DO motoru nebylo nikdy od go zasahováno a tak se chci zeptat, zda by to nechtělo poštelovat ventily nebo vyměnit píst. Dosud jsme jezdil jen dvoutakty takže se ve 4t absolutně nevyznám. Jinak motorka startuje na brnknutí, motor necinká, jede jak prase...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
Dolph-cz píše: tak se podle toho chovej.
já fakt nepochopím jak tady může potom psát takové věci!
když se oháníš manuálem,tak si jich pár přečti,rozdíly dle jízdního režimu tam určitě najdeš.
stejně tak s tím svařováním hliníku-tušíš vůbec,že se svařujou i takové věci jako je hlava motoru?ta je v oleji pořád,k tomu vysoké tlaky a teploty-a dají ti na to i záruku!ale ty si stejně meleš svou,je to mastné to zavařit nejde cituju:
...viděl jsem spousty zavařených bloků,van ,karterů a fungovali max 2 měsíce než se olej prosákl....
tak u crosu v manualu nikdo jízdní režim nerozlišuje....
pochybuju že to víko vařil odborník který vaří hlavy..a dal na víko záruku
olej je prevít
Dolph-cz píše: se tady nervuju,ale na otázku tématu jsem neodpověděl....
takže-jak moc dobrý ten kluk byl?uměl za to potáhnout?
u 250tky je problém,že je ten motor fakt dost nabušený a vyžaduje častější servis,než třeba 450tka.
pokud to normálně staruje i za tepla,nic tam neklepe,tak je to relativně OK.
ale každopádně:kontrola ventilové vůle je "maličkost" to určitě udělej co nejdříve,měla by se kontrolovat +- co 15-20 hodin.dejme tomu každou druhou výměnu oleje.pokud se ti ale bude zdát,že to nějak hůře startuje,nebo cvaká,kontroluj okamžitě.
dále by to chtělo minimálně zkontrolovat(přeměřit) píst a i když by nemusel být ještě úplně mimo,tak ho asi rovnou i vyměnit-ono jen samotné těsnění pod hlavu atd. stojí celkem ranec,takže dělat to o měsíc později je neekonomické.
podle toho v jakém bude ten píst stavu si +- uděláš nějaká obrázek,kdy ho příště zase vyměnit.
tohle by jsi měl určitě naplánovat někdy v zimě,ať máš motorku na sezónu nachystanou.
zatím je venku krásně teplo,osobně bych ještě něco málo pojezdil a až nasype sníh,tak to kuchnul...
samozřejmě při rozebírání zkontrolovat co jde,to je logické...
bavíme se o hobíkáření,kdo závodí dělá všechno častěji..
Díky :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: tak u crosu v manualu nikdo jízdní režim nerozlišuje....
pochybuju že to víko vařil odborník který vaří hlavy..a dal na víko záruku
olej je prevít
dobře,když né motokros,tak o ostrého endura 100%
a ty motory jsou +- stejné(píšu +-,jasně,že kros je nabušený více,ale zásadní rozdíly tam nejsou)
....pokud to svařuje jelito,tak je to na hovno i když je to třeba stojan na květiny.ty jsi psal,že to nedrží nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: Dolph-cz> rozdílné palivové mapy u soutežáků asi nic?
no,to je opravdu obrovský rozdíl,z toho důvodu se ty motory opotřebovávají úplně stejně jestli je jezdí profík,nebo mrdal...
zase oprava: mrdalovi se to opotřebovává víc.
2 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: přesně...závodník totiž ví jak a kdy řadit a jak se k motoru chovat.
Ano tak jsem poučen Proto mají 3-4 motorky na sezonu Jo a budu dělat motor na kx250f tak,jestli mě pak poradíš?2 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
..pokud to svařuje jelito,tak je to na hovno i když je to třeba stojan na květiny.ty jsi psal,že to nedrží nikdy.
pokud vím tak hliníkové motory měla jen Jawa a CZ . ostatní mají slitinu hliníku. rozdílná roztažitost při teplotách způsobí časem praskliny. proto jen v čechach najdu svářeče karterů a všude jinde je mnění. proto všichni kupující koukají na motor jestli nebyl vařenej.používej hlavu k přemýšlení a ne jen jako poklop.aby ti nepršelo do krku
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
jestli děláš motorky 30let jak píšeš,tak mi řekni kolikrát si měnil vačku a kolikrát se ta vačka zlomila,nebo nějak jinak dojebala?
na rovinu,viděl jsem hromadu utrhlých ojnic,hromadu zakouslých pístů,hromadu upadlých ventilů,ale vačku fakt ještě ne.jasně,v podstatě hovno jsem viděl,ale napovídá mi to,že se to asi fakt stává velmi málo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
ja1 píše: Dolph-cz> nejde o to že se sjede a není dost vysoká pro stlačení ventilu který seřídíš jen výmněnou podložek , ale kuličkové ložisko je jen na straně vačky u rozvodu a druhá strana je kluzná a tam po malé vůli to jde rychle . nejde o zlomení ale vyběhání.
to je myslím špatný výklad.
ta cementovaná hřídel se rozhodně opotřebuje později,než to hliníkové uložení....
Naposledy editováno 28.12.2013 23:28:51
Dolph-cz píše: to je myslím špatný výklad.
ta cementovaná hřídel se rozhodně opotřebuje později,než to hliníkové uložení....
vačky jsou kluzně uložené přímo v hlavě běžně a funguje to velmi dlouho.... a když už se tam udělá vůle,tak je opotřebení jak na vačce,tak na díře.
Naposledy editováno 28.12.2013 23:31:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis KTM 250 sx-f 2012
Dolph-cz píše: to je myslím špatný výklad.
ta cementovaná hřídel se rozhodně opotřebuje později,než to hliníkové uložení....
myslím, že kdyby tam byla tak kvalitní , výrobce určitě prodlouží interval výmněny.
ja1 píše: myslím, že kdyby tam byla tak kvalitní , výrobce určitě prodlouží interval výmněny.
ber to tak,že v opravdu závodním použití ,na světové úrovni,kdy se motor neustále drží v maximálních otáčkách je 80hodin životnost celého motoru. Né jen vačky.
1 reakcí na tento příspěvek Servis KTM 250 sx-f 2012
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 4 | 9.7.2023 v 12:56 ja1 |
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 0 | 8.7.2023 v 17:15 Erik416 |
Výměna ojnice na ktm sxf 250 2010 KTM 250 SX-F | velký_hovno | 1 | 6.6.2023 v 18:46 krokoš |
nejde do otáček KTM 250 SX-F | ThSwen | 6 | 17.5.2023 v 18:33 ThSwen |
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... | Jirka2948 | 7 | 13.10.2022 v 10:41 Elfmen |