3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?
Taky názor
Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?
KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Z tehle 3 muzu posoudit akorat 640 LC4, kdyz uz tak na to co ches duke II, ktm 990 znam akorat adventure.
U duka mas pocit ze sedis na kole, ale pod sebou mas motor co je opravdu hravej, prijemne hravej.
Hlavne bych si byt tebou ujasnil jestli chces 2valec nebo jednovalec a pak bych postupoval dal. Protoze treba vcera jsem jezdil na duku dneska jsem testoval kamaradovu adventure 950 a co se tyka toho odpichu je to zhruba nastejno, ale samozrejme to chovani to je nebe a dudy.
KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Tak mašina tahá od 4000 otáček hodně slušně,
až mě to zarazilo, zvyklej ze šestky, kde se do 12000 nic nedělo..
Je to výborně ovladatelný, baví mě jezdit i pomalu a poslouchat ten zvuk.
Nejlíp se cejtí v utažených vracečkách, kde to na poslední chvíli zlomíš
až drhneš boty.. To je na tý mašině to nej.. Na jedničku jdeš na zadní snad
jen myšlenkou. Koupil jsem komfortní sedlo a okamžitě změna k lepšímu i na
dálnici, kde trpí zadek. Ale jinak se na dálnici nedá, vítr se opírá do celého
těla a je fakt nepříjemný.. Když chci něco přeletět, tak zalehnu a 190 letím,
ale i tak to na ty rychlosti není. Ta mašina na přelety není stavěná..
Teď ho sice prodávám, protože chci klasický posed, jinak k ní nemám výhrad
a jsem naprosto spokojenej..
KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
pokud mas zkusenosti z pujcenyho f650 tak to uz musis byt sakra profesional
KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Ideální jako vždy, najít si pár kousků v okolí a vyzkoušet, tak zjistíš nejvíce .
Ještě by se ti také mohla líbit Husqvarna Nuda 900, nádherná motorka, do výkonu dost, dobře ovladatelná, rozhodně není tuctová, nová za 190, takže v bazarová pod 150 bude...
Naposledy editováno 24.11.2013 21:50:09
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Hypermotard 1100 za mně do města taky nevhodný
město a blízké okolí, za mně KTM 690 Duke
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
D HM je snad jeste mensi nez DUKE II, a to uz je co rict, ja (194cm) jsem se na to skladal velice obtizne, ale nejel jsem na tom.
950/990SM (R/C) je uplne jinej level nez jednovalce, vaha +cca 20-30kg, vykon i kroutak luxusni, kdyz to potrebujes, je to tam. Vykoupene spotrebou - 8-13l + nejakej ten olej, me bere 0.3-0.4l/1000km. Zere to vic gumy ale jizda na tom je super. Pokud na to mas prachy, kup to!
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
na dvouvalce to asi nebude
KubaLC8 píše: Jo ridicak rok.... Aha, takze Yamaha XT 660, nebo LC4 SM!
na dvouvalce to asi nebude
Proc ne dvouvalec ? Tedy pravda ze on tady ma litrove dvoucalce, ale tak jestli neumi tak mu pod prdeli ujede voboje
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
KubaLC8 píše: jednobuch bude na mesto vykonove uplne stacit, mimo mesto nebo ve dvou se hodne rychle dostanes na vykonovou hranici motorky...
To seš zvyklej furt na plnej?Kolik má ta motorka výkon,že jsi rychle na hranici?
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
Palomoto píše: WHTRDR> tak SMT není zrovna drobek na motání do města, což je hlavní požadavek zadavatele vlákna, a do 150tis. bych to taky neviděl
Hypermotard 1100 za mně do města taky nevhodný
město a blízké okolí, za mně KTM 690 Duke
mno ale zase hezky ovladatelny do mesta a i mimo mesto se to neztrati a vzdalene to motard pripomina
Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?