globalmoto_kveten





Téma: GSX-R 750 versus 954 RR
 
17.10.2013 v 15:32
Kterou?Co myslíte?díky
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 00:22 | Nahoru | #151

Zbyněkm píše: nevím jestli bude GSX-R dobrá volba když to tak čtu..

http://www.motorkari...?ft=152665&fid=5

bud rám nebo brzdová pumpa,K4 problém s přídí motorky jak někdo psal


Ale Suzuki se k tomu staví čelem... Když mění i 9 let staré pumpy. Rámy to samé. Kawasaki se na to úplně vykašlala a to má ZX10 04/05 nedostatků dost... A pokud má K4 problém s přídí motorky, co má ta Kawa?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 08:45 | Nahoru | #152

BlackSabbath píše: Ale Suzuki se k tomu staví čelem... Když mění i 9 let staré pumpy. Rámy to samé. Kawasaki se na to úplně vykašlala a to má ZX10 04/05 nedostatků dost... A pokud má K4 problém s přídí motorky, co má ta Kawa?



nevím,nechám se poučit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 09:44 | Nahoru | #153

Bubrak-ZX10R píše: s R1 das parkrat zada a muzes menit podsedlovej ram a predni rafek, to si moc nepomuzes



pevnost ramu (nastesti) nemam odzkouseny.., ale "i R1" jede jako ďas po změně převodu (-1/+3), presneji receno, jede jako kráva

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 10:04 | Nahoru | #154
Bubrak-ZX10R> tak na každé motorce najdeš něco,jeden bude říkat že háže záda a nic,druhej zase něco jinýho,stejně si každej pojede to svoje..

GSX-R 750 versus 954 RR

4.12.2013 v 10:14 | Nahoru | #155
Nečetl jsem celý vlákno, ale šroty typu 954 trpí na hlavu - jsou fakt šroty

Jezdil jsem s oběma, neřeš výkon, ani spolehlivost, 954 jsem měl víc jak 5 let, nemusel jsem na nic šáhnout, obě jsou kvalita vyzkoušená letama, jejich výkon ztěží využiješ u obou, dej zkušební jízdu a rozhodni se sama, která Ti víc sedí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

4.12.2013 v 11:29 | Nahoru | #156

SLEEPER píše: pevnost ramu (nastesti) nemam odzkouseny.., ale "i R1" jede jako ďas po změně převodu (-1/+3), presneji receno, jede jako kráva



Jak tě tak čtu,chlape,tobě se po R1 asi stejská né?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

4.12.2013 v 11:35 | Nahoru | #157
Ďuričko> jako svine!

Soucastna K6 je (po upravach) lepsi ve vsech smerech, ale cervena r1.., to je strasnej kockolap! Budu se k ni muset nekdy vratit, jen je blby, ze ty bigbangy nejededou ani jako r1 04...

e: chuderka mala, byla to krasna motorka







K6 mam ted spis jako takovyho lovce cajtu nez babovek







Naposledy editováno 04.12.2013 11:44:28

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

5.12.2013 v 02:27 | Nahoru | #158
Sleeper: covece ta K6 z tohodle pohledu vypada jak nejakej skutr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

5.12.2013 v 09:22 | Nahoru | #159
Bubrak-ZX10R>klame telem

Je to prevlecenej zavodak, co na rovinkach pri palbe ostatnim litrum hodne mizi...







e: cernou barvu jsem zvolil, abych si mohl hrat na hustyho ghost ridera

Naposledy editováno 05.12.2013 09:22:52

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 00:40 | Nahoru | #160
Sleeper: jo takhle vypada prisnejc ze bych po ZX zkusil zas Suzuki... ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 11:07 | Nahoru | #161
Bubrak-ZX10R> K6 funguje (teda musi se dat vyztuha ramu a upravit/zmenit brzdy), ale ta nova zx10 prej pres 10tis. ot. fakt jede...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 12:39 | Nahoru | #162

SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R> K6 funguje (teda musi se dat vyztuha ramu a upravit/zmenit brzdy), ale ta nova zx10 prej pres 10tis. ot. fakt jede...



vcera sem zas koukal na inzeraty a zadna slava, navic tam porad vidim ten posez v motorce co mi nevyhovuje, asi pudu do 08 ZX v kazdym pripade ale ten spodek je prijemnej u K5/6 to ne ze ne, ale zas to muzu mit auto v TDI, a vo tom to neni

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 12:46 | Nahoru | #163
Bubrak-ZX10R> tak ona K6 ma i vrsek (presneji receno, jede jak prase a porad), ale mam jiny prevod, kn, dynojet, yoshi a i ten quick shifter je hodne prijemna vec.

Zx10r 08 je pekna, ja ji chtel poridit..., ale nejak me to pak preslo a rekl jsem si, ze s K6 preckam az do doby, kdy budou stroje s TC levnejsi. Pac je na tom technicky hodne dobre a myslim, ze bych zadny pokrok neudelal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 15:54 | Nahoru | #164

SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R>klame telem

Je to prevlecenej zavodak, co na rovinkach pri palbe ostatnim litrum hodne mizi...



Takže je to to kružítko cos měl v profilu dřív?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 16:09 | Nahoru | #165
Ďuričko> jj, je to porad ta sama motora...

e: jen neni v laminatech...

Koukam, ze jsi z Bolevce..., tam jsem prozil nejakych 5 let... V Plzni byly dobry kalby, obcas se tam podivam za starou gardou...

Naposledy editováno 06.12.2013 16:12:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 16:28 | Nahoru | #166
SLEEPER> Jj,v Plzni každej akorát chlastá to je boj Co že už nekroužíš?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 17:55 | Nahoru | #167
Ďuričko> pac i podelany cecky/gecky zerou mrte penez a nejde to delat porad...

ale dostal jsem zajimavou nabidku na road racing, takze uvidime...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

6.12.2013 v 18:25 | Nahoru | #168

Bubrak-ZX10R píše: vcera sem zas koukal na inzeraty a zadna slava, navic tam porad vidim ten posez v motorce co mi nevyhovuje, asi pudu do 08 ZX v kazdym pripade ale ten spodek je prijemnej u K5/6 to ne ze ne, ale zas to muzu mit auto v TDI, a vo tom to neni


To si raději počkej na ten poslední model, 2008 je asi nejhusnější ZX-10... Motor musí jet pořád, ne mrtvo a pak všechno...Nuda...

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

7.12.2013 v 00:09 | Nahoru | #169

BlackSabbath píše: To si raději počkej na ten poslední model, 2008 je asi nejhusnější ZX-10... Motor musí jet pořád, ne mrtvo a pak všechno...Nuda...



Me plne vyhovuje, v nizkejch je to jako takovej rezim do deste a pak to postupne graduje, pro me ideal. A 08 je v pohode, ja ani na vzhled moc nekoukam. Jen bych u ni asi nechal predelat sedacku a odpojil KIMS (nebo kdyby slo vypinaci tlacitko, na drom je KIMS super)...

GSX-R 750 versus 954 RR

7.12.2013 v 09:18 | Nahoru | #170
Tak ona r1 v nizkych taky nejede, jenomze ma akci radius 8-14tis ot., takze proc resit nizky...

Bubrak-ZX10R> To ja se prave nikdy poradne nedozvedel, jak ten KIMS v realu funguje (teorii samo znam). Vlastne kvuli KIMSu jsem ji chtel poridit, ale jaky to ma ucinek mi nikdo nerekl.

Znamej, co jezdi uz jenom dromy ma posledni generaci zx10. Tak se ho ptam, jak pracuje TC, jaka je s tim zabava. Priznal se mi, ze vlastne nevi. Jezdi na rezim 2 (rozsah 1-3), pricemz aktivitu TC neregistruje a to neni zadny mrdal (Slovac jezdi za 2:20). Udajne to jde tak plnynule, ze to clovek ani nepozna.

Jednou si nejaky stroj s TC budu muset poridit a na dromu to pekne testovat od nejvyssi citlivosti...

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

8.12.2013 v 22:01 | Nahoru | #171
Sleeper: na to KIMS se zeptej Oxygena, a myslim ze tu na foru mel dloooouhej clanek kde to popisoval jak to funguje (a jako ze super), ja mel 08 chvili a samo do zatacek sem to nezkousel ani za napad jako co to bude delat kdyz to dostanu na hranu jen sem cejtil jak to brani wheelie a kolem mrtvace to jakoby drzelo stejnej uhel

a jinak to KTRC je jeste uplne nekde jinde nez KIMS, KTRC ma byt nejlepsi TC asi co je na trhu (mozna to ted prekonala aprilie nebo duc, to nevim, ale byla lepsi nez mel bawor, a prave ze ti to nijak neda znat, pracuje to precizne), KIMS byla takova TC na pul cesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

9.12.2013 v 10:22 | Nahoru | #172
Bubrak-ZX10R> Oxyho znam, jeste kdyz jsem jezdil kosit zel.brod, tak jsme se tam docela casto potkavali...
Vymenu motorky ted urcite neplanuji a kdyz casem, tak urcite neco uz s "plnohodnotnou" TC nebo i trochu uvazuji nad prevrtanym polomotorem.

GSX-R 750 versus 954 RR

9.12.2013 v 12:14 | Nahoru | #173
jasně že gixo 750, pak budeš mít aspon ještě kam postoupit, za pár let...

Ale 954 je taky super stroj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

9.12.2013 v 15:54 | Nahoru | #174

SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R>Vymenu motorky ted urcite neplanuji a kdyz casem, tak urcite neco uz s "plnohodnotnou" TC nebo i trochu uvazuji nad prevrtanym polomotorem.



Co to slyšim?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

9.12.2013 v 16:11 | Nahoru | #175
Ďuričko> uvidime...., ale resime ted ten road racing, tak se mozna na dvou valci svezu uz v nadchazejici sezone
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist