Téma: nehodová služba sro- zkušenosti a varování
 
2.3.2011 v 10:37
Má někdo nějakou bližší zkušenost s touto slavnou společností? Potkalo mě nemilé, osoba mně blízká minulý rok způsobila lehkou nehodu v autě. Nedobrzdila a ťukla do auta před sebou. To mělo vzadu kouli, nějaký starý nissan almara. Na místě normálně sepsán protokol o nehodě atd., vše v pořadku, vina jasně na straně mé blízké osoby...
Co se nestalo, hned po nehodě se na místě zjevil chlap na zlato-oranžové Kawě versysu (bylo to v Brně, pokud to čtě, tímto ho zdravím a doufám že je mu samotnýmu ze sebe špatně pro koho dělá) a hned nabízel "služby vyřízení nehody, vše zdarma". Samozřejmě byl mnou poslán do..., teda jeho služby byly odmítnuty
Takže vše v pořádku, naše škody na autě dalekosáhle nejvyšší, on měl pár škrábanců, ani mu nárazník nešel dolu.
No a po roce přišel domů dopis se zeleným pruhem (nové označení soudní obálky). A v něm překvapení jako svině- elektronický platební rozkaz na 43 tisíc!
Milá nehodová služba s.r.o. dle údajů v tom odkoupila od nabouraného chlapa pohledávku za nehodu, od naší pojišťovny z pov. ručení vytáhla přes 70!!!! tisíc a na nás požaduje dalších 43.
To mě pěkně nadzvedlo, takže tímto varování pro všechny, aby tyhle hajzly hnaly bičem od svých dveří a čehokoliv.
Vymáhají něco na co nemají právní nárok, k tomu je podezírám z pojistného podvodu, protože ta almera v době nehody měla s bídou hodnotu 80 tisíc celá...
No radost, při představě že takovýhle platební rozkaz přijde domů nějakýmu vesnickýmu strejdovi, který netuše která bije a že se proti tomu dá bránit zaplatí 40 litrů, se mi dělá zle...
Tak jen ať víte, jak se v ČR dá taky "podnikat"...

1. aktualizace stavu:
Byl úspěšně podán odpor proti elektronickému platebnímu rozkazu, pak došla výzva k vyjádření se k žalobě. Ta se psala trochu špatně, protože všechny výjádření se k žalobě co jsem doposud psal byly opravdu reakcí na žalobu podloženou nějakými důkazy, ne na snůšku konstatování kategorie "zaplať protože my to řekli", na to se smysluplně reaguje fakt těžko.

Nicméně dílo se zatím podařilo a v listopadu nás čeká první soudní jednání, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat tam. Ale jsem velmi zvědavý, čím vlastně zkusí argumentovat, protože jejich nároky byly rozebrány jeden po druhém.

2. aktualizace stavu:
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

3. aktualizace: (v prvé řadě zdravím čtenáře z řad Nehodové služby s.r.o., kteří jak jsem se dozvěděl jsou pilnými studenty tohoto vlákna a brečí potom u vedení- nevyjádříte se mi sem také? )
Tak včera proběhlo další soudní jednání. Nepřineslo nic nového, jen komedii co se týkala výslechu svědka, jemuž bylo nabouráno to vozidlo, z nějž pak pohledávku odkoupila nehodová služba. Abych to shrnul (poté zde dám scan, ať se každý pobaví...), otázky na pána směřovaly do roviny toho, zda je opravdu pravda trvzení nehodové služby, že si byl plně vědom pronájmu ceny náhradního vozidla apod a zda tu cenu opravdu platil. Tak dle svých odpovědí pán opravdu platil tu cenu, v hotovosti Na otázku, zda předem věděl cenu pronájmu řekl že ne. Ale prý tam přijel a na místě zaplatil. Následoval dotaz, zda běžně u sebe nosí 48 tisíc v hotovosti, prostě jen tak. Asi ano.. Jenže je nevybíral ze svého účtu kam mu chodí mzda, protože nedůvěřuje bankám a jejich poplatkům... No v tomhle "důvěryhodném" duchu se táhly celé jeho odpovědi, byl by opravdu špatným klaunem, nehodová služba mu měla lépe vysvětlit jak má odpovídat
No a pak se řešilo proč oprava auta byla tak drahá. Pojišťovna nebyla nějak schopna doložit proč o něco zkrátila plnění na opravu (nechápu proč, asi nedostatečná příprava na jednání), nicméně sranda začala v okamžiku, kdy jsem tedy řekl, že samozřejmě chápeme že cena byla vysoká protože jejich servis (rozuměj bastlířská garáž) nepoužívá nikdy nic jiného než origo náhradní díly Nissan made in Japan. To chápeme. A proto také stačí, že nám krom faktury (které jsme asi měli bezmezně věřit) ukáží i dodací listy od oficiálního dealera originálních náhradních dílů Nissan, které potrvdí, že v daném období fakturované díly od něj taky skutečně nakoupili... však to není problém, kvůli účetnictví se tyto papíry min. 3 roky archivují ne?
A to padla kosa na kámen, chlápek od nehodové služby začal blekovat, jak nemůže přece žádat nějaký servis o spolupráci (najednou to není jejich dlouhodobý smluvní partner, ale nějaký servis...), poté že to vůbec není rozhodné zda ty díly fakt nakoupili, že podstatné je jen to že nám je naúčtovali apod... Perličkou na závěr bylo to, že přišel s revoluční myšlenkou toho, že my máme dokázat že je nenakoupili (protože to tvrdíme, tak je to naše povinnost), né že on bude dokazovat že když je fakturuje, že je taky nakoupil. Holt asi bude nutné změnit zásady občanského práva procesního, nehodová služba na to má asi jiný zlomový právní názor, hele je právní teoretiky 21. století Z jeho chování bylo celkem patrné že do auta origo díly samozřejmě nešly... i když byly úspěšně fakturovány. Říká nehodové službě něco pojem pojistný podvod???
S tímto ovšem neuspěl a dostal od soudu uloženo, že do příštího jednání faktury musí podložit. Já pro změnu musím sehnat ceny pronájmu Nissanu Almery v Brně v autopůjčovně na měsíc, tak jsem zvědavej, zda se dostaneme na částku 48 tisíc jako nehodová služba.

A na další díl napínavého románu se těště po dalším soudním řízení!

P.S. pro čtenáře z nehodové služby: Když už u soudu chcete namítat, že přeci nemůžete vyžadovat doklady od naprosto cizího subjektu apod., tak s ním aspoň nemějte dle webu shodnou adresu

4. aktualizace: Tak a je tu závěr, který bohužel je stručnější a prozaičtější, než jsem čekal. Pojišťovna se zjevně s nehodou službou dohodli, že se to nebude dále pitvat a že bude smír. Hodně nás do smíru tlačila i soudkyně, protože té se za každou cenu zjevně nechtělo meritorně (tj. ve věci, po obsahové stránce případu) rozhodnout. Asi to bylo moc práce, přemýšlení a vůbec nutnost pochopení samotného případu, což bylo očividně dosti nad její síly. Takže jednání zahájilo tím, že soudkyně oznámila, že druhá strana (nehodovka) by se chtěli dohodnout, že nabízí ustoupení 50% nároku a tím to hasne. My to nechtěli, ale zástupce pojišťovny doporučoval, ať na to jdeme. Což o to, nám o nic nešlo, my to platit jak či tak nebudeme a když není podpora ze strany pojišťovny a zároveň nám nešlo o naše peníze, tak bohužel nemám tolik času a chuti docházet pravidelně k soudu, kde soudkyně očividně nechápe ani o co vlastně jde... Proto- dopadlo to smírem s tím, že pojišťovna zaplatila nehodové službě 50% jejich vylhané a z prstu vycucané částky. Dokonce, x měsíců po jednání dokonce stále ani ještě nemáme v ruce usnesení o smíru (tj. soudní rozhodnutí v dané věci). Rychlost naší justice je neuvěřitelná…
A závěr a poznatky?
1) Vždy jděte do soudního sporu, když vám přijde milý dopis s pruhem a elektronickým platebním rozkazem od „bezplatných poskytovatelů služeb“ uvnitř! Hlavně nezapomeňte podat odpor v zákonné lhůtě, jinak Vás nezachrání ani svěcená voda.
2) Nehodová služba v ruce jako důkazy nemá nic. Zcela zjevně žije z toho, že natahuje dobu opravy poškozeného auta a během toho si účtuje půjčovné za náhradní vozidlo v naprosto přestřelené výši, v našem případe to bylo 170% normální denní sazby, srovnání s dlouhodobějším půjčovným, o jakém se v tom případě bavíme, radši ani neuvádím.
3) Další jejich „živobytí“ je diletantsky provedená oprava na autě neorigo dílama, které ale fakturují pojišťovně jako originály, takže pro poškozené - pozor na „překvápka“, která pod kapotou vašeho opraveného miláčka můžete najít.
(tohle není prokázáné na 100% u soudu, ale usuzuju tak z toho, že na jakékoliv žádosti o doložení nákupu těch vyfakturovaných originálních dílů se kroutili jak slizkej had, jak to vůbec není třeba, jak faktury vlastně nemají (zajímalo by mě tedy, jak vypadá jejich účetnictví, finančák by to mohlo docela zajímat  ) a když dostali od soudu pokyn na příští jednání doložit, od koho nakoupili dané originální díly a potvrzení o jejich nákupu, tak se najednou pustili do jednání o smíru, o kterém předtím nechtěli ani slyšet kvůli „medializaci“ tohoto případu zde na stránkách. Jeden by řekl, že mají docela lidově řečeno máslo na hlavě…).
4) No a v neposlední řadě? Zde se jedná o spekulaci, kterou si prostě nemohu na jisto ověřit, ale fakta jsou následující: průběh nehody jsem popsal výše, to nejdůležitější:
- nissan měl vzadu kouli, o kterou si náš peugeot notně pocuchal příď. Peugeot byl schopný vlastníma silama z místa nehody dojet do servisu, ačkoliv byl výrazně poškozenější než nissan. Nissan byl při nehodě popostrčen do auta před ním, o které si tuším lehce pocuchal nárazník, ale nárazník ani z auta nešel dolů, zůstal celý na místě, takže to byl spíš silnější ťukanec, než přímo náraz.
- Naše auto bylo opraveno v originálním oficiálním servisu peugeotu, kde díly neopravují, ale prostě mění za plný originál, tj. je to ta nejdražší možnost opravy, jaká může být. A oprava stála cca 120 tisíc. Výrazně méně poškozený nissan, který v době nehody měl hodnoty max. cca 80 tisíc, byl opraven za bratru 90 tisíc Kč v neorigo autoservisu (dle faktury).
- Dle seznamu opravovaných dílů se prostě nemohu ubránit pocitu, že nissan byl fakturován jako výrazně poškozenější, než co se stalo během nehody (věci typu ohnuté nosníky v zadní části karoserie, tuším snad poškozená nádrž na LPG a její oprava apod…). To když se dá dohromady s tím, že peugeot narazil do koule tažného, která je z oceli a peugeot do ní narazil pouze plastovým nárazníkem a následně si o ní promáčkl měkkoučký chladič z hliníku, to mi prostě nesedí na avizovaná rozsáhlá poškození zadku nissanu. O předku nissanu, který dle oprav měl snad zničený světlomet a x dalších věcí se nebudu vyjadřovat. Na místě nehody to vidět nebylo, ale pozdě bycha honit, neudělal jsem si na místě nehody fotky a tak mám smůlu. Poučení do budoucna… Jak k tomu došlo, nevím. Můžeme spekulovat, že auto bylo před příchodem likvidátora do servisu „doupraveno“, nebo zda likvidátor sám byl „namotivován k optimalizování soupisu poškození“, ale s tím už se nic neudělá. Pro zájemce uvádím pro zajímavost odkaz na § 210 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/2009 Sb.. (a pro čtenáře z řad nehodové služby: zde se jedná pouze o mé osobní spekulace, fantazírování při vzpomínkách atd., tudíž to opravdu na žalobu pro pomluvu použitelné není )
- Last, but not least: úroveň soudu je kapitola sama pro sebe. Tristní, bez zájmu, bez profesionality, nekvalitní vedení jednání, neschopnost logické dedukce, neschopnost byť jen chápat řečené, neschopnost vypořádání se s důkazy. Nelze než připomenout proslavené, smutné, ale pravdivé moudro: „K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek“…
___________________
Pro úplnost: skrývání příspěvků v tomhle vlákně není cenzura ani nic podobného, jen se snažím skrývat off-topic příspěvky, aby nově příchozí nemuseli číst balast.


Naposledy editováno 05.12.2013 13:49:54

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

31.10.2012 v 20:06 | Nahoru | #211
Bubrak-ZX10R> měla, ale zatim se moc netváří...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

1.11.2012 v 07:07 | Nahoru | #212

Bubrak-ZX10R píše: to by mela zaplatit CKP ne?


No, teoreticky měla Ale znáš jejich aktivitu jak jde o cokoliv jiného než vymáhání výpalného ne?

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

1.11.2012 v 07:53 | Nahoru | #213
Hrozné....bordel je všude a lidi to ještě podporují!!!

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.1.2013 v 12:40 | Nahoru | #214
dobrý den, mám také nedobrou slušenost s NS, slibovali hory doly a nyní jsem obdržel výzvu k zaplacení za náhradní vozidlo, oprava se vlekla a cena naskakovala. Nic se nedělo a za dva roky, tumáš...
toto jsem našel na stránkách NAS :
Pro poškozené řidiče zapůjčení náhradního vozidla po celou dobu opravy, v případě totální škody zapůjčení vozidla po celou dobu šetření pojistné události. Zajištění plného proplacení půjčovného pojišťovnou viníka nehody.
Pokud spěcháte a Váš automobil je kvůli dopravní nehodě nepojízdný nebo nepoužitelný, zajistíme pro Vás z povinného ručení viníka standardní náhradní vozidlo ihned a Vy můžete v cestě pokračovat. Naše smluvní autopůjčovna je jediná na tuzemském trhu, která funguje skutečně NONSTOP a má pobočky po celé ČR.

Uplatnění veškerých oprávněných nároků vyplývajících ze zákona č.168/1999 Sb. o pojištění odpovědnosti za provoz vozidla. (Veškeré náklady spojené s pronájmem náhradního vozidla jsou hrazeny z povinného ručení viníka dopravní nehody) Vozidlo zapůjčíme každému poškozenému dopravní nehodou bez ohledu na to, jakou pojišťovnou bude škoda hrazena. Dále pak zajistíme proplacení plné ceny půjčovného příslušnou pojišťovnou tak, aby poškozený nic nedoplácel.

Nabídka vozů sítě smluvních autopůjčoven je nejširší v České republice a zahrnuje jak auta osobní, tak i nákladní a užitková. Na pobočkách po celé ČR je možné si NONSTOP vybrat náhradní vozidlo přesně podle Vašich požadavků. Jestliže si vyberete vůz, který není na příslušné pobočce momentálně k dispozici, zajistíme jeho přistavení do několika hodin.

V případě, že jste naším registrovaným klientem a vlastníte naši novou kartu Premium, máte nárok na bezplatné zapůjčení náhradního vozidla i jako viník dopravní nehody po celou dobu opravy. V případě odcizení vozidla Vám v rámci nové karty Premium zapůjčíme náhradní vozidlo na dobu 14 dnů.

vozidlo jsem si zapůjčil, ale hlavně tomu předcházelo to, že moje nehoda se stala na mikuláše, moje pojišťovna nechtěla komunikovat, po příjezdu Dop. policie kde se vzakl tu se vzal pán od nehodové služby, byl milý, vstřícný, že vše zařídí, udělá, neměl jsem odtah tak i to zařídil, to bylo super. Že mi mohou zapůjčit náhradní vozilo s tím, že vozidlo musím dát do jejich servisu. Poté byl problém, místo 14 dní, co slibovali z toho byl měsíc. Čert to vem, jsem si říkal i já, když mě ujistili ze servisu v Praze, máš čím jezdit, tak se nedá nic dělat. Ale nyní jsem se dozvěděl, že pojišťovna vinníka odmítla uhradit 100% za půjčové. Tučím, že chtěli 1000,- kč za den ( ve Škoda auto Jelinek v Teplicích to samé vozidlo mají za 540,- Kč za den). Tak nevím, ale jsou to podvodníci. já v.l jsem je dopuručil známým, kdyby měli potíže, snad je nikdo nepotřeboval, to se dozvím třeba ta delší čas.

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

31.5.2013 v 15:03 | Nahoru | #215
V utery 28.5.2013 jsem mel v praci nehodu, ktera se stala u Palmovky v Praze na rohu ulic Ronkova a Kotlaska kdy u naseho zaparkovaneho vozu spolujezdec vzadu za ridicem otevrel pri vystupu do vozovky dvere rovnou do cesty za nami jedoucimu vozu ... behem 1 minuty tam pobihala strasne ochotna pani, at jsme v klidu, ze se to stava a jestli nepotrebujem poradit - ja jsem si rikal, kdo to je nebo co se to deje ? Protoze jsem nemel pruklepovy nehodovy zaznam, hned se nabidla, ze mi donese pruklepovy - tak jsem zacal psat znova a do toho ona, ze uz mela x nehod a hned hustila do poskozeneho ridice, ze mu zajisti odtah do Auto Jarov (poskozene auto byla rok stara Skoda Octavia), nacez ten poskozeny ridic zavolal do sve firmy (obe vozidla byla sluzebni) a okamzite tu pani odmitl s tim, ze maji sami spatne zkusenosti s nehodovkama a ze se asi rok museli s nima soudit ... nacez ta pani, jak rychle se objevila, tak rychle zmizela ... ale v podstate ten poskozeny ridic ochranil svym odmitnutim hlavne nasi firmu !

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

31.5.2013 v 15:14 | Nahoru | #216
mám jednu univerzální dobrou radu. když vám někdo ochotně a nezištně nabízí pomoc,pošlete ho co nejrychleji do prdele

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

31.5.2013 v 16:23 | Nahoru | #217
valibuk> Nepaušalizovat Před třemi týdny jsem stavěl u nehody, co se právě stala. Jedno auto odhodilo při nedobrždění druhý do pole na betonovou skruž. Nakonec byl chlápek rád, když jsem mu dal dodatek s uznáním viny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 00:40 | Nahoru | #218
No neřekla bych, že zajímavá i když můjprávník, kterého jsem si musela najmout, jejich chování také takto nazval. Já bych byla pro ostřejší výraz.
Můj problém? Řetězová havárie, kterou způsobil opilý řidič, který si nevšiml těch pár aut, které před ním zastavily na červenou( mezi tím i mé auto).Asi půlhodinu jsme odhadovali zda způsobená škoda je na volání policie či ne. Po nahlášení nehody na policici se jako NÁHODOU ojevilo vozidlo této firmy a osádka nabízela pomoc. Byla to moje první nehoda a tak jsem jim na to skočila jelikož jsem neměla tušení jak se tyto věci řeší a jak moc to je časově náročné. Než přijela policie sehnal si opilec za volantem střízlivého řidiče, který to vzal na sebe, takže z toho vyník vyšel poměrně dobře.
Auto nebylo nijak zvlášť poškozeno, pouze deformované zadní čelo, nešly zavřít 5 dveře auta + nějaké popraskané a odpadené plasty. V motoru potom prasklima plastové části kolem chladiče- deflektor. Nic katastrofického. Autem jsem proto odjela na jejich pobočku a zde nechala auto odstavené k opravě. Obdržela jsem náhradní vozidlo.Po cca 14 dnech jsem se měla dostavit pro opravené auto. Bohužel i já, laik a k tomu ženská jsem měla pocit, že oprava nevypadá tak jak by měla. Zjistila jsem, že zadní čelo je opatřeno vrstvou barvy, která ani nebyla dostatečně suchá( bodejť jo, když pod ní bylo kilo tmelu), veškerá kabeláž byla volně ložena v zavazadlovém prostoru , protože jim líto zatěžko dát těch pár korun na plastové svorky, které buď nárazem,nebo při opravě praskly. Plast okolo chladiče a ostatní v původním stavu. Ke všemu jsem místo zadních světel měla spíš barevnou hudbu ! Opravu jsem tedy reklamovala. Zadní čelo bylo vyměněno o čemž mně měly přesvědčit fotky z jejich smluvního servisu ( nějaký dvorek s garáží), ale nespasovali k němu páté dveře, čímž vznikla na jedné straně tak velká škvíra, že do auta zatékalo. Plast okolo chladiče opraven, ale za cenu toho, že mřížky chladiče, které před tím byly v pořádku vypadaly, že je někdo pomlátil kladivem. Detaily, jako jsou různě odpadlé plastové lišty, které nebyly zpět nalepeny, nedodaný kryt na tažné lano, prasklina plastů podběhu a pod. již více nebudu rozvádět. Po dobu reklamace opravy opět zapůjčeno jejich vozidlo. Po nějaké době došly papíry z pojišťovny, která jim krátila plnění, hlavně za zapůjčení auta na neúměrně dlohou dobu a vysoké náklady a něco neproplatili z opravy auta. Nehodová služba vymáhala rozdíl v ceně a pojistným plněním po mně. BYla jsem nucena se nechat zastupova právníkem.
Závěr: Tato firma je pouze předražená půjčovna aut, jejich servis je katastrofální kvality, jednání této firmy otřesné. Jejich některá vyjádření by byla na samostatný článek do nějakého humoristického časopisu. Mně zbylo nekvalitně opravené auto, půl roku dopisování s jejich právním oddělením a poplatky za právníka. Při jednání spojišťovnou jsem dostala zprávu, že už o této firmě mají "reference", ale proč to neklasifikovali jako pokus o pojistný podvod mně nedokázal nikdo vysvětlit. Zřejmě proto, že takto mně v tom nechali na moje náklady, kdežto kdyby to takto definovali museli by se s nimi soudit oni! Mám reference i od mé známé, pracovnice v ČPP, že s touto firmou již mají také obdobné zkušenosti. Zdeto prý řeší pojišťovna sama na rozdíl od České pojišťovny, kde mně v tom nechali.
Původně jsem svoji kauzu poslala i do pořadu Černé ovce, bohužel jsem neměla znalecký posudek a od opravy to bylo již nějaký měsíc, takže by bylo obtížné prokazování.
NA závěr ukázka kvalitní opravy









nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 07:37 | Nahoru | #219
Co se týče kvality opravy, tak si myslím, že po rozhodnutí ústavního soudu ČR sp. zn. II ÚS 2221/07 ze dne 19.3.2008 nemá smysl si nechat vyplácet peníze a opravovat auto svépomocí nebo "u známého" ale dát opravit do autorizovaného servisu příslušné značky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 08:04 | Nahoru | #220
ivuše> Tak aspoň vidím, jak to bohužel může vypadat i ze strany poškozeného. Služba přinejlepším na hovno pro všechno strany a ještě pak ty podvodníci tahaj po soudech. Být soudy u nás trochu schopnější, tak už jsou dávno z "businessu" pryč, ale díky neschopnosti a lenosti soudů se pravděpodobně spousta případů uhraje do ztracena a jede se dál
Je ale dobře, že existuje tohle vlákno (musím se pochválit ), protože s tím, kolik mi sem psalo nově registrovaných PMky, tak jsem pochopil, že je to jediný negativní článek o nehodové službě na netu, všechno ostatní je promazaný nebo jima placený PR.
Takže aspoň že tak, že varování je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 08:27 | Nahoru | #221
ivuše> mám úplně stejnou zkušenost. Humpolácky opravené auto které opravili tak, že mu například teklo servo. Navíc oprava trvala asi 2 měsíce, takže 2 měsíce půjčené jejich auto kvality "křuska"...
Byl jsem prostě mladej, blbej a kvůli ročnímu období kdy mě nabourali i promrzlej...už takovou chybu neudělám a nehodové služby posílám pro příště už navždy tam, kde slunce nesvítí..

