globalmoto_kveten





Téma: Významná změna moto 2?
 
30.12.2013 v 09:45
Rakouská továrna KTM zvažuje využít své momentální technické převahy nad Hondou ve třídě moto 2 a rozbít její monopol. Šéf Pit Beirer KTM Racing navrhuje změnu třídy, aby byla jako vždy třída prototypů a to včetně motoru. Nyní se používá jednotný motor Honda, který je odvozen od sériového motoru s obsahem 600cm a čtyřválec. Pit Beirer navrhuje snížení obsahu z 600cm na 500cm a jen dvouválcové motory s maximálním využitím dílů z motorů moto 3. To by znamenalo, že motory budou lehčí a rozměrově měnší. Museli by se pro tyto motory vyrobit a vyvinout nové rámy, vlastě by to znamenalo postavit celé nové motorky. Je však otázkou, jaký by to mělo dopad na celou třídu. Určitě použitím různých motorů by znamenalo větší podíl techniky na úspěchu jezdce. Hlavní důvod zavedení jednotných motorů - snížení nákladů, by mělo nejistý výsledek.

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 09:53 | Nahoru | #1
Ja už další Rogala nechci
Stačí Moto3 aten zvuk je strašnej

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 10:53 | Nahoru | #2
Když už je tu řeč o moto2, tak ještě doplním, že tam chce startovat Marquez

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 11:45 | Nahoru | #3
Zase jedna blbost! Co tak jet motorky různých značek a se svými motory?
Ten návrh KTM je tak pitomý, že bych docela věřil, že se SPZkovi bude líbit!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 11:51 | Nahoru | #4
V úvodu by mělo být napsané : převahy nad Hondou ve třídě moto3 a né moto 2 .

Ale vidím to jako zbožné přání pár lidiček .

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 11:56 | Nahoru | #5
Jasně chce to motorky různých značek,tak dvouvály až třívály do objemu 750cm! A hlavně minimum elektroniky, nebo raději žádnou,krom vstřikování!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 11:58 | Nahoru | #6
Librr - Elektronika je už v cesťákách.... Pokrok se nedá zastavit!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 11:59 | Nahoru | #7
Ty ujékané Hondí čtyřválcové motory se už nedají fakt poslouchat!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 12:04 | Nahoru | #8
A co teprve ty jednoválcové stabiláky v MOTO3!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 12:24 | Nahoru | #9
To Ivo Tregr:
Má to svoji logiku. 1V 250, 2V 500, 4V 1000 ccm. Jednotné vrtání 81...atd. Jednoznačně na rozdíl od nynější Moto2 přesná náhrada 250(před léty to bylo už určitě projednáváno). Všechny firmy, které vyrábějí motory pro GP už technologii mají...jediná Honda zatím dělá motory jak pro 250, tak 1000. KTM zatím jen 250, Yamaha, Ducati, Suzuki 1000. Takže pro tyto firmy by určitě by nebyl problém vystřihnout 2V v rozumné (zde ovšem velice relativní pojem) cenové relaci.
A ohledně zvuku??? Asi jste tady samí mladíci, v 60.letech se zase naříkalo nad počínající nadvládou "upištěných" dvoutaktů. Každá doba má své plusy i své mínusy.

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 12:35 | Nahoru | #10
Jenže objem 500 ccm se dnes moc nenosí a moc nevyrábí! Jede se na 600 ccm a myslím, že by se MOTO2 s těmi dvouválci hodně zpomalila. Co 750 ccm 3V?
Nakonec stejně každého zajímá jen MOTO GP, když už dávno udělal SPZka z MOTO3 dorosteneckou ligu a z MOTO2 juniorku. Stejně tyto třídy tedy spíš SPZ-paskvily, nikdo nepovažuje ani z desetiny rovnocenné MGP. Kdysi měl každý titul velkou váhu, i když samozřejmě nejvyšší třída byla hodnocena nejvýše! Zato dnes...hanba mluvit! SPZka udělal z MGP něco na způsob Formule 1 a ostatní třídy jsou jen takový komparz.

Naposledy editováno 30.12.2013 21:31:48

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 12:42 | Nahoru | #11
Po sezóně 2015, smlouva končí smlouvy Dorny a Hondy na dodávky motorů pro Moto2. Hlavní konstruktér Kalex Alex Baumgärtel za firmu odmítá myšlenku použití různých motorů. Říká: Pro výrobce rámů je velmi obtížné stavět špičkové podvozky pro různé motory. Všude se hovoří o snižování nákladů. Tvrdím, že cena půjde v Moto2 při použití různých motorů bez směrem nahoru. Pro Kalex je nemožné stavět za stejné peníze podvozky pro 3 různé dodavatele motorů. Muselo by dojít k specializaci jako v moto3 kde se FTR spojil s Hondou a Kalex s KTM. V moto3 tento systém funguje. Sito Pons navrhuje zůstat u objemu 600cm, maximálně 6 motorů na sezonu, omezení otáček motoru, jednotná elektronika a jednotná maximální cena motoru. Mnoho výrobců v Japonsku a Evropě čeká zda dojde u uvolnění nařízení jednotných motorů.

Naposledy editováno 30.12.2013 12:44:13

1 reakcí na tento příspěvek Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 12:49 | Nahoru | #12
Ivo Tregr - Snad by si ty motorky mohly postavit fabriky sami, se svými motory? Proč by to měly stavět ty nesmyslné firmy, které tam natahal SPZka, jako Kalex, FTR a další?
Snad už je na čase, aby začaly zase jezdit normální značky?

(reakce na) Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 13:16 | Nahoru | #13
AKRO> Přesně tak,je na čase aby v moto2 začaly zase jezdit normální značky!

Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 14:07 | Nahoru | #14
AKRO, LibRR ,
Přesně tak, neomezeně omezovat dokáže jedině neomezený omezenec despota

1 reakcí na tento příspěvek Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 16:31 | Nahoru | #15
Jojo. V Moto2 je fakt spousta peněz. Vstup KTM by znamenal vyvinout nové motory, rámy a vlastně celé motorky. A to fakt stojí za to do toho jít
A proč? Aby na motorkách mohlo být napsáno KTM

Ševče, drž se svého kopyta. KTM, drž se offroadu

(reakce na) Významná změna moto 2?

30.12.2013 v 21:29 | Nahoru | #16

seikos píše: Jojo. V Moto2 je fakt spousta peněz. Vstup KTM by znamenal vyvinout nové motory, rámy a vlastně celé motorky. A to fakt stojí za to do toho jít
A proč? Aby na motorkách mohlo být napsáno KTM

Ševče, drž se svého kopyta. KTM, drž se offroadu


dovolím si nesouhlasit.
KTM na nevětším trhu světa v USA dosáhli růst 28,8%, zatím co ostatní světové značky stále bohují s globální krizí. KTM již dávno nejsou výrobcem jen offroadových motorek, ale se stále více prosazují na silnici. Myslím, že není daleko doba, kdy bude KTM i v moto GP. Již to dávno není slaboučký výrobce, který přežívá z roku na rok a v roce 1974 ji zachránil nečestně vybojovaný titul Genadie Moisejeva s SSSR (za přispění našich lidí) v motorkrosu do 250cm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist