2. Mám auto léta na živnost a občas s ním jede i někdo z rodiny. Teď jsem zjistil, že by prý měli mít všichni,kdož s ním jezdí, pravidelné proškolení-referentské zkoušky.
Takže mám hned 2 případy,kdy vzniká při případné kolizi nedostatek v papírech a stejná věc se může stát každému. Stalo se vám někdy, že by pojištovna odmítla kvůli podobné věci plnění nebo jsou to jen teoretické řeči?
Naposledy editováno 10.12.2013 10:42:46
1 reakcí na tento příspěvek Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
prvni pojistovna platila bez problemu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
gugo píše: Mam auto na zivnosti, moje EX snim udelala 2 skody (tu posledni dneska GRRRRRRRRRRRRRR)
prvni pojistovna platila bez problemu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
v posledních dvou firmách nesmí řídit auto nikdo kromě zaměstnance firmy mající tyto školení a zkoušky - můžu se služebákem vzít rodinu do španělska, ale celý to musím odřídit
v předminulé firmě mohl služebák řídit i rodinný příslušník (včetně přítelkyně, skorotchyně...pes nemohl), pakliže byl v autě přítomen zaměstnanec oprávněný vozidlo užívat
záleží na podmínkách té které pojišťovny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
mariano píše: oficiálně musí mít lidé používající firemní vozidla referentské zkoušky a pravidelná školení.
v posledních dvou firmách nesmí řídit auto nikdo kromě zaměstnance firmy mající tyto školení a zkoušky - můžu se služebákem vzít rodinu do španělska, ale celý to musím odřídit
v předminulé firmě mohl služebák řídit i rodinný příslušník (včetně přítelkyně, skorotchyně...pes nemohl), pakliže byl v autě přítomen zaměstnanec oprávněný vozidlo užívat
záleží na podmínkách té které pojišťovny
¨no spíš je rozdíl v tom v jakým režimu máš vozidlo k užívání......pokud je máš jen jako služební, tak je musíš parkovat na pracovišti a smíš řídit jen ty a nesmíš s ním mít soukromé jízdy.
Pokud máš vozidlo přidělené i k souk. účelům, tak si s ním mimo pracovní dobu můžeš dělatz téměř cokoli...tedy i že to smí řídit kdokoli z tvé rodiny i kdyby neměl proškolení, protože v daný okamžik je to vozidlo jakoby tvoje.
Takže pokud máš auto napsaný na živnost a využíváš ho "výhradně služebně", tzn. že auto nedaníš ve výplatě, tak smíš s ním jezdit jen ty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
Rebel83 píše: Ex se z ní stal před nehodou nebo až po ní?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
Danielos píše: tak kde je zahrabána?
Máš na ni chuť?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plnění pojišťovny vs ,,papírové" nedostatky
trins píše: ¨no spíš je rozdíl v tom v jakým režimu máš vozidlo k užívání......pokud je máš jen jako služební, tak je musíš parkovat na pracovišti a smíš řídit jen ty a nesmíš s ním mít soukromé jízdy.
Pokud máš vozidlo přidělené i k souk. účelům, tak si s ním mimo pracovní dobu můžeš dělatz téměř cokoli...tedy i že to smí řídit kdokoli z tvé rodiny i kdyby neměl proškolení, protože v daný okamžik je to vozidlo jakoby tvoje.
Takže pokud máš auto napsaný na živnost a využíváš ho "výhradně služebně", tzn. že auto nedaníš ve výplatě, tak smíš s ním jezdit jen ty
mám v "podmínkách používání služebního vozu", že jej mohu mimo pracovních povinností používat i pro soukromé účely. zároveň je tam napsáno, že vozidlo smí řídit pouze zaměstnanec firmy, disponující platnými zkouškami a školeními.
v minulé firmě to bylo podobné a bylo mi vysvětleno, že je to kvůli pojistným podmínkám...rozuměj levnější pojistce