1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
MaraVFR píše: tady v sekci články a podrobně :)
omlouvam se tam jsem nehledal ale dekuji
Fidži_CZ píše: Za mě tekutej dusík.
ten jsem jeste nevidel
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
2 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
Medved píše: vodni chlazeni = minimalne pet problemu navic.
povidej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
KubaLC8 píše: povidej
mas KTM - mel bys to sam dobre vedet .Gufero vodni pumpy, tesneni vodni pumpy, vodni pumpa jako takova - uhnile lopatky, tesneni pod hlavou, spinac sahary (pozde nebo vubec), sahara jako takova - dalsi bazmek s dratama, ktery se muze posrat, vsechny spoje hadic a trubek, chladic do ktereho staci tuknout a tece, mrznouci nemrznouci smes ...
Vyhody: nizsi emise, nizsi vule = vetsi vykon.
Tak nejak mi nepripada z MEHO pohledu uzivatele vodni chlazeni vyhodnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
Medved píše: mas KTM - mel bys to sam dobre vedet .
Gufero vodni pumpy, tesneni vodni pumpy, vodni pumpa jako takova - uhnile lopatky, tesneni pod hlavou, spinac sahary (pozde nebo vubec), sahara jako takova - dalsi bazmek s dratama, ktery se muze posrat, vsechny spoje hadic a trubek, chladic do ktereho staci tuknout a tece, mrznouci nemrznouci smes ...
Vyhody: nizsi emise, nizsi vule = vetsi vykon.
Tak nejak mi nepripada z MEHO pohledu uzivatele vodni chlazeni vyhodnejsi.
jakou souvislost s tim ma KTM? Nebo je to snad dalsi rejp kterej se ti moc nepovedl???
to co jsi vyjemnoval jsou docela extremy, ktere se netykeji jen vodiho chlazeni - treba tesneni pod hlavou, ze?
Pokud to beres takhle, ze se posrat muze vsechno tak si v zivote nekoupis nic, ale myslim, ze v hodnoceni HODNE prehanis aby sis potvrdil "tu svou"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
kubacech píše: navíc by si měl ještě pravidelně hlídat hladinu a co pár let měnit chladící kapalinu
jednou za dva roky investice 400kc?
Date mi uz nekdo nejakej padnej duvod proc je vodni chlazeni tak strasna nevyhoda?
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
K tématu:
Vodní chlazení má velký + udržuje optimální teplotu motoru
Vzducháč má velký - protože v létě nemusíš ani vědět že se ti přehřívá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
KubaLC8 píše: jakou souvislost s tim ma KTM? Nebo je to snad dalsi rejp kterej se ti moc nepovedl???
to co jsi vyjemnoval jsou docela extremy, ktere se netykeji jen vodiho chlazeni - treba tesneni pod hlavou, ze?
Pokud to beres takhle, ze se posrat muze vsechno tak si v zivote nekoupis nic, ale myslim, ze v hodnoceni HODNE prehanis aby sis potvrdil "tu svou"
- posrat se muze vsechno, ale na motoru s vodnim chlazenim je tech veci, ktere se muzou posrat proste vic. O nicem jinem nepisu.
- videl jsi nekdy tesneni pod hlavu z motoru s vodnim chlazenim a z motoru bez nej? Je tam tech der ponekud vic, ne? A logicky se na nem muze tech tesnicich predelu podelat o neco vic, ne?
- otazka je, jestli ta 'moje' pravda nahodou neni proste pravda. Na rozdil od tebe jsem schopen napsat argumenty
- KTM jsem, zminil proto, ze znam par lidi, kteri dojeli na vodni chlazeni LC8. Voda v oleji skrz cerpadlo, voda venku skrz cerpadlo, nefunkcni nebo nedostatecne funkcni sahara ... a protoze vim, ze to majitele techto stroju velmi casto resi.
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
Medved píše: - posrat se muze vsechno, ale na motoru s vodnim chlazenim je tech veci, ktere se muzou posrat proste vic. O nicem jinem nepisu.
- videl jsi nekdy tesneni pod hlavu z motoru s vodnim chlazenim a z motoru bez nej? Je tam tech der ponekud vic, ne? A logicky se na nem muze tech tesnicich predelu podelat o neco vic, ne?
- otazka je, jestli ta 'moje' pravda nahodou neni proste pravda. Na rozdil od tebe jsem schopen napsat argumenty
- KTM jsem, zminil proto, ze znam par lidi, kteri dojeli na vodni chlazeni LC8. Voda v oleji skrz cerpadlo, voda venku skrz cerpadlo, nefunkcni nebo nedostatecne funkcni sahara ... a protoze vim, ze to majitele techto stroju velmi casto resi.
- jo, muze a nemusi, ale technologie vodniho chlazeni neni v pocatku vyvoje
- videl, viz vyse
- ty tvoje argumenty jsou v dnesni dobe absolutne mimo
- ja se nesetkal s tim, ze by krome svolavacky MR 03, 04 nekdo resil neco s chlazenim
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
KubaLC8 píše: - jo, muze a nemusi, ale technologie vodniho chlazeni neni v pocatku vyvoje
- videl, viz vyse
- ty tvoje argumenty jsou v dnesni dobe absolutne mimo
- ja se nesetkal s tim, ze by krome svolavacky MR 03, 04 nekdo resil neco s chlazenim
- mas pocit, ze technologie chlazeni vzduchem zacala vcera?
- tak vidis - kontrolni otazka: jak se nejcasteji projevi praskle tesneni pod hlavou? Olejem ve valci? Nebo vodou ve valci popripade v oleji?
- tak o tom nastesti nerozhodujes - to je jen tvoje iluze
- ja se taky v zivote nesetkal s Obamou a vertim tomu, ze existuje (bohuzel)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
KubaLC8 píše: Vis o tom neco nebo jen meles hovna?
S motorkama zkušenost nemám.
Jen na autě se mi posrala vodní pumpa a vytekla přes ni voda. Následkem toho se oařící olej protlačil všude a musel měnit i těsnění pod hlavou a byl jsem rád, že to hlava přežila.
Jo a teploměr měří teplotu chybějící vody a tvrdil, že vše je v pořádku