Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek power commander
Nebo nepoškodil se ti někde?
Naposledy editováno 19.11.2013 21:12:18
1 reakcí na tento příspěvek power commander
1 reakcí na tento příspěvek power commander
1 reakcí na tento příspěvek power commander
1 reakcí na tento příspěvek power commander
1 reakcí na tento příspěvek power commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
loguran píše: E-34>Já mám Micron včetně svodů,KN a powercommander a je to 203 oslíků.
můžeš těch 203 hp nějak prokázat, třeba grafem?DK Racing "pouze" 178 hp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
Smrči-GSX-F píše: Rebel83> Jo, to je běžný - tady má každej s laďákem, PC a K&N filtrem 200 koní. Třeba je to možný, nechci se přít. Já měl Busu v DK Moto na změření výkonu a postavení mapy do PC na míru a po výměně vaček, výfuků, úpravě airboxu s K&N filtrem jsem na 197 koních a to se jedná o výkon motoru - po přepočítání ztrát. Vím co to zabralo času a od té doby se mi několikrát potvrdilo i u jiných strojů, že 1 PS vyjde zhruba na 2000 Kč. Proto ty zázračný nárůsty koní / kilowatt po banálních výměnách laďáků apod. beru s rezervou.
To já tomu taky nevěřím. Já na ZX6R 08 hodně draze zaplatil necelých 12 kWVyhnat výkon na zx12r o 46kW je dle mě bez turba nereálné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
Smrči-GSX-F píše: Rebel83> Moje slova. V předposledních ČMN byl chlapík s Busou, co měl PC III a komplet Akrapa a prý má na staré Buse 200 koní na kole. To by znamenalo zhruba 220 koní na motoru - naprosto nereálný bez přeplňování nebo nějakýho big-bore kitu. Hned jsem si říkal, že by mohl napsat ještě tu pohádku o karkulce...
1 reakcí na tento příspěvek power commander
MOTOR
typ řadový čtyřválec
kapalinou chlazený
DOHC, 16 ventilů
vrtání zdvih 83 x 55.4mm
zdvih. objem 1199 ccm
kompres. poměr 12.2 : 1
plnění motoru vstřikování Denso
4 x 46 mm
max. otáčky 11 500 ot. / min
ŠASI
rám hliníkový, páteřový monokok
přední závěs 43 mm upside-down
plně nastavitelná, 120 mm
zadní závěs centr.. nastavitelná jednotka
zdvih kola 140 mm
přerní brzda 2 x 320 mm kotouč
šestipístek
zadní brzda 230 mm kotouč
dvoupístek
ROZMĚRY
rozvor 1450mm
výška sedla 820 mm
such. hmotnost 213 kg
objem nádrže 19 litrů
VÝKON
výkon 190 k/10500 ot./min
točivý moment 134 Nm/7500 ot./min
Akrap i se svody , powercomandr 205 ps ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
E-34 píše: Kawaaki ZX-12R
MOTOR
typ řadový čtyřválec
kapalinou chlazený
DOHC, 16 ventilů
vrtání zdvih 83 x 55.4mm
zdvih. objem 1199 ccm
kompres. poměr 12.2 : 1
plnění motoru vstřikování Denso
4 x 46 mm
max. otáčky 11 500 ot. / min
ŠASI
rám hliníkový, páteřový monokok
přední závěs 43 mm upside-down
plně nastavitelná, 120 mm
zadní závěs centr.. nastavitelná jednotka
zdvih kola 140 mm
přerní brzda 2 x 320 mm kotouč
šestipístek
zadní brzda 230 mm kotouč
dvoupístek
ROZMĚRY
rozvor 1450mm
výška sedla 820 mm
such. hmotnost 213 kg
objem nádrže 19 litrů
VÝKON
výkon 190 k/10500 ot./min
točivý moment 134 Nm/7500 ot./min
Akrap i se svody , powercomandr 205 ps ...
Tak to je argument jak hovado
Hodnoty opsané někde z netu navíc asi krapet špatně. I v servisním manuálu je nejsilnější verze se 181 ps a nejčastější se 178 ps.
I malé dítě ví, jak Kawa své údaje o výkonu nadhodnocuje a přidává si nějaký ty koňe a krouťáky. Navíc to jsou hodnoty na motoru, tudíž na kole a tím pádem v reálu dost jiné.
Pokud ten výkon neprokážeš grafem, tak toto je z tvé strany stále plácání do větru
Chápu, ono to vypadá drsněji říci, že jezdím na potvoře co má 200 koní, než na stroji co má jen 160 hP
Nehodlám tu chytračit jelikož moto již nemám ... kazdopadne vim ze akrapovice + powercomander stal 50 tácu a nárust je tam samozrejmne i znát ne jen slyset ..
už si nejsem jistej jak to tam bylo u teto motorky ale 180 ps zhruba to melo normal na 190 si se dostal kdyz se otevrela nad urcite otacky a slo tam vice vzduchu nebo jak .. rikam uz nevim jak to bylo .. jestli melu tak se omlouvam ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
BlackSabbath píše: Rebel83> Aspoň někdo, kdo jezdí na Kawě uzná, jak to doopravdy je... Ale když jsme u grafů, to je taky dost relativní "důkazní prostředek"...
já třeba tomu grafu z DK věřím. Taky jsem leta jezdil pocitově na 636 co měla mít 120 kobyl přičemž realita byla 1061 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander
Rebel83 píše: já třeba tomu grafu z DK věřím. Taky jsem leta jezdil pocitově na 636 co měla mít 120 kobyl přičemž realita byla 106
A jak to jelo... Já jsem si nechal motorku měřit na dvou brzdách a pokaždé to vyšlo trošku jinak, takže to je na delší diskuzi...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Zx12r rv 2003 barva Kawasaki ZX-12R Ninja | Hepa | 5 | 26.9.2024 v 13:35 RTSbike |
Servis Kawasaki, oprava po nehode Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 3 | 28.8.2024 v 14:47 Gahan37 |
Vola v prepakovani zadneho centralu Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 4 | 18.8.2024 v 19:57 lenkochal |
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 34 | 12.5.2024 v 15:27 lenkochal |
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 23 | 12.5.2024 v 15:20 lenkochal |