1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
U starych aut se ti radši lidi samy dojdou na šrotiště
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
Mam kamaráda co si takhle do serivisu rozebírá starý bouraný mercedesy na díly, kterej by ti o tom sám mohl hodně povědět, že tohle není udělaný jako na rozebírání tak spíš na ušetření tvých peněz a lidí co to potřebují. A hlavně nezapomeň že skoro u každýho většího města máš dneska šrotiště kde se dá najít už opravdu cokoliv a navíc dneska si lidi raději koupí za pár šupů tři auta ze kterých složí jedno než aby ti braly díly po kusech, to se ti poštěstí tak pákrát na opravdu nejcennější kusy a pak konečná.
Naposledy editováno 26.12.2013 02:54:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
Katana píše: Čo bolo to bolo, ten zákon má být od 1.1 2014 jinak, půjde to jen tak že někdo vystaví papír o ekologické likvidaci. Nevím to na 100% ale asi jo.
.Nevěřím.
PEPAFJR píše: .
Nevěřím.
Prakticky kupodivu bez nějakého zájmu medií vstoupil dnem 1. října 2013 v platnost Zákon č. 169/2013 Sb., kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečišťování životního prostředí a integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, přináší s účinností od 1. října 2013 změny v registru vozidel :
1. Trvalé vyřazení vozidla z registru silničních vozidel
:arrow: Vozidlo kategorie M1 a N1 (osobní vozidlo a nákladní vozidlo, jehož nejvyšší přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg) lze vyřadit od 1. října 2013 z registru silničních vozidel pouze při předložení POTVRZENÍ O PŘEVZETÍ AUTOVRAKU DO ZAŘÍZENÍ KE SBĚRU AUTOVRAKŮ.
:arrow: Od 1. října 2013 nelze vyřadit vozidlo z registru silničních vozidel z důvodu zániku účelu jeho využití a doložení jeho zániku a dalšího využití (např. sklad nářadí, psí bouda, apod.)
2. Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků
:arrow: Při registraci nebo přeregistraci vozidla kategorie M1 a N1 do registru silničních vozidel je povinen žadatel (za určitých podmínek) zaplatit ekopolatek.
:arrow: Od ekopoplatku jsou osvobozeni žadatelé těžce tělesně postižení, kteří jsou držiteli průkazu ZTP nebo ZTP-P, dále žadatelé, u nichž k přeregistraci dochází v důsledku nabytí a vypořádání dědictví nebo v důsledku zániku společného jmění manželů.
:arrow: Od 1. října 2013 ekopoplatek zaplatí následující žadatel při přeregistraci použitého vozidla, i když byl předchozí žadatel při registraci nebo přeregistraci osvobozen.
Toto jsou 2 nejdůležitější změny v registru vozidel
StrejdaMortymer> Tvuj nazor beru a souhlasim s nim, jenze opet, jak jsem uz psal knedlovi, spatne zvoleny vuz (v tvem pripade tedy neslo o volbu, ty jsi to mel v garazi). Co se tyce tvého kamaráda, opět - špatný artikl. Ohledně šrotiště - pohybuju se ve veteránech docela už dlouho, takže co se týče šrotiště, tak taky nemužu souhlasit, tam seženeš věci tak možná na starou 120ku, možná ještě 100ku, pokud bys chtěl sehnat věci na vozidlo staršího data výroby, nebudeš více-méně úspěšný (až na vyjímky o kterých bych také mohl povídat).
Z vlastní zkušenosti: Je tomu asi 5 let, co jsem se rozhodl zrenovovat si auto-veterána rok to byl 1957. Koupil jsem tedy základ ve špatném stavu, k tomu ještě jedno torzo v o trochu lepším stavu. Když jsem měl toto v garáži, sedl jsem k internetu a poznámkovému bloku a začal pročítat diskuze, inzeráty a počítat na kolik mě renovace vyjde. Vyšlo mi, že pokud to chci udělat pořádně nebude mi stačit 250kKč, pokud chci dělat vše svépomocí (GO motoru, převodovky, náprav) stejně s tím nikdy nebudu spokojen a rozpočet bude třeba 150+kKč. Jelikož už to toho času bylo víceméně všechno v garáži rozebrané (připravené k renovaci) rozhodl jsem se to prodat na díly, nikoliv jako celek dílů ale jednotlivě. Po zhruba 2.5 měsící jsem (možná díky dobré konstalaci hvězd, možná dílem i díky své tvrdohlavosti) byl hodně v plusu po zhruba půl roce jsem měl rozprodáno 95% dílů.
Dělat bych už to nechtěl, ale tenkrát mi toto rozhodnutí vytrhnulo trn z paty a mohl jsem utržené peníze investovat vhodněji.
2 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
Martin.z.brna píše: PEPAFJR> to že ti to někde na úřadě odhlásili bez papíru o ekologické likvidaci znamená akorát to, že na to serou nebo se to k nim ještě nedostalo. rozhodně to nejde brát jako dogma
Ty mě chceš říct,že 80ti letitýho veterána jsem měl nechat sešrotovat? Prostě jde do sbírky a hotovo. Chci ho odhlásit. A nikdo mě nemůže nutit k podvodu,že jim donesu falšovanej papír o ekolikvidaci, ani státní úřad. A i pracovníky na příslušném úřadu mě bylo zděleno,že v těchto případech s tím nemají problém.
1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
PEPAFJR píše: Lze to pořád trvale odhlásit a to i bez ekolikvidace. Sám osobně před třema týdny automobil pro sběratelský účel, bez známosti
Čau Pepo, tohle mně trochu zajímá...mám v plánu zavěsit Lepeňáka za řetězy na strop do konírny...tedy kdysivá konírny, dnes chlastkumbálu...jako dekoraci...samozřejmě k tomu nepotřebuju už doklady...můžeš mi tedy poradit konkrétní kroky, které vedly k úspěšnému odhlášení? nechce se mi podvádět a lhát, tak bych to rád nejprve zkusil po dobrém...na unterwasser je čas vždycky...
díky...jinak zdravím do Habří;)