Dodnes jsem měl firmu Bikers crown za slušnou českou firmu, ode dneška si u nich nekoupím ani mazadlo na řetěz...A to bych doporučil každému, kdo nechce mít s nekvalitním zbožím v případě reklamace takové problémy.
Je opravdu škoda, že tahle firma nestojí o své trvalé zákazníky a chová se k nim jako prasata.
4 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
Za druhé - s tou životností a záruční lhůtou mají pravdu. Záruka je na výrobní vady, ne na opotřebení.
Což neznamená, že s BC nemusíš mít pravdu, ale zrovna tohle není dobrý příklad.
1100Virago píše: Za prvé - pokud se ti dvoje různé boty poškodí stejným způsobem, problém nebude v botách.
Za druhé - s tou životností a záruční lhůtou mají pravdu. Záruka je na výrobní vady, ne na opotřebení.
Což neznamená, že s BC nemusíš mít pravdu, ale zrovna tohle není dobrý příklad.
Já z toho pochopil, že šlo dvakrát o totožný model bot... V tom případě by to jasně byla výrobní vada a problém určitě je v botách, nebo ne?
Jinak jak uz se psalo. Znalecky posudek, ktery kdyz bude na tve strane tak reklamovat s nim a pripadne spor soudni cestou. To ale bude urco drazsi nez samotne boty a vetsina firem co si nevazi zakaznika nebo vedi ze by si od nich priste nic stejne nekoupil s tim pocitaji ze do toho nikdo nepujde.
BC je jen obchodnik a reklamace preposilaji vyrobci. Stejne tak jen tlumoci jeho vyjadreni.
Samo ze dodavatele si vybiraji oni, ale chapu ze kdyz to vyrobce neuzna tak oni ti nove kupovat nebudou.
1100Virago píše: Za prvé - pokud se ti dvoje různé boty poškodí stejným způsobem, problém nebude v botách.
Za druhé - s tou životností a záruční lhůtou mají pravdu. Záruka je na výrobní vady, ne na opotřebení.
Což neznamená, že s BC nemusíš mít pravdu, ale zrovna tohle není dobrý příklad.
ano životnost se zárukou nelze zaměňovat,ale je hodně smutný když výrobek má životnost jednu šestinu své záruky
1 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
1 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
1 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
Psychedellic: Já z toho pochopil, že šlo dvakrát o totožný model bot... V tom případě by to jasně byla výrobní vada a problém určitě je v botách, nebo ne?
Já to myslel jako dvojí odlišný pár, ne dvojí model, ale na tom celkem nesejde...
J.M.K.: Když se dva exempláře stejného typu bot poškodí nachlup stejným způsobem, přičemž jiným botám se to na stejné motorce se stejným jezdcem nestane, tak logicky těžko bude chyba jinde, než v botách...
To je pravda, ale o tom, že by to jiné boty nedělaly se tu nepíše nic. Ono stačí mít na řadičce nějaký ostrý otřep který bude fungovat jako pilka a slabší materiál se úspěšně zničí, i když jsou boty v pořádku a na jiné motorce by vydržely dlouho.
trins: ano životnost se zárukou nelze zaměňovat,ale je hodně smutný když výrobek má životnost jednu šestinu své záruky
Jakoukoli věc jde zničit už první den záruky. Záleží jen a pouze na tom, jak (ne)správně a jak intenzívně se používá.
1100Virago píše: Za prvé - pokud se ti dvoje různé boty poškodí stejným způsobem, problém nebude v botách.
Za druhé - s tou životností a záruční lhůtou mají pravdu. Záruka je na výrobní vady, ne na opotřebení.
Což neznamená, že s BC nemusíš mít pravdu, ale zrovna tohle není dobrý příklad.
Naopak problém v botách je konstrukční vada, nebo volba špatného materiálu.
1 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
Naposledy editováno 04.12.2013 13:59:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamítnutí reklamace Bikers crown
thor83 píše: ...osobně znám majitele firmy BC a můžu vám říct, že jsou to dlouholetý motorkáři, kteří se snaží dělat svou práci poctivě a kdykoliv je nějaký takovýhle problém, tak ho nehážou za hlavu a snaží se ho řešit sami i s výrobcem...nemusíte mi věřit , ale je to tak...ano je pravda, že provozují víceméně takový "Kaufland", ale myslím si, že jejich ceny jsou asi úměrný kvalitě výrobků...tzn. např.že pokud chceš opravdu kvalitní výrobek, tak si kup vyhlášenou značku a připlať si ...to je všeobecně známý pravidlo
Také znám osobně Aldu i Rybíze s bráchou (Solarovi), bohužel mám i "pracovní zkušenost" před cca 6-7mi lety a to už bylo v oběhu zboží s kvalitou daleko nižší, než byla jejich cena. Znal jsem ceny -nákupní z Pákistánu svých i "svých" výrobků a prodejní-. Slevy 80% nejsou mínusové . Já si raději kačku připlatim jinde. Pro mě je to opravdu LIDL, ale přeprodávají samozřejmě i do jiných menších motoobchodů... takže když chci něco pěkného, musim si zajít k odborníkům, kterým záleží na výrobku a pověsti jména.
Chyba se může stát kdekoliv, ale s tim si kvalitní výrobce poradí a vyřeší,protože je to spíše vyjímečné. U BC naopak... ale třeba se to zlepší, kdo ví
Držim jim palce, já si tam nikdy nic nekoupim. Dva výrobky pro mě osobně za pár stovek stačily až až. Ale dnes jezdí na moto KAŽDÝ, takže stačí aby tam každej druhej jednou zavítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zamítnutí reklamace Bikers crown
1100Virago píše: Jakoukoli věc jde zničit už první den záruky. Záleží jen a pouze na tom, jak (ne)správně a jak intenzívně se používá.
sorry ale jak chceš nesprávně používat botu na motorku?...to že se ti prošoupe v místě kde je řadička?.....jako chceš mě říct že to je třeba bota na skůtr s variátorem?
a 4 měsíce není žádná extra dlouhá doba .......ale to nemluvím jen konkrétně k botám...myslím to obecně, že teď se věci vyrábí na jedno použití a firmy se obhajují "modní obuv, hobby , stylový" , atd, atd.
si představ že si koupíš motorku se zárukou 2 roky,bez omezení km...no a po 4 měsících ti potečou vidle a oni tě odpálkují, protože jsi to moc používala jezdil po hrbatých cestách a to ty vidle nemají rády........taky by se ti to nelíbilo a
mm-art-airbrush píše: Také znám osobně Aldu i Rybíze s bráchou (Solarovi), bohužel mám i "pracovní zkušenost" před cca 6-7mi lety a to už bylo v oběhu zboží s kvalitou daleko nižší, než byla jejich cena. Znal jsem ceny -nákupní z Pákistánu svých i "svých" výrobků a prodejní-. Slevy 80% nejsou mínusové . Já si raději kačku připlatim jinde. Pro mě je to opravdu LIDL, ale přeprodávají samozřejmě i do jiných menších motoobchodů... takže když chci něco pěkného, musim si zajít k odborníkům, kterým záleží na výrobku a pověsti jména.
Chyba se může stát kdekoliv, ale s tim si kvalitní výrobce poradí a vyřeší,protože je to spíše vyjímečné. U BC naopak... ale třeba se to zlepší, kdo ví
Držim jim palce, já si tam nikdy nic nekoupim. Dva výrobky pro mě osobně za pár stovek stačily až až. Ale dnes jezdí na moto KAŽDÝ, takže stačí aby tam každej druhej jednou zavítal
bramboroking píše: vidim to nasledovne..kaufland ma diky velkemu obratu velke vydelky o kterych si malejm prodejcum muze nechat jen zdat...paklize prvni boty nereklamoval a u druhych se uz nasral..tak by mu meli vyjit vstric i za cenu toho ze vyrobce na ne hodi bobek(cemuz ale neverim)co z toho plyne...ferovej podnikatel by se takto nezachoval a ty co rikaji ze ta firma jsou pohodari,motorkari,laskari,srdcari atd..tak maji maslo na hlave a nebo berou baksis za dobrou reklamu
1 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
2 reakcí na tento příspěvek zamítnutí reklamace Bikers crown
trins: sorry ale jak chceš nesprávně používat botu na motorku?...to že se ti prošoupe v místě kde je řadička?.....jako chceš mě říct že to je třeba bota na skůtr s variátorem?
Tak ještě jednou, pro ty pomalejší, nebo ty líné číst všechno:
"Ono stačí mít na řadičce nějaký ostrý otřep který bude fungovat jako pilka a slabší materiál se úspěšně zničí, i když jsou boty v pořádku a na jiné motorce by vydržely dlouho."
Viz PEPAFJR