na kruháči (přímo na kruháči mezi dvěmi výjezdy) a řešili spz a doklady (na lehkých endurech). polovina z nás neměla spz a zbytek "samodomo" udělané menší. já doklady zapomněl ve vestě, kterou jsem si ten den nevzal. neuměli německy, anglicky ani česky, pak se jeden vzmohl na pár ruských slov a dokdákali jsme se. pomohly nám samolepky z toho roku (na většině motorek i z let předchozích), že jsme si zaplatili za ježdění v národních parcích (vydává se jen na motorky s spz) - pochopili, že jsme tam legálně, poněkolikáté a že jim tam vozíme peníze.
nicméně uprostřed křižovatky - fakt "rumunské řešení"
slováky, maďary, poláky, slovince a italy jsem nikdy nezaujal a jinde jsem s motorkou nebyl
ja1 píše: němci stačí anténa nebo kus drátu který vsune do výfuku a ví zda máš přepážku. v případě jakéhokoli podezření tě stahne na polic plac kde tě technik moto prohlídne. rakousko asi podobně. já bych na motorce na kterou nemam papíry nejel už jen kvůli případné nehodě,kterou ani nemusím zavinit.
To je pěkná blbost. dB killery které používá například Akrapovič a s nimiž jsou laufy homologované jsou pouhá trubka. Kdyby to zkoušel drátem, tak se zasrkne až o ventil1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraničí na papírově zavřené motorce
PEPAFJR píše: Jo a do toho Slovinska motorku donesou na zádech.
To ti rekli u vas na STK?
Ja psal, ze tam jezdej zaprasit. Doma jezdej podle predpisu. V DE a AT mam najeto asi 200000 km a mistni si zadny prasarny nedovolej.