1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
všeobecně známý je u Drag Starů problém s volnoběžkou, ale ten se projevuje jinak. Co slabá baterka? Mě se to stalo letos po zimě, vzal jsem baterku ze sklepa, nenabíjel, dal do motorky a při startování první komprese, vteřina pauza, převalení motoru a už brumlala. Po dobití to nedělá a nikdy před tím nedělalo. Pokud tam nemáš žádný jiný pazvuky jako první bych dobil baterku.
Kuba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování XVS 1100
Me to dela to same pokud neni baterka v 100% kondici, staci, kdyz dojedu s pridavnyma svetlama a vypnu je pozdeji nez motor (navic v ten moment vetsinou sviti i blinkr a brzda). Nakonec (po cca 1-2s)ten motor pretlaci, ale je lepsi vypnout klicek a nechat baterku par vterin vzpamatovat, pak uz to pretlaci vzdycky. Asi se obcas motor zastavi v poloze, kdy starter nema prilezitost tu hmotu trochu rozhejbat, nez se motor dostane do polohy s nejvetsi kompresi. Az mi dojde baterka, zkusim silnejsi nez 12Ah.
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování XVS 1100
Naprostá blbost, ale zvyk je železná košile a dost jsem se s tím natrápil.
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
Vlastee(CZ)
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
u mě to byl stejnej problém.Dělala to z části omlácená volnoběžka a z části hřídel dvou ozubených kol mezi setrvákem a startérem.Ta hřídel je na jednom konci uložená do víka motoru a to je z nějakýho másla.V tom másle se to vymlátilo že tam byla vůle a při startech se to kouslo.Finále bylo takový že jsem musel tlačit.To vymletý místo je potřeba vyfutrovat,nejlíp i druhou stranu uložení.
Bizon:to ložisko myslíš nejspíš právě to soukolí který je vylepšený o kluznou spojku díky který ta volnoběžka už nedostává takovej záhul.Protože si nedokážu představit že jediný ložiska co ti k tomu dají jsou malinkatý a stojí jedno cca 150 strop.
Jinak myslel jsem si taky že byla slabá baterka a naprd uhlíky.Držim palce ať nemusíš měnit volnoběžku stim vším.Výměna problém neni,je to práce sotva na půl dne,ani to ne.Problém je cena dílů.Když by si se bál výměny,dej vědět,přez zimu mám dost času
http://www.bimbo-manufactory.webnode.cz
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
Bohužel k tomu se přidal únik oleje okolo výstupní hřídele kardanu. Po ohledání jsem zjistil že motocykl potkala další výrobní vada a to ukroucená hřídel kardanu. Kterou někdo svařil nebo jinak zbastlil zatím nevím rozebírání mne teprve čeká.
Takže mám za sebou nákup motocyklu napadeného rychloopravcem asi kdesi v cizině,českého prodejce (netvrdím že o vadách věděl ale myslim si svoje), neschopného mechanika a generálku motoru na krku. Naštěstí jsem teď konečně natrefil na velice solidní servis a celá věc se snad pohne.
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
A proč si tu motorku neopravíš sám?Nechce se ti,jako že si línej nebo se bojíš že by si to nedal?Když si to budeš opravovat sám,tak se aspoň něco naučíš a poznáš tu motorku blíž.Jediný co to chce je věnovat tomu čas.
http://www.bimbo-manufactory.webnode.cz
No opravit sám, volnoběžku v pohodě, ledacos jinýho taky ale kvuli tý podělaný hřídeli se musí rozpůlit motor... no a když si představim schánění všech přípravků apod. moc se mi do toho nechce.... ono i kdyby si chtěl vyměnit jen to posraný gufero na vystupní hřídeli už tím rozházíš vůle na výstupním převodu, a ty se daj měřit jen na druhé straně v převodovce... Normálně bych tak sprostej nebyl ale kdo tenhle systém vymyslel by měl viset !!
Línej na to určitě nejsem, ale přece jen už to není jawa 250 tu jsem půlil mockrát asi se raději budu věnovat víc tomu co umím a nechám to udělat profíka. Tak nějak předpokládám že motor bych vymontoval sám a zbytek nechal udělat... Věř mi, že jsem strávil hodně nocí pročítáním servisních manuálu, dokonce jsem motor se stejnou závadou viděl při opravě na živo a je to docela mazec.
Naposledy editováno 07.12.2013 13:58:24
1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100
Naposledy editováno 11.08.2015 15:24:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |