1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Zbyněkm píše: nevím jestli bude GSX-R dobrá volba když to tak čtu..
http://www.motorkari...?ft=152665&fid=5
bud rám nebo brzdová pumpa,K4 problém s přídí motorky jak někdo psal
Ale Suzuki se k tomu staví čelem... Když mění i 9 let staré pumpy. Rámy to samé. Kawasaki se na to úplně vykašlala a to má ZX10 04/05 nedostatků dost... A pokud má K4 problém s přídí motorky, co má ta Kawa?
BlackSabbath píše: Ale Suzuki se k tomu staví čelem... Když mění i 9 let staré pumpy. Rámy to samé. Kawasaki se na to úplně vykašlala a to má ZX10 04/05 nedostatků dost... A pokud má K4 problém s přídí motorky, co má ta Kawa?
nevím,nechám se poučit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Bubrak-ZX10R píše: s R1 das parkrat zada a muzes menit podsedlovej ram a predni rafek, to si moc nepomuzes
pevnost ramu (nastesti) nemam odzkouseny.., ale "i R1" jede jako ďas po změně převodu (-1/+3), presneji receno, jede jako kráva
Jezdil jsem s oběma, neřeš výkon, ani spolehlivost, 954 jsem měl víc jak 5 let, nemusel jsem na nic šáhnout, obě jsou kvalita vyzkoušená letama, jejich výkon ztěží využiješ u obou, dej zkušební jízdu a rozhodni se sama, která Ti víc sedí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: pevnost ramu (nastesti) nemam odzkouseny.., ale "i R1" jede jako ďas po změně převodu (-1/+3), presneji receno, jede jako kráva
Jak tě tak čtu,chlape,tobě se po R1 asi stejská né?
Soucastna K6 je (po upravach) lepsi ve vsech smerech, ale cervena r1.., to je strasnej kockolap! Budu se k ni muset nekdy vratit, jen je blby, ze ty bigbangy nejededou ani jako r1 04...
e: chuderka mala, byla to krasna motorka
K6 mam ted spis jako takovyho lovce cajtu nez babovek
Naposledy editováno 04.12.2013 11:44:28
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R> K6 funguje (teda musi se dat vyztuha ramu a upravit/zmenit brzdy), ale ta nova zx10 prej pres 10tis. ot. fakt jede...
vcera sem zas koukal na inzeraty a zadna slava, navic tam porad vidim ten posez v motorce co mi nevyhovuje, asi pudu do 08 ZX v kazdym pripade ale ten spodek je prijemnej u K5/6 to ne ze ne, ale zas to muzu mit auto v TDI, a vo tom to neni
Zx10r 08 je pekna, ja ji chtel poridit..., ale nejak me to pak preslo a rekl jsem si, ze s K6 preckam az do doby, kdy budou stroje s TC levnejsi. Pac je na tom technicky hodne dobre a myslim, ze bych zadny pokrok neudelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R>klame telem
Je to prevlecenej zavodak, co na rovinkach pri palbe ostatnim litrum hodne mizi...
Takže je to to kružítko cos měl v profilu dřív?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
e: jen neni v laminatech...
Koukam, ze jsi z Bolevce..., tam jsem prozil nejakych 5 let... V Plzni byly dobry kalby, obcas se tam podivam za starou gardou...
Naposledy editováno 06.12.2013 16:12:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Bubrak-ZX10R píše: vcera sem zas koukal na inzeraty a zadna slava, navic tam porad vidim ten posez v motorce co mi nevyhovuje, asi pudu do 08 ZX v kazdym pripade ale ten spodek je prijemnej u K5/6 to ne ze ne, ale zas to muzu mit auto v TDI, a vo tom to neni
To si raději počkej na ten poslední model, 2008 je asi nejhusnější ZX-10... Motor musí jet pořád, ne mrtvo a pak všechno...Nuda...
BlackSabbath píše: To si raději počkej na ten poslední model, 2008 je asi nejhusnější ZX-10... Motor musí jet pořád, ne mrtvo a pak všechno...Nuda...
Me plne vyhovuje, v nizkejch je to jako takovej rezim do deste a pak to postupne graduje, pro me ideal. A 08 je v pohode, ja ani na vzhled moc nekoukam. Jen bych u ni asi nechal predelat sedacku a odpojil KIMS (nebo kdyby slo vypinaci tlacitko, na drom je KIMS super)...
Bubrak-ZX10R> To ja se prave nikdy poradne nedozvedel, jak ten KIMS v realu funguje (teorii samo znam). Vlastne kvuli KIMSu jsem ji chtel poridit, ale jaky to ma ucinek mi nikdo nerekl.
Znamej, co jezdi uz jenom dromy ma posledni generaci zx10. Tak se ho ptam, jak pracuje TC, jaka je s tim zabava. Priznal se mi, ze vlastne nevi. Jezdi na rezim 2 (rozsah 1-3), pricemz aktivitu TC neregistruje a to neni zadny mrdal (Slovac jezdi za 2:20). Udajne to jde tak plnynule, ze to clovek ani nepozna.
Jednou si nejaky stroj s TC budu muset poridit a na dromu to pekne testovat od nejvyssi citlivosti...
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
a jinak to KTRC je jeste uplne nekde jinde nez KIMS, KTRC ma byt nejlepsi TC asi co je na trhu (mozna to ted prekonala aprilie nebo duc, to nevim, ale byla lepsi nez mel bawor, a prave ze ti to nijak neda znat, pracuje to precizne), KIMS byla takova TC na pul cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Vymenu motorky ted urcite neplanuji a kdyz casem, tak urcite neco uz s "plnohodnotnou" TC nebo i trochu uvazuji nad prevrtanym polomotorem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R>Vymenu motorky ted urcite neplanuji a kdyz casem, tak urcite neco uz s "plnohodnotnou" TC nebo i trochu uvazuji nad prevrtanym polomotorem.
Co to slyšim?