1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI
1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI
Otvírací box pro motocykly DT125, TDR125, XL125V, MZ125 ....
Některé motocykly jsou vybaveny tzv. omezovačem rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl přesto, že je perfektně seřízen jede maximálně rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (snímač rychlosti je přiveden do zapalování). Odstranění snímače rychlosti nevede k odstranění neblahé vlastnosti, ale k záměrným poruchám v chodu zapalování. Tento omezovač rychlosti bývá někdy spojen i s mechanickými omezeními výkonu např. nastavení výfukové přívěry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Nabízíme odstranění elektronického omezení rychlosti u těchto motocyklů pomocí našeho boxu. Odkazy na příslušné montážní manuály jsou uvedeny v textu.
Pozor !!! Pro každý z motocyklů je nutný speciální box s jinými vlastnostmi.
XL125V (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jde černý/oranžový). Zde je montážní návod (pdf).
DT125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jdou 4 vodiče v těsněném konektoru. Zde je montážní návod (pdf).
TDR125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jde vodič bílý/zelený). Zde je montážní návod (pdf).
MZ125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jdou dva vodiče ze snímače rychlosti zadního kola. Zde je montážní návod (pdf).
Cena: 900,- Kč.
Nabízíme odbornou montáž v našem servise.
Ignitech
1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odblokování CDI
1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI
dedek_new píše: OPEN BOX
Otvírací box pro motocykly DT125, TDR125, XL125V, MZ125 ....
Některé motocykly jsou vybaveny tzv. omezovačem rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl přesto, že je perfektně seřízen jede maximálně rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (snímač rychlosti je přiveden do zapalování). Odstranění snímače rychlosti nevede k odstranění neblahé vlastnosti, ale k záměrným poruchám v chodu zapalování. Tento omezovač rychlosti bývá někdy spojen i s mechanickými omezeními výkonu např. nastavení výfukové přívěry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Nabízíme odstranění elektronického omezení rychlosti u těchto motocyklů pomocí našeho boxu. Odkazy na příslušné montážní manuály jsou uvedeny v textu.
Pozor !!! Pro každý z motocyklů je nutný speciální box s jinými vlastnostmi.
XL125V (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jde černý/oranžový). Zde je montážní návod (pdf).
DT125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jdou 4 vodiče v těsněném konektoru. Zde je montážní návod (pdf).
TDR125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jde vodič bílý/zelený). Zde je montážní návod (pdf).
MZ125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jdou dva vodiče ze snímače rychlosti zadního kola. Zde je montážní návod (pdf).
Cena: 900,- Kč.
Nabízíme odbornou montáž v našem servise. Tak tomu říkám profi odpověd
Ignitech
Jestli ti to jede max 120 (z prudkýho kopce až 130 při obrovským trápení) tak je to jako můj případ. Máš odstraněnej plíšek v sání před karbecem, máš clonu (restrikci) ve výfuku a klasickou jednotku CDI.
Největší rozdíl poznáš po odstranění restrikce ve výfuku, zvýší se ti výkon na 17 kw.
Plíšek v sání by byl kdyby ti motorka jela max 80kmh.
Jak je psáno nahoře, zavřená řídící jednotka: CI-639 dává každou druhou jiskru někde nad 9.000 až 10.500 RPM ikdyž ji na neutrálu vytočíš na 11k RPM a proto jsou dvě možnosti:
1. zakoupit si otevřenou jednotku CI-626 + pozměnit drátky
2. upravit si jednotku CI-639 přerušením spoje který najdeš tady:
Pokud ale nemáš odstraněné ostatní restrikce (výfuk, sání) tak stejně nepoznáš rozdíl.
Takhle to vypadá:
[img]
Stačí ten spoj přerušit, na poslední fotce si to někdo udělal na tlačítko. Každopádně je potřeba poté co to trochu rozkucháš to kompletně zaizolovat nejlépe silikonem! Vté jednotce je velké napětí a nesnáší vlhkost.
Pro maximální výkon (cca 22kW) => odstranit všechny restrikce, otevřít CDI, koupit ovládací jednotku přívěry TV-78 (nebo předělat starou podle návodů na internetu [anglicky])
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odblokování CDI
Pick.In píše: novej> Palivová mapa se nemění. Jednotka maximálně mění předstih, a když je zavřená, od 9,5k ot dává každou druhou jiskru.
A Kefalín, čo si predstavujete po takym slovom palivová mapa?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |