s kámošem jsme dospěli k názoru, že bychom si mohli koupit stejný mašiny (komentáře typu "buzíci na stejný moto" si nechte od cesty).
No, po dlouhém prolízání všech zákoutí internetu jsme nedospěli k žádnýmu pořádnýmu výsledku. Tak jsem alespoň sepsal nějaký ty parametry, snad mi tu poradíte...
Tááákže:
Cena - 60 000,- (strop 70 tis. - cena jen za mašinu, na hadry a prvotní údržbu máme "bokem")
Dvouválec do V (je podmínkou)
Kroutící moment dole , zkrátka nízkootáčkový kladivo
Obsah min. 600 ccm
Robustně vypadající motorka (virago apod. nechcem)
Hezkej zvuk už v sérii bez laďáků
Velká nádrž co kryje rám
Kardan (není podmínkou, spíš velkou výhodou)
Chlazení vzduchem
Rozumná spotřeba (do 5,5 l/100km)
Chopper není o rychlosti, takže cestovní rychlost stačí kolem 100 km/h .
Výkon, no momentálně máme řidičáky A18, takže dneska vlastně do 35kW (na jaře si klidně můžu udělat An), takže výkon nějak nehrotím , radši koupím silnější hned než měnit motorky jak kokoD.
Laufy na obou stranách
Vyplétané kola
A mašina bude sloužit, mimo vyjížďky, hlavně do práce a z práce (vzd. 25km). A to vždy ráno. Tak aby to netrpělo, když bude chladněji. Jsem hasič, proto takhle divně.
Celkovej předpokládanej roční nájezd cca 7000-9000 km.
Já vím, prachy nic moc, na to, co od toho chceme. Oba půjdeme do úvěru, bo se nám nechce čekat a zimní ceny, víte jak )
Z parametrů nahoře se nám bude upouštět hůř z těch dole už líp.
Díkec a neukamenujte mě, že chceme za málo peněz hodně muziky.
S pozdravem Banji.
(E: rozhašený znaky, oprava na odstavce.)
Naposledy editováno 10.12.2013 00:24:48
2 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
Cena - pohledat na netu
V-twin - kromě pár vyjímek je standard
Krouťák dole - čím větší objem tim níž
Objem min. 600 - souhlas
Robustně vypadající mašina - to mi ale vychází spíš na cruisera než chopper
Hezkej zvuk už v sérii - čím novější ročník, tím víc kvůli normám tišší, většinou v sérii nic-moc, takže tohle bych neřešil
Velká nádrž - zase cruiser spíš než chopper
Kardan - adekvátní kardanu je i řemen, spíš se vykašlat na řetěz
Chlazení vzduchem - věc názoru - ani ve vodníkovi bych neviděl žádnej problém, obé má své + i -
Rozumná spotřeba kolem 5,5 l - reálný požadavek, který splňuje snad vše 600-1500 ccm
Laufy na obouch stranách - jen záležitost estetiky, ale tímhle bych se fakt neomezoval
Vyplétané kola - sice pro někoho hezčí, ale většinou jsou to dušáky. Z praktickýho hlediska bych doporučil liťáky s bezduší!
Tož asi tak
1 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
charlie.vtx1800 píše: Ono je to asi tak:
Cena - pohledat na netu
V-twin - kromě pár vyjímek je standard
Krouťák dole - čím větší objem tim níž
Objem min. 600 - souhlas
Robustně vypadající mašina - to mi ale vychází spíš na cruisera než chopper
Hezkej zvuk už v sérii - čím novější ročník, tím víc kvůli normám tišší, většinou v sérii nic-moc, takže tohle bych neřešil
Velká nádrž - zase cruiser spíš než chopper
Kardan - adekvátní kardanu je i řemen, spíš se vykašlat na řetěz
Chlazení vzduchem - věc názoru - ani ve vodníkovi bych neviděl žádnej problém, obé má své + i -
Rozumná spotřeba kolem 5,5 l - reálný požadavek, který splňuje snad vše 600-1500 ccm
Laufy na obouch stranách - jen záležitost estetiky, ale tímhle bych se fakt neomezoval
Vyplétané kola - sice pro někoho hezčí, ale většinou jsou to dušáky. Z praktickýho hlediska bych doporučil liťáky s bezduší!
Tož asi tak
Za mne......absolutní souhlas. Pod tady to se podepisuju. Lépe poradit nejde.
charlie.vtx1800 píše: Ono je to asi tak:
Cena - pohledat na netu
V-twin - kromě pár vyjímek je standard
Krouťák dole - čím větší objem tim níž
Objem min. 600 - souhlas
Robustně vypadající mašina - to mi ale vychází spíš na cruisera než chopper
Hezkej zvuk už v sérii - čím novější ročník, tím víc kvůli normám tišší, většinou v sérii nic-moc, takže tohle bych neřešil
Velká nádrž - zase cruiser spíš než chopper
Kardan - adekvátní kardanu je i řemen, spíš se vykašlat na řetěz
Chlazení vzduchem - věc názoru - ani ve vodníkovi bych neviděl žádnej problém, obé má své + i -
Rozumná spotřeba kolem 5,5 l - reálný požadavek, který splňuje snad vše 600-1500 ccm
Laufy na obouch stranách - jen záležitost estetiky, ale tímhle bych se fakt neomezoval
Vyplétané kola - sice pro někoho hezčí, ale většinou jsou to dušáky. Z praktickýho hlediska bych doporučil liťáky s bezduší!
Tož asi tak
lepe bych to nenapsal
E:tenhle nevypadá špatně
Naposledy editováno 10.12.2013 09:08:54
1 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
Výkon, no momentálně máme řidičáky A18, takže dneska vlastně do 35kW (33kW)
Suzuki VS 600 GL Intruder .
www.tipmoto.com/hledat.php
brazel píše: Kardan , Laufy na obou stranách , Hezkej zvuk , Vyplétané kola , Cena - 60 000,- , Dvouválec do V ,
Výkon, no momentálně máme řidičáky A18, takže dneska vlastně do 35kW (33kW)
Suzuki VS 600 GL Intruder .
www.tipmoto.com/hledat.php
Je to podobný vyragu to asi chtít nebude.
Když chceš, aby motorka byla "robustního vzhledu", tak tomu odpovídá spíš cruiser, než chopper a tam pak připadá v úvahu třeba DragStar, jenže 650ka (XVS650) je dost podmotorovaná, dýchavičná, motor navíc nemá ten mohutný záběr odspodu jako motor XV535, oproti ní právě i XV535 jede lépe. Dračenu je lepší vzít rovnou XVS1100, jenže u té počítej s cenou kolem 105000,-. Za 60000,- bys sehnal leda tak vrak, do kterého nasypeš na opravách jednou tolik.
Vše ostatní už tu zaznělo a je pravda, že s těmito požadavky těžko půjde kloudně vybrat.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
kott píše: Myslím, že není moc rozumná věc si brát na motorku úvěr. Je to docela o hubu, že budeš platit vrak, kterej ti zbyde po bouračce, jelikož to čeká každýho, co ještě nespadl. Ale jinak držím palce a dobře pořiďte kluci hasičský.
Zas ho nestraš, já vzal moto za skoro 300 na úvěr, ani havarijko jsem neměl a dobrý
Ale je to o štěstí, to je fakt
MARTlN píše: Proc 535? By sehnal za ty prachy XV 750, 535 je mala, spis pro nekoho mensiho ci pro holku.
Když se podíváš na porovnání 750 a 535, dospěješ k názoru, že rozdíl v rozměrech je zanedbatelný: srovnani.katalog-motocyklu.cz/motocykly/ Jinými slovy 750 je větší o 11 až 14 milimetrů
Naposledy editováno 10.12.2013 14:18:54
Řešit tady potom stroje s obsahem přes litr ?, naprosto zbytečná věc .V téhle ceně ,,velký chopper ´´ bude pěkná past , nebo mašina co má hodně za sebou .
Touhle cestou bych se já bál jít.
já už když jsem to psal, tak jsem věděl, že to nejspíš bude nereálný. Ale zase jsem si o něco rozšířil tuhle krásnou kategorii motorek. :)
Takže to vypadá nejspíš tak, jak psal ZdenekPM, aneb pokukovat po okolí a mezitím ještě přišetřit...
Je to asi nejrozumnější řešení.
Pak sem napíšu, co jsme nakonec koupili.
Jo a kotte, když jsem začal přemýšlet o tom, jak přidělat na Jawku předkopy..... Pokud chápeš, co jsem tím chtěl naznačit. :)
Práci čest, rukám klid. A dík.
3 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
zkusil si i jiné motorky (co umí jezdit)?
a co třeba aspon motor z čopra, to by vám nestačilo? kardan to má a aspon to má trošku schopný podvozek a chování...
bulldog
1 reakcí na tento příspěvek Výběr choppera
oioi01 píše: 20 let a chce čopr... vždyt to nic neumí, nebrzdí, nezatáčí... a stojí to ranec..
zkusil si i jiné motorky (co umí jezdit)?
a co třeba aspon motor z čopra, to by vám nestačilo? kardan to má a aspon to má trošku schopný podvozek a chování...
bulldog
Silně s tebou nesouhlasím, ale Buldok je dobrá volba