globalmoto_kveten





Téma: GSX-R 750 versus 954 RR
 
17.10.2013 v 15:32
Kterou?Co myslíte?díky

GSX-R 750 versus 954 RR

29.10.2013 v 17:35 | Nahoru | #121
Noooo...





zx10r.net

Naposledy editováno 29.10.2013 17:35:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

29.10.2013 v 17:39 | Nahoru | #122

Bubrak-ZX10R píše: Ne, kratka motorka, jakoze fakt kratka motorka, je ZX10R 04/05.

A muj ram v 83tis km nema sebemensi prasklinku a to ji skutecne davam zabrat a uznal to i Grassel (viz muj denik).


Kratší či delší, tam je ta geometrie úplně mimo... A neboj, ono to s tím rámem přijde...

Naposledy editováno 29.10.2013 17:40:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

29.10.2013 v 21:04 | Nahoru | #123

BlackSabbath píše: Kratší či delší, tam je ta geometrie úplně mimo... A neboj, ono to s tím rámem přijde...



Naopak, tam je nejlepsi geometrie co sem mel moznost kdy jezdit na motorce. Ale chapu ze to neoceni kazdej.

S ramem kdyz to prijde, nemam problem, taky mi prdnul na GSXR 750 kdyz mela kolem 100tis, cili bude to asi beznejsi napric znackama nez si myslime, jen malokdo najede nejakou poradnou porci kilometru.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:00 | Nahoru | #124
neviděl jsem tě na silnici ani na dráze,ale myslím že Honda by na tebe byla hodnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:05 | Nahoru | #125
Everest> podle všecho se uvidíme v so zde www.motorkari.cz/forum-detail/ , myslím, že dospěješ k závěru, že pro mě jedině Suzuki

jo já vím Honda je hodná, no říkám uvidíme na jaře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:11 | Nahoru | #126
miciangora> chce to vzít na okruh a tam poznáš,co ti bude sedět když jedeš 250 a máš brzdit na 100 nebo jak z krizovky jak se vodí v zatáčce atd. Když nezkusíš,tak nic nevíš,chce to vyzkoušet na obou dvou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:14 | Nahoru | #127
Everest> njn, a znaš nějakýho dobráka, který by mě tak "vypomohl" a zapůjčil mašiny?

jinak jako samozřejmě máš pravdu, chce to zkusit, ale...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:16 | Nahoru | #128
miciangora> takového vola neznám

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:20 | Nahoru | #129
Everest> takového vola neznám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:22 | Nahoru | #130

miciangora píše: Everest> njn, a znaš nějakýho dobráka, který by mě tak "vypomohl" a zapůjčil mašiny?

jinak jako samozřejmě máš pravdu, chce to zkusit, ale...

prosimtě jako bys neznala ženský zbraně ty výš že většina jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:24 | Nahoru | #131
Jirka749> ]prosimtě jako bys neznala ženský zbraně ty výš že většina jo

ááá tak se hlásíš dobrovolně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

11.11.2013 v 22:29 | Nahoru | #132

miciangora píše: Jirka749> ]prosimtě jako bys neznala ženský zbraně ty výš že většina jo

ááá tak se hlásíš dobrovolně?

ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 08:58 | Nahoru | #133
Jirka749> [quote]ano

ups, no teda, čím jsem si to zasloužila?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 09:59 | Nahoru | #134

Bubrak-ZX10R píše: Naopak, tam je nejlepsi geometrie co sem mel moznost kdy jezdit na motorce. Ale chapu ze to neoceni kazdej.



ted nemam cas, ale k tomuto se rad vratim

e: Samozrejme nechci nijak hanit zx10 (sam jsem si chtel poridit 3.generaci, ale rekl jsem si, ze si pockam na pravou kontrolu trakce )

Ono v r.04 byla desitka nejsilnejsim motocyklem, ale na trati s tim meli kuci (i ve svetovych stockach) problem. Problem je prave v geometrii ramu a ulozenim motoru, coz vedlo k nizsi stabilite. Podvozek nesel idealne nastavit a tak motorka byla ve finale pomalejsi, nez japonaska konkurence i pres jeji vykonovou prevahu.
Ovsem to v zadnem pripade neznamena, ze s ni nejde jezdit rychle, ale pro drom je tato desitka ze vsech generaci nejmene vhodna. Beznym amaterum dela nejvice problem kratka kyvka a hlavne velka skokova zmena vykonove krivky (troufnu si tvrdit, ze nejvetsi z litru vubec). Ono na dlouhe rovince to muze byt fajn, clovek to krasne hodi na zada.., ale na dromu, kde clovek na vyjezdu taha, je to o highsider. Clovek jde na plyn mnohem opatrneji a to pak samozrejme vede k pomalejsimu casu.

Rok na to prisla Suza s K5, kt. byla vykonnejsi v celen spektru ot. (vyrazne silny spodek) a hlavne bez vetsich skokovych zmen, tudiz byla vyrazne rychlejsi. Prakticky do roku 2008 nejsilnejsi litr vubec, nez prisla treti generace zx-10r, kde byla vykonova spicka vys.

Naposledy editováno 12.11.2013 12:21:24

GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 14:47 | Nahoru | #135
K5 předběhl až bavorák a to jen proto, že z ní vyšel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 16:26 | Nahoru | #136

miciangora píše: Jirka749> [quote]ano

ups, no teda, čím jsem si to zasloužila?

no ehm já byl pod vlivem alkoholu tak to co jsem napsal, jsem vlastně nepsal já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 16:52 | Nahoru | #137
Jirka749> [quote]no ehm já byl pod vlivem alkoholu tak to co jsem napsal, jsem vlastně nepsal já

jsem si rikala, že to nebude jen tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 17:08 | Nahoru