Naposledy editováno 18.12.2013 14:54:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
Creck píše: Frennky> jak muzes vedet ze ti neschazi kdyz jsi na nem nejezdil ?
Kdyby jsi to četl od začátku celé, dozvěděl by jsi se, že jsem dva na vyzkoušení měl
1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
Frennky píše: Kdyby jsi to četl od začátku celé, dozvěděl by jsi se, že jsem dva na vyzkoušení měl
Cetl jsem to cele a dva dny to si delas prdel ne ? Me zacal litr bavit cca po mesici jezdeni kdy jsem se prestal bat mu v nekterych chvilich nalozit.
Ale mam samozrejme houby co kecat, taky jsem sel dolu na sestku, spis nez litr mi ale chybi kawa
Naposledy editováno 19.12.2013 20:45:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
Creck píše: Cetl jsem to cele a dva dny to si delas prdel ne ? Me zacal litr bavit cca po mesici jezdeni kdy jsem se prestal bat mu v nekterych chvilich nalozit.
Ale mam samozrejme houby co kecat, taky jsem sel dolu na sestku, spis nez litr mi ale chybi kawa
Hm me bavil prave tim ze sem se bal mu nalozit, ve chvili kdy uz sem tam aspon na chvili dokazal drzet plnej me prave zacal bavit min... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
assassin píše: Hm me bavil prave tim ze sem se bal mu nalozit, ve chvili kdy uz sem tam aspon na chvili dokazal drzet plnej me prave zacal bavit min... :)
Tak nevim jak je to na TL, me ty dvouvalce nikdy moc nerikali, ale u ninji kdyz se dostanes na nejakou fajn zatackovitou trasu, kterou projizdis 2-3 pres deset tisic, to je takovy nejaky zvlastni pocit ...... popsal bych to asi jako kdyz v rychle a zbesile zmackli nitro
Tep 300 a vidis jen trasu, nic kolem.
Naposledy editováno 19.12.2013 23:16:38
TL z tohodle pohledu nejede, tam dokazu drzet plnej celkem casto a v pulce sezony si rikam ze to fakt vubec nejede - ikdyz mi spis vadi ze nefunguje podvozek jak bych chtel, ten motor jeste porad nakou tu zabavu obstara...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je opravdu 600 ccm málo ???
1 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???
Řeči o tom jak dvouvál nejede a je jedno jestli TLko nebo 998, jsou jen holedbáním ještě větších šťastlivců, kteří musí bejt buď absolutně přesvědčení o svém umění a míň jak 160HP jim nedokáže jejich přesvědčení utvrdit, nebo pár jedinců co na to sice mají, ale jen "čekají" na ten neřešitelnej okamžik.
Obávám se, že žádnej opravdovej okruhář a vyježděnej stylař, co si povodí kdejakýho litraře i na vytuněným pětikilu, ohrne nos nad dvouválem či šestikilem s tím " že to NE-JE-DE" ...kór v provozu
t_freedom píše: Mě někdy příjde, že těch 130valachů co "nejede" jsou na moje vodičský umění taková převaha, že je pravděpodobně i velkým dílem štěstí těch pět let s Ducknou bez karambolu. Ač má člověk na motorkách nalítáno hodně přes 70tkm furt si prostě připouštím, že nejsem vždy pánem situace.
Řeči o tom jak dvouvál nejede a je jedno jestli TLko nebo 998, jsou jen holedbáním ještě větších šťastlivců, kteří musí bejt buď absolutně přesvědčení o svém umění a míň jak 160HP jim nedokáže jejich přesvědčení utvrdit, nebo pár jedinců co na to sice mají, ale jen "čekají" na ten neřešitelnej okamžik.
Obávám se, že žádnej opravdovej okruhář a vyježděnej stylař, co si povodí kdejakýho litraře i na vytuněným pětikilu, ohrne nos nad dvouválem či šestikilem s tím " že to NE-JE-DE" ...kór v provozu
2 reakcí na tento příspěvek Je opravdu 600 ccm málo ???
Jeden názor a zkušenost ode mne do mozaiky ostatních:
Jsem zhruba Tvého věku a na pohodové, ale bezpečné ježdění mi vyhovuje to, k čemu jsem se postupem doby dopracoval a na čem jsem se ustálil - dváca Honda CBF125, 250 ccm Yamaha WR250X a 750 ccm čopr Honda VT750 Shadow Spirit. Každý z těchto strojů má hodně co do sebe a jízdu na nich si moc užívám. Je to skvělá věc pro vyčištění hlavy, pro relaxaci a pro bezcílné (toulavě-kochací) i cílené cestování.
Necítím se vůbec omezován nebo snad dokonce nějak méněcenný kvůli tomu, že objemy motorů mých motocyklů jsou "jen" podlitrové. Kdysi jsme jezdili na 250 ccm Jawách (ti šťastnější nebo movitější z nás), a kdo měl "silnou" Jawu 350, byl king...
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Na to, abych si jízdu užil, nepotřebuju jezdit stylem brzda-plyn a přibližovat se k maximálkám. Prioritou je pro mne relaxační jízda na spolehlivých strojích se snadnou údržbou, na kterých si pohodově zajezdím právě tím stylem, který vyhovuje mým potřebám. A taky bezpečný návrat v pořádku domů k rodině, která mi můj koníček po zatím pozitivních zkušenostech toleruje.