globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování XVS 1100
Vím, že tohle téma už tu asi několikrát bylo ale pořád jsem se nedočetl to co by mne zajímálo. Jak se vám chová XVS 11OO při starování ? také se vám stane že se někdy startér zakousne a neotočí motorem ? Podle mechanika je to prý u tohoto motoru normální, když jde motor do komprese prý se stane, že s ním startér prostě neotočí. Máte někdo podobné zkušenosti... Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

22.4.2013 v 15:52 | Nahoru | #1
Ahoj,
všeobecně známý je u Drag Starů problém s volnoběžkou, ale ten se projevuje jinak. Co slabá baterka? Mě se to stalo letos po zimě, vzal jsem baterku ze sklepa, nenabíjel, dal do motorky a při startování první komprese, vteřina pauza, převalení motoru a už brumlala. Po dobití to nedělá a nikdy před tím nedělalo. Pokud tam nemáš žádný jiný pazvuky jako první bych dobil baterku.

Kuba.

Startování XVS 1100

22.4.2013 v 16:17 | Nahoru | #2
Mechanici radsi problem okecaj nez by se namahali ho resit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování XVS 1100

22.4.2013 v 19:28 | Nahoru | #3
kubikula78> Baterkou to bohužel nebude. Baterka je nová (letošní) a pečlivě nabitá. Kabely ke startéru prohlídnuté spoje utažené. takže elektriku bych asi vyloučil. Jednou se mi dokonce stalo že někde u levé nohy se mi objevil kouř. předpokládám že od startéru. Každopádně mi to moc normální nepřijde aby startér neotočil motorem. Mno a pokud jde o volnoběžku, kterou by to snad být nemělo jsem vůbec na rozpacích ... USA 5000kč D 10000 Kč a kocourkov ČR 15000Kč radši nekomentuju.

(reakce na) Startování XVS 1100

22.4.2013 v 20:05 | Nahoru | #4
OndrasHodek> Jestli to nebude tim, ze v emerice ji prodavaj bez loziska (to stoji skoro 5k) a skopcaci s loziskem. Ovsem s tou cenou u nas mas pravdu, to je na jiny povidani (hodne sprosty).
Me to dela to same pokud neni baterka v 100% kondici, staci, kdyz dojedu s pridavnyma svetlama a vypnu je pozdeji nez motor (navic v ten moment vetsinou sviti i blinkr a brzda). Nakonec (po cca 1-2s)ten motor pretlaci, ale je lepsi vypnout klicek a nechat baterku par vterin vzpamatovat, pak uz to pretlaci vzdycky. Asi se obcas motor zastavi v poloze, kdy starter nema prilezitost tu hmotu trochu rozhejbat, nez se motor dostane do polohy s nejvetsi kompresi. Az mi dojde baterka, zkusim silnejsi nez 12Ah.

Startování XVS 1100

22.4.2013 v 20:47 | Nahoru | #5
Tak mi napadá, že ani nevím, jaká tam baterka má být...já tam mám 14Ah, už byla na motorce, když jsem jí koupil. A jestli byl nějaký kouř, tak startér odpoj a proměř, ať máš sichr.

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

22.4.2013 v 20:54 | Nahoru | #6
A Ondro, projdi VŠECHNO, co je ve startovacím okruhu. To znamená obě pojistky, relé, spínač na spojce, na stojánku, červený chcípák atd. A hlavně KOSTRU. Někde může být přechodový odpor.....všechny spoje rozebrat,očistit,prostříknout sprejem na kontakty...tolik tam toho není, vše je ve schematu. Pokud jsi elektrikářský jelito tak napiš, rád poradím))

(reakce na) Startování XVS 1100

24.4.2013 v 07:00 | Nahoru | #7
kubikula78> elektrikářský jelito doufám nejsem 10 let se živim jakožto elektrikář takže to zmáknu, změřim i kolik bere A startér při startu a pak se tu nějak podělím o poznatky. Podle mechanika by mohla být také příčina benzín proteklý karburátorem do válce. Pak se to prej zadrhne tak že se až začoudí od startéru, nebo tak nějak to říkal.. neměl na mne moc času. No uvidim elektriku zkontroluju, 15.5. půjde drakouš do servisu na seřízení karburátorů tak to tam kdyžtak taky zkontrolujou a uvidíme...

Startování XVS 1100

24.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #8
ahoj, někdy to může dělat samotný starter, jednoduše ho vyndat,rozebrat,vyčistit,zkontrolovat vůli na rotoru a uhlíky a uchycení. Už jsem tohle viděl jako příčinu... a pak se k tomu ještě přidala známá bolest - volnoběžka a bylo vymalováno. Vyndání starteru a kontrola není složitá. Ještě než bych se ale do toho pustil...rozebral,zkontroloval a vyčistil bych startovací tlačítko...někdy stačí malá oxidace a je vystaráno. taky vlastní zkušenost . Hodně štěstí

Startování XVS 1100

25.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #9
Tak dneska jsem na drakyho vzal klešťák na DC proudy...
takže studenej start 150A
Start po krátkém ohřátí cca 80A
Všechny ostatní starty těsně okolo 100A

Baterka před startování 12,94V za běhu cca 14,2V

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

26.4.2013 v 07:48 | Nahoru | #10
Takže baterka dobrá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování XVS 1100

26.4.2013 v 08:24 | Nahoru | #11
kubikula78> jn spíš to vypadá na něco mechanickýho

(reakce na) Startování XVS 1100

28.4.2013 v 08:16 | Nahoru | #12
OndrasHodek> Zdarec, já bych to viděl obdobně jako "alterego" pokud se ti ze starteru dýmilo a má problém s protočením motoru, tak bych ho rozdělal, vyčistil, zkontroloval ložiska, vyměnil uhlíky, zkontroloval a případně vymezil vůle rotoru. Já Drakouše 1100 mám, ale takový problém se seknutím při startu jsem neměl ještě ani jednou... na jaře o dvě až tři otáčky dýl točí než naskočí, ale točí bez sekání. V průběhu sezóny naskočí na první žduch starterem bez problémů

Startování XVS 1100

28.4.2013 v 19:08 | Nahoru | #13
To, že startér neotočil motorem a kousl se se mi stávalo krátce po koupi. Náprava byla tak primitivní, že se za to až stydím. Z fichtla jsem byl zvyklý při startování otočit plynem, tak jsem to dělal i u Dragtára. Teď startuju jen se sytičem a to při teplém počasí jen z poloviny.
Naprostá blbost, ale zvyk je železná košile a dost jsem se s tím natrápil.

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

27.11.2013 v 19:52 | Nahoru | #14
Ahoj, nevím, zdali to je ještě aktuální, ale přesně toto dělají špatné uhlíky ve startéru. ta oprava je celkem banalita, startér musí ven, rozebrat a uhlíky buď vyčistit, nebo vyměnit. Bývá to ve ve vodítkách uhlíků, které jsou zaneseny uhlíkovým prachem. Ale to už jsi asi zjistil,že ?

Vlastee(CZ)

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

28.11.2013 v 12:39 | Nahoru | #15
čus,
u mě to byl stejnej problém.Dělala to z části omlácená volnoběžka a z části hřídel dvou ozubených kol mezi setrvákem a startérem.Ta hřídel je na jednom konci uložená do víka motoru a to je z nějakýho másla.V tom másle se to vymlátilo že tam byla vůle a při startech se to kouslo.Finále bylo takový že jsem musel tlačit.To vymletý místo je potřeba vyfutrovat,nejlíp i druhou stranu uložení.
Bizon:to ložisko myslíš nejspíš právě to soukolí který je vylepšený o kluznou spojku díky který ta volnoběžka už nedostává takovej záhul.Protože si nedokážu představit že jediný ložiska co ti k tomu dají jsou malinkatý a stojí jedno cca 150 strop.
Jinak myslel jsem si taky že byla slabá baterka a naprd uhlíky.Držim palce ať nemusíš měnit volnoběžku stim vším.Výměna problém neni,je to práce sotva na půl dne,ani to ne.Problém je cena dílů.Když by si se bál výměny,dej vědět,přez zimu mám dost času

http://www.bimbo-manufactory.webnode.cz

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 28.11.2013 v 21:17 | Nahoru | #16
Dělalo mi to to samé a tak jsem vyměnil volnoběžku (celou tu opravnou sadu). Dělal jsem to asi před měsícem. Po výměně jsem vyndal fajfky a zkoušel točit a točit a světe div se, je klid a šum svistu . Při chcípnutí jen takové nenápadné cvaknutí, žádné rány jak kladívkem. Takže já mám jasno. Kdyžtak mám v profilu i pár fotek z celé akce včetně výkresů přípravků, které k tomu potřebuješ. Měj se fajne.

(reakce na) Startování XVS 1100

7.12.2013 v 09:13 | Nahoru | #17
Vlastee> Zdravím, částečně máš pravdu, díky volnoběžce musel startér dostávat takové rány, že se ustřihly zarážky, které drží uhlíky ve správne poloze a celý držák se pootočil.Po opravě se startování zlepšilo nicméně zbývá ještě pořešit volnoběžku... no a par dalších větších problémů

(reakce na) Startování XVS 1100

7.12.2013 v 09:16 | Nahoru | #18
Chenzee> Díky na fotky se mrknu.

(reakce na) Startování XVS 1100

7.12.2013 v 09:36 | Nahoru | #19
Bimbo-ze-Žižkova> Zdravím, je to celé trochu složitější, volnoběžka je opravdu v haji, startér je pootočenej díky volnoběžce a nárazům startéru se ustřihly zarážky na držáku uhlíků a tím se uhlíky dostaly do jiné polohy. (pozná se to na první pohledtak že dva šrouby co drží startér pohromadě se kroutí do vrtule) Bohužel této skutečnosti si mechanik při rozebírání startéru v AUTORIZOVANÉM servisu nevšiml, nebo to vidět nechtěl nechápu. V podstatě ihned jak se moto vrátila ze servisu jsem startér (protože se nic po zaplacení super ceny za servis nezměnilo) rozebral navařil zpět chybějící zarážky a hle startování se zlepšilo. zbývá tedy dořešit volnoběžku.

Bohužel k tomu se přidal únik oleje okolo výstupní hřídele kardanu. Po ohledání jsem zjistil že motocykl potkala další výrobní vada a to ukroucená hřídel kardanu. Kterou někdo svařil nebo jinak zbastlil zatím nevím rozebírání mne teprve čeká.

Takže mám za sebou nákup motocyklu napadeného rychloopravcem asi kdesi v cizině,českého prodejce (netvrdím že o vadách věděl ale myslim si svoje), neschopného mechanika a generálku motoru na krku. Naštěstí jsem teď konečně natrefil na velice solidní servis a celá věc se snad pohne.

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

7.12.2013 v 12:35 | Nahoru | #20
To kroucení startéru mi dělalo taky.Pořád jsem to dotahoval jak chulit než jsem měl dost peněz abych to rozebral a koupil volnoběžku.O tý kardanový hřídely,resp.tý matici tu je i někde článek.
A proč si tu motorku neopravíš sám?Nechce se ti,jako že si línej nebo se bojíš že by si to nedal?Když si to budeš opravovat sám,tak se aspoň něco naučíš a poznáš tu motorku blíž.Jediný co to chce je věnovat tomu čas.

http://www.bimbo-manufactory.webnode.cz

(reakce na) Startování XVS 1100

7.12.2013 v 13:50 | Nahoru | #21
Bimbo-ze-Žižkova> Pokud se na tom startéru ustřihnou zarážky na držáku uhlíků kroutí se pořád, ja jsem je tam navařil zpátky a od ty doby je alespoň od tohohle pokoj.

No opravit sám, volnoběžku v pohodě, ledacos jinýho taky ale kvuli tý podělaný hřídeli se musí rozpůlit motor... no a když si představim schánění všech přípravků apod. moc se mi do toho nechce.... ono i kdyby si chtěl vyměnit jen to posraný gufero na vystupní hřídeli už tím rozházíš vůle na výstupním převodu, a ty se daj měřit jen na druhé straně v převodovce... Normálně bych tak sprostej nebyl ale kdo tenhle systém vymyslel by měl viset !!

Línej na to určitě nejsem, ale přece jen už to není jawa 250 tu jsem půlil mockrát asi se raději budu věnovat víc tomu co umím a nechám to udělat profíka. Tak nějak předpokládám že motor bych vymontoval sám a zbytek nechal udělat... Věř mi, že jsem strávil hodně nocí pročítáním servisních manuálu, dokonce jsem motor se stejnou závadou viděl při opravě na živo a je to docela mazec.

Naposledy editováno 07.12.2013 13:58:24

Startování XVS 1100

7.12.2013 v 14:27 | Nahoru | #22
zima je dlouhá a letos to vypadá ještě delší,nebál bych se vlka nic

Startování XVS 1100

11.8.2015 v 07:10 | Nahoru | #23
Chlapi! a jak vám Dragoun startuje po delší jízdě rozehřátý / přehřátý? je normální, že musím s plynem?
jinak mi nechytá. Startér se párkrát protočí, bum bum bum, ale motor nechytne, až když trochu pootočím plynem.

1 reakcí na tento příspěvek Startování XVS 1100

11.8.2015 v 15:22 | Nahoru | #24
Když startuju motorku, která nějakou dobu stála na slunku, tak staruju se sytičem ale startér držím delší dobu protože jak píšeš, blafne a zdechne. Asi tak třikrát. Takže startovací tlačítko držím, dokud to neběží. Jinak teplý motor startuje v poho, studený taky, jen nemá prostě rád, když jej nechám smažit na slunci. Osobně si myslím, že jde do jednotky nereálné info o teplotě motoru nebo něčeho podobného. Co ostatní?

Naposledy editováno 11.08.2015 15:24:03

(reakce na) Startování XVS 1100

11.8.2015 v 23:10 | Nahoru | #25
C

Naposledy editováno 23.10.2015 01:20:01

Startování XVS 1100

12.8.2015 v 05:57 | Nahoru | #26
Jo, mám ruční sytič.

Startování XVS 1100

12.8.2015 v 11:00 | Nahoru | #27
Taky mám ruční systič, ten ale nepomůže, zkoušel jsem to i s ním. Je to dovoz letos v březnu, 18 tis.km, chvíli po generálce motoru, ventilů, nové svíčky atd. Studená startuje s půlkou sytiče luxusně. Za tepla můžu držet startér déle nebo opakovaně a bez plynu stejně nic, blafne ale nedrží, jako by mu něco chybělo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic MemphisUSA 4 22.3.2024 v 09:37 crestik


TOPlist