globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly
 
25.12.2013 v 21:49
Vím že to nějak nesouvisí s motorkama ale i na motorku se musí nějak vydělat tak bych se chtěl zeptat jak to je stěma vozidlama... koupil bych nějaké staré auto za pusu a chtěl ho rozřezat na železo a rozprodat na díly. Je možné to uskutečnit aby z toho nebyly problémy? a jak? jinak všem přeju šťastné a veselé Vánoce
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 21:51 | Nahoru | #1
Potřebuješ papír o ekologické likvidaci vozidla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 21:53 | Nahoru | #2
dewwil> A to nejde nějak obejít? proto sem píšu

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 21:59 | Nahoru | #3
nightman> Jdi a řekni že chceš odhlásit vuz,ale že si ho necháš jako boudu pro psa,kurník atd.Taky jsem to tak udělal

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:00 | Nahoru | #4
Jak píše prosino, nebo musíš mít známý u firmy co se ekolikvidací živí...

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:01 | Nahoru | #5
dewwil> nebo tak.

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:11 | Nahoru | #6
a když to udělám jak píše prosimo tak po mě už nikdy nic chtít nebudou jo? napadlo mě to ale rači si to dycky ověřím

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:11 | Nahoru | #7
Tady se to probíralo.

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:12 | Nahoru | #8
Zajimalo by mě co chceš přesně rozebírat a vydělat z toho, ono to zas tak vyhodny není a hlavně některý díly neprodáš třeba vůbec. Já sem to jednu dobu dělal jen na vyloženě zabití času a uvolnění prostoru ve velký garáži a ve výsledku sem některý díly i daroval nebo rovnou vyhodil.
U starych aut se ti radši lidi samy dojdou na šrotiště

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 22:50 | Nahoru | #9
StrejdaMortymer> nevim co jsi mel za vuz v garazi, ktery jsi rozebiral, ale pokud vybalancujes auto, ktery uz je dost stary na to, aby po ND byl hlad a zaroven ne moc stary, aby v predrenovacnim stavu (rozumej - mizernym stavu vhodnym opravdu akorat k rozebrani jedno za jakym ucelem) nestalo nesmysl, vydelat se na tom nejaky penize daj.. Pravdou je, ze nejaky dily zbydou a musi se dat opravdu leda do staryho zeleza..

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 23:11 | Nahoru | #10
Čo bolo to bolo, ten zákon má být od 1.1 2014 jinak, půjde to jen tak že někdo vystaví papír o ekologické likvidaci. Nevím to na 100% ale asi jo.

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 23:19 | Nahoru | #11
no stim cesnym prohlasenim mozna budes mit problem me s nim vyhodily moc jsem se ale nebranil no

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 23:24 | Nahoru | #12
frančík.> prachy na tom moc nevydelas akorat budes porad na netu a psat inzeraty a stejne nikdo nic moc nekoupi lidi co maj stary auta nemaj moc penez tak dojizdej auto dokud se nerozpadne a ten kdo si bude chtit postavit stary auto na paradu nic staryho nekoupi

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 23:34 | Nahoru | #13
Papír o ekolikvidaci ti vystaví kdyz jim das tu čast kastle s vin, da se dohodnout i jen ze zlikvidujes vín na karoserii, nafotis a oni ti doklad vystaví, jde o to aby auto co oni zlikvidují pak někde nejezdilo

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

25.12.2013 v 23:35 | Nahoru | #14
Ad rozprodej vraku - musis v tom umět chodit, vedet co prodávás, vedet kde to prodat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 02:54 | Nahoru | #15
frančík.> Rozebiral jsem všechno možny, od stary třikolovy jawy či co to bylo až po opravdu festovně starou tatru (tušim že to bylo 141 nebo 138 už se nepamatuju) a par motoru co k tomy byly. Celej podvozek nebo motor prodat bylo nemožny. Furt lidi psali, že chtěji konkrétní části, když už se někdo nabídl že to vezme celý, tak přijel člověk co to chtěl za almužnu a odvoz. Jestli myslíš, že si nějak budeš vydělávat tím, že to lidem budeš dávat na renovace/představby tak tě bohužel zklamu. Osobně sem udal ani ne třetinu těch věci po kterých byla největší poptávka a průměrný stáří všech inzerátů byl skoro rok a to sem se snažil potom ke konci psát inzeráty i přímo na klubovy fora značek.
Mam kamaráda co si takhle do serivisu rozebírá starý bouraný mercedesy na díly, kterej by ti o tom sám mohl hodně povědět, že tohle není udělaný jako na rozebírání tak spíš na ušetření tvých peněz a lidí co to potřebují. A hlavně nezapomeň že skoro u každýho většího města máš dneska šrotiště kde se dá najít už opravdu cokoliv a navíc dneska si lidi raději koupí za pár šupů tři auta ze kterých složí jedno než aby ti braly díly po kusech, to se ti poštěstí tak pákrát na opravdu nejcennější kusy a pak konečná.

Naposledy editováno 26.12.2013 02:54:57

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 05:23 | Nahoru | #16
likvidoval sem vloni na jaře škodu favorit LSe, a o takový věci jako zrcátka, nádrž, nárazníky, maska - docela zájem byl a na Bazoši se mi po inzerátu jen zaprášilo. Lidi několikrát volali i na plechařinu - blatníky a dveře. Ale to bylo všechno k.o. Za železo, trochu hliníku a motor (prodanej do šrotu v kuse bez rozebírání) sem dostal cca 2500, + 1000 za díly prodaný na inzerát, + 700 mi zaplatil nějakej výkupce za katalyzátor. Vstřikovací soustavu sem dal švárovi za to, že mi opravil pežota. Takže na motorku budeš šrotem vydělávat docela dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 05:50 | Nahoru | #17

Katana píše: Čo bolo to bolo, ten zákon má být od 1.1 2014 jinak, půjde to jen tak že někdo vystaví papír o ekologické likvidaci. Nevím to na 100% ale asi jo.

.

Nevěřím.

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 08:56 | Nahoru | #18

PEPAFJR píše: .

Nevěřím.

Sorry máš pravdu,ono to totiž už od 1.10 2013 platí, likvidace - trvalé odhlášení vozidel kategorií M1 N1 je možné pouze s papírem o ekolikvidaci. Zkopírováno z Felicia klub:
Prakticky kupodivu bez nějakého zájmu medií vstoupil dnem 1. října 2013 v platnost Zákon č. 169/2013 Sb., kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečišťování životního prostředí a integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, přináší s účinností od 1. října 2013 změny v registru vozidel :

1. Trvalé vyřazení vozidla z registru silničních vozidel
:arrow: Vozidlo kategorie M1 a N1 (osobní vozidlo a nákladní vozidlo, jehož nejvyšší přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg) lze vyřadit od 1. října 2013 z registru silničních vozidel pouze při předložení POTVRZENÍ O PŘEVZETÍ AUTOVRAKU DO ZAŘÍZENÍ KE SBĚRU AUTOVRAKŮ.
:arrow: Od 1. října 2013 nelze vyřadit vozidlo z registru silničních vozidel z důvodu zániku účelu jeho využití a doložení jeho zániku a dalšího využití (např. sklad nářadí, psí bouda, apod.)

2. Poplatky na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků
:arrow: Při registraci nebo přeregistraci vozidla kategorie M1 a N1 do registru silničních vozidel je povinen žadatel (za určitých podmínek) zaplatit ekopolatek.
:arrow: Od ekopoplatku jsou osvobozeni žadatelé těžce tělesně postižení, kteří jsou držiteli průkazu ZTP nebo ZTP-P, dále žadatelé, u nichž k přeregistraci dochází v důsledku nabytí a vypořádání dědictví nebo v důsledku zániku společného jmění manželů.
:arrow: Od 1. října 2013 ekopoplatek zaplatí následující žadatel při přeregistraci použitého vozidla, i když byl předchozí žadatel při registraci nebo přeregistraci osvobozen.

Toto jsou 2 nejdůležitější změny v registru vozidel

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 10:24 | Nahoru | #19
knedlo> Ja se ale nebavim o starejch autech typu favorit, jezto jsou pouzivany stale jako dopravni prostredky. Bavim se o například vozech kolem roku 1955-1965 jezto jiz maji statut veteran a lidi si je opravují/renovují pro svoji radost. Stejně jako to já dělám s motorkama. Občas se sám sobě divím, co jsem za kus plechu ochoten dát.

StrejdaMortymer> Tvuj nazor beru a souhlasim s nim, jenze opet, jak jsem uz psal knedlovi, spatne zvoleny vuz (v tvem pripade tedy neslo o volbu, ty jsi to mel v garazi). Co se tyce tvého kamaráda, opět - špatný artikl. Ohledně šrotiště - pohybuju se ve veteránech docela už dlouho, takže co se týče šrotiště, tak taky nemužu souhlasit, tam seženeš věci tak možná na starou 120ku, možná ještě 100ku, pokud bys chtěl sehnat věci na vozidlo staršího data výroby, nebudeš více-méně úspěšný (až na vyjímky o kterých bych také mohl povídat).

Z vlastní zkušenosti: Je tomu asi 5 let, co jsem se rozhodl zrenovovat si auto-veterána rok to byl 1957. Koupil jsem tedy základ ve špatném stavu, k tomu ještě jedno torzo v o trochu lepším stavu. Když jsem měl toto v garáži, sedl jsem k internetu a poznámkovému bloku a začal pročítat diskuze, inzeráty a počítat na kolik mě renovace vyjde. Vyšlo mi, že pokud to chci udělat pořádně nebude mi stačit 250kKč, pokud chci dělat vše svépomocí (GO motoru, převodovky, náprav) stejně s tím nikdy nebudu spokojen a rozpočet bude třeba 150+kKč. Jelikož už to toho času bylo víceméně všechno v garáži rozebrané (připravené k renovaci) rozhodl jsem se to prodat na díly, nikoliv jako celek dílů ale jednotlivě. Po zhruba 2.5 měsící jsem (možná díky dobré konstalaci hvězd, možná dílem i díky své tvrdohlavosti) byl hodně v plusu po zhruba půl roce jsem měl rozprodáno 95% dílů.

Dělat bych už to nechtěl, ale tenkrát mi toto rozhodnutí vytrhnulo trn z paty a mohl jsem utržené peníze investovat vhodněji.

2 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 10:31 | Nahoru | #20
Lze to pořád trvale odhlásit a to i bez ekolikvidace. Sám osobně před třema týdny automobil pro sběratelský účel, bez známosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 11:03 | Nahoru | #21
PEPAFJR> to že ti to někde na úřadě odhlásili bez papíru o ekologické likvidaci znamená akorát to, že na to serou nebo se to k nim ještě nedostalo. rozhodně to nejde brát jako dogma

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 11:09 | Nahoru | #22
Nevim co chceš rozebírat za auta a nechci ti brát iluze, před asi 8 lety jsem měl na díly 3 auta (R19 a dvě R21), který jsem postupně likvidoval (myslim tim rozebíral, rozprodával ...) a něčeho se zbavíš, asi i něco vyděláš, ale počítej s tim, že ti zbyde obrovská halda bordelu, kterýho se prostě nezbavíš - nejspíš i sedačky, ale hlavně všechny vnitřní plasty - že se to možná nezdá, ale jich neskutečně, gumovejch těsnění a lišt taky milion, čalounění, pásy, tapecírunky, věci jako použitý čerpadlo, výměník topení atp. nebudeš mít kam dát ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 11:17 | Nahoru | #23

Martin.z.brna píše: PEPAFJR> to že ti to někde na úřadě odhlásili bez papíru o ekologické likvidaci znamená akorát to, že na to serou nebo se to k nim ještě nedostalo. rozhodně to nejde brát jako dogma



Ty mě chceš říct,že 80ti letitýho veterána jsem měl nechat sešrotovat? Prostě jde do sbírky a hotovo. Chci ho odhlásit. A nikdo mě nemůže nutit k podvodu,že jim donesu falšovanej papír o ekolikvidaci, ani státní úřad. A i pracovníky na příslušném úřadu mě bylo zděleno,že v těchto případech s tím nemají problém.

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 12:02 | Nahoru | #24
Když se zamyslíš nad tím,co jsi doposud napsal,tak doufám víš,že pokud si koupíš takhle staré vozidlo,těžko bude odhlášené,možná doklady v depozitu,ale ty budeš muset zaplatit nejdříve přepis na sebe,včetně ekodaně,což je na takto staré auto 10tis.Sám se mezi veterány pohybuji od roku 1987.Pokud to nebude mít papír jako registrovaný veterán,eko zaplatíš.Pokud koupíš něco bez dokladů,tak toto ušetříš,ale stejně čekají tě návštěvy vyhlášených burz jako Kladno nebo Chotusice,to jsou další náklady.Osobně bych se na to vys...Na to aby jsi na tom fakt vydělal,by jsi musel mít nějakého exota a toho ti nikdo jen tak za pár korun neprodá.Když jsem si renovoval auto DAF 55 Variomatic,sháněl jsem díly po celé Evropě a renovace trvala 3 roky.Můj strýc renovuje karoserie ve Svojšicích a takto by díl na inzerát taky asi moc nekoupil,zlatá burza,kde si zjistíš stav dílu.

(reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 12:16 | Nahoru | #25
Vítězslav_Máří>

Asi jsi se spletl, já nic rozebírat a prodávat nechci. Já jen reagoval na to, že odhlásit bez ekolikvidace nelze.
Pokud jsi tedy reagoval na mě.

Naposledy editováno 26.12.2013 12:17:55

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 13:56 | Nahoru | #26
Ne to bylo pro zakladatele vlákna.

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 15:46 | Nahoru | #27
Asi to máš marný,úředníky to napadlo dřív.Autíčko ti vlastně nepatří i když jsi ho zaplatil,protože ho potom musíš odevzdat za symbolickou cenu aby je to moc nestálo. A potom s tvím autem kšeftuje jinej.Ty nekoukáš na pohádky? Tady to máš v reálu akorát v pohádkách dostanou zloději ke konci popalici.Si to sčítni,za korunu to od tebe vykoupí dají ti k tomu cár papíru.Potom to rozebírají sami a pěkně pomalu rozprodávájí co zbyde prodají s jistým ziskem za 4 až 10 kč za kilo železa dál.

Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 16:56 | Nahoru | #28
Vlastní zkušenost: před pěti let to mělo ještě nějaký větší smysl rozebral jsem tu několik desítek aut v průměru jsem tak 20tis na autě vydělal jenže dneska je situace taková ze to dělá kazdej druhej ceny dílu jdou prudce dolu protože aut je na trhu celkem pretlak. Co se týče odhlášení je to úřad od úřadu někde stačí čestný prohlášení někde si navymyslej mraky hovadin a někde už se s tebou prostě nebaví ideální mít známí pak Jde udělat lecos ale nepocitej s tím ze prijdeš na úřad reknes hele budem kamarádi osobně kontakty budují tak deset let postupně. Jinak za kastli _ve srote dostaneš tak 3000-4000 aby si pro ni přijeli zadarmo musíš mít tech kastli vic takže i místo. Kastle musí byt hola bez žádných plastu prostě čistý plech. Odpad z toho vozík do sběrného dvora... Dneska už auta nerozebiram protože se to dle mého názoru moc nevyplati (vyplatí se to spis u aut kde pořizovací hodnota je vyšší a ne za par tisíc)... Ale jinak přejí hodně štěstí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 18:11 | Nahoru | #29

PEPAFJR píše: Lze to pořád trvale odhlásit a to i bez ekolikvidace. Sám osobně před třema týdny automobil pro sběratelský účel, bez známosti



Čau Pepo, tohle mně trochu zajímá...mám v plánu zavěsit Lepeňáka za řetězy na strop do konírny...tedy kdysivá konírny, dnes chlastkumbálu...jako dekoraci...samozřejmě k tomu nepotřebuju už doklady...můžeš mi tedy poradit konkrétní kroky, které vedly k úspěšnému odhlášení? nechce se mi podvádět a lhát, tak bych to rád nejprve zkusil po dobrém...na unterwasser je čas vždycky...

díky...jinak zdravím do Habří;)

1 reakcí na tento příspěvek Odhlášení a následné rozprodání vozidla na díly

26.12.2013 v 19:04 | Nahoru | #30
Melo by stačit dát na úřadě čestné prohlášení že vozidlo bude mít jiné využití v tomto případě dekorace. Já když dělá z auta kulnu na dřevo chtěl to vyfotit vin vyfotit a šlo to, ale je to asi tak 4 roky a je to úřad od úřadu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist