Naposledy editováno 16.12.2013 09:52:27
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč
Díky alarmu se mi nestane, že ho zapomenu sundat.
Naposledy editováno 16.12.2013 11:15:00
Nedá se počítat, že to někoho odradí ti motorku ukrást, pokud vysloveně bude chtít, ale minimálně to může odradit některé nenechavce, případně je to zpomalit.
v nový práci máme takový blbě zastrčený parkoviště, takže zásadně řetězem ke sloupu
Pro lepší spaní si ho kup(klidně bez alarmu a dej si na to jakési udělátko, na které odkazoval borec výše). Myslím si, že tím nic nezkazíš
2 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč
Naposledy editováno 17.12.2013 12:44:50
Milos1 píše: Žádné zajištění není 100%. Kotoučák je na zpomalení dobrý. Je lepší na zadní kotouč. Je-li na předku, motorka se zvedne za řidítka a vesele nakládá. Zadek se zpravidla zvedá hůř. Proti zapomenutí je jednoduchá pomůcka. Gumová hadička. Je na klíčí od kotoučáku a když se kotoučákem zamkne, přendá se na klíč od zapalování
Perfektní řešení !
Milos1 píše: Žádné zajištění není 100%. Kotoučák je na zpomalení dobrý. Je lepší na zadní kotouč. Je-li na předku, motorka se zvedne za řidítka a vesele nakládá. Zadek se zpravidla zvedá hůř. Proti zapomenutí je jednoduchá pomůcka. Gumová hadička. Je na klíčí od kotoučáku a když se kotoučákem zamkne, přendá se na klíč od zapalování
Ta gumová hadička je super řešení...už jsem si takhle vlastní blbostí lehnul 2x
Pokud budeš vybírat nějakej ten kotoučák, je dobrý aby to mělo sirénu zevnitř nikoliv zvenku a je potřeba počítat s tím že ty nejlevnější jsou schopný se rozpadnout jen tím že se rozjedeš. Já mám dobrou zkušenost s Abusem nejvyšší třídy, kdy i čidlo je vymakaný, takže to nezače řvát když si třeba drcneš do řídítek, nebo když ti pod tím proleze kočka ale až opravdu v okamžiku kdy se s motorkou začíná manipulovat.
Takovej kotoučák je investice na celej život, takže já nešetřil a udělal jsem dobře.
Ještě je dobré podotknout, že je lepší zamykat zadní kolo jak přední pokud to jde. U těch masivnějších většinou ale ten silnější trn není vzadu kudyma protáhnout.
1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč
Já ho dávám na přední kotouč, nevím zda se u mý motorky dá dát na zadní.
Nicméně, proč je lepší dávat zámek dozadu než dopředu?
Jestli kvůli odtlačení, tak nevím u mý starý ČZ250 jsem ji chytnul za zadní madlo a po předním kole sám odtlačil kam jsem potřeboval. Totéž obráceně jsem nikdy nezvladnul. Takže tam rozhodně mělo význam zamykat předek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč
Naposledy editováno 20.12.2013 12:22:36
Když jseš u té Jawy, tak "nové" 350 už měli kotouč. A tu ti sám za zadek po předním kole odtlačím.
Takže si stále myslím, že je lepší mít kotoučák na předku než na zadku.
Hmotnost motorek ve stejné kubatuře je hodně podobná. Samozřejmě větší kubatury jsou těžší, zhruba o 60kg až 100kg. Tak jí hold neodtlačíš sám , ale ve dvou.
Opět mi přijde jednodušší zvednout zadek za madlo a tlačit po předním.
Ostatně ve 4 lidech (levé, pravé řidítko; levé, pravé zadní madlo) to odneses s kolika kotoučákama chceš.