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 15:07 | Nahoru | #222
Dr.Houba> tady máš tu tvojí slušnost

2 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 15:16 | Nahoru | #223
A já se musím dokopat k sepsání závěru...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

26.11.2013 v 15:18 | Nahoru | #224
to se dokopej, protože ten úvod je zajimavý čtení...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 11:14 | Nahoru | #225
také chválím, protože já celou tu dobu přemýšlím kde zveřejnit informace o kvalitách této společnosti.
Zaráží mě jednání pojišťovny, která mi sice dala plně za pravdu, že oprava auta neodpovídá tomu co účtovali ve faktuře, ale víc pro to neudělají a to i když už o této firmě mají jisté reference. Co je jednoduššího než je žalovat pro pojistný podvod? Mohou přece spojit x případů do jedné žaloby, ale to ne, ať se v tom poškozený plácá sám!
Ještě musím pro usmání citovat reakci na moji reklamaci na špatně spasované páté dveře, které po jejich opravě nebylo možné ovládat páčkou v autě a škvíra byla tak velká, že z auta bylo skrz ni vidět ven. S těmi oni přeci nic nedělali! Měli by mít právníka, který má alespoň základní technické znalosti, protože snad není možné když měním jednu část, do které zapadá druhá to neřešit!
No už se nebudu dále rozčilovat. Jestli je ještě někdy potkám u nějaké nehody, tak je poženu svinským krokem. Osobně je mně líto zaměstnanců takovéto společnosti, protože slečna na pobočce byla snaživá a slušná, ale dokážu si představit,co si tam musela od nespokojených zákazníků vyslechnout.
Navíc je zcela jisté, že mají vazby na polici, protože až po nahláčení nehody na policici se zde jakoby náhodou objevili i když je nikdo nevolal!

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 11:36 | Nahoru | #226

Bludevil píše: A já se musím dokopat k sepsání závěru...


Dopiš to prosím, čeká nás na to asi víc. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 11:45 | Nahoru | #227
Bludevil> ty to hlavně komplet někam ulož na horší časy, protož až to zmrdi z Nehodové služby sro zjistí, tak ti to tady místní admini smažou ani nemrkneš...viz Honda je hujda-poškozování dobrého jména atd. atd.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 11:56 | Nahoru | #228

fockewulf píše: Bludevil> ty to hlavně komplet někam ulož na horší časy, protož až to zmrdi z Nehodové služby sro zjistí, tak ti to tady místní admini smažou ani nemrkneš...viz Honda je hujda-poškozování dobrého jména atd. atd.


Taky fakt...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 12:38 | Nahoru | #229
Provedena 4. aktualizace úvodního příspěvku

Naposledy editováno 27.11.2013 12:38:48

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 12:45 | Nahoru | #230
Z toho co tady různě čtu je mi nad slunce jasné, vlastnictví "nehodových služeb" směřuje k vysokým managerům pojišťoven... ale to je jen asi můj dojem, protože to nevypadá, že by to někdo nějak řešil...

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 12:51 | Nahoru | #231
Bludevil: jako husty no, co k tomu dodat. letos jsem mel cest setkat se se soudem, pouze jako svedek, a pote jsem narokoval svedecne, a jednani soudkyne v takoveto PRKOTINE bylo naprosto neuveritelne, ztratil jsem absolutne iluze o ceskem soudnictvi, pokud jsem nejake mel. z tohoto pripadu jsem nabyl dojmu, ze soudci v CR jsou cviceni simpanzi o inteligenci automaticke pracky, vypnute.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:03 | Nahoru | #232
Bubrak-ZX10R> jenže co má takovej soudce dělat ve chvíli, kdy ani jedné straně nejde o to dobrat se nějakého spravedlivého rozsudku a karty jsou defacto "předem rozdány"??. Já se jich nezastávám, ale pokud jedna strana navrhne smír a druhá strana ho přijme... Když to trochu zobecním, tak spousta soudů se táhne jen proto, že to vlastně oběma "protistranám" vyhovuje.

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:05 | Nahoru | #233
drsnej příběh... vítejte v právním státě jednadvacátého století

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:06 | Nahoru | #234

Dave81 píše: Bubrak-ZX10R> jenže co má takovej soudce dělat ve chvíli, kdy ani jedné straně nejde o to dobrat se nějakého spravedlivého rozsudku a karty jsou defacto "předem rozdány"??. Já se jich nezastávám, ale pokud jedna strana navrhne smír a druhá strana ho přijme... Když to trochu zobecním, tak spousta soudů se táhne jen proto, že to vlastně oběma "protistranám" vyhovuje.



Svou práci, za kterou je z našich daní královsky placen.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:08 | Nahoru | #235
každý ráno, když jedu do práce vidím jednoho supa číhat v Židenicích pod mostem. Na střeše anténu jak Poláci do Chorvatska,asi není problém se napíchnout na policejní frekvenci...
Z toho všeho tady plyne, jak k vám přijede asist pomahač, žeňte ho sviňským krokem. Bohužel i kvůli těmto vychcánkům máme vyšší povinné ručení. Pojišťovny ty jejich asistence platit ze svýho nebudou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:08 | Nahoru | #236

Dave81 píše: Bubrak-ZX10R> jenže co má takovej soudce dělat ve chvíli, kdy ani jedné straně nejde o to dobrat se nějakého spravedlivého rozsudku a karty jsou defacto "předem rozdány"??. Já se jich nezastávám, ale pokud jedna strana navrhne smír a druhá strana ho přijme... Když to trochu zobecním, tak spousta soudů se táhne jen proto, že to vlastně oběma "protistranám" vyhovuje.


Noo- v mém případě byl smír slovo, co soudkyně opakovala každé jednání a doslova nás do něj tlačila. Vím, že to mají ze zákona tak vést, ale poznáš snad, kdy to vypadá na hádku dvou sousedů o čáru pozemku, kde se dohodnout mohou a případem, kdy někdo na základě vymyšlený faktury z někoho chce vytáhnout peníze. U takový faktury je to prostě vše nebo nic, tak nějakej smír z podstaty věci moc nejde...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:09 | Nahoru | #237
Bludevil> Čekal jsem něco podobného, ale stejně je to hustý čtení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:11 | Nahoru | #238

Bludevil píše: Noo- v mém případě byl smír slovo, co soudkyně opakovala každé jednání a doslova nás do něj tlačila. Vím, že to mají ze zákona tak vést, ale poznáš snad, kdy to vypadá na hádku dvou sousedů o čáru pozemku, kde se dohodnout mohou a případem, kdy někdo na základě vymyšlený faktury z někoho chce vytáhnout peníze. U takový faktury je to prostě vše nebo nic, tak nějakej smír z podstaty věci moc nejde...



To máš samozřejmě recht, buď to je podvod, nebo není.... Jenže pokud "podvedenej" přijme smír, tak je něco špatně - ale bohužel ne u soudu!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:16 | Nahoru | #239

Dave81 píše: To máš samozřejmě recht, buď to je podvod, nebo není.... Jenže pokud "podvedenej" přijme smír, tak je něco špatně - ale bohužel ne u soudu!!!!


Pravdu máš v tom, že pojišťovna na ten smír kývla až podezřele s chutí.. Přitom důkazů jsem ji sám nashromáždil tolik, že při troše snahy pokračovat mohli mít meritorní rozsudek proti nehodovce v ruce a argumentovat s ním u všech ostatních případů proti nim. Leč, asi o to nebyl zájem, já to za každou cenu chtěl vyhrát meritorně.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.11.2013 v 13:21 | Nahoru | #240

Bludevil píše: Pravdu máš v tom, že pojišťovna na ten smír kývla až podezřele s chutí.. Přitom důkazů jsem ji sám nashromáždil tolik, že při troše snahy pokračovat mohli mít meritorní rozsudek proti nehodovce v ruce a argumentovat s ním u všech ostatních případů proti nim. Leč, asi o to nebyl zájem, já to za každou cenu chtěl vyhrát meritorně.



To je právě ten průser - pojišťovna neprodělá - na základě výsledků upraví sazbu POV pro příští rok a kdyby náhodou, tak pro všechny případy je určitě pojištěná :) Tak proč se bránit krmení "nepotřebné, předražené organizace". Je někde důkaz, že ty prachy nakonec neskončí ve stejné kapse ze které odešly? (druhotně)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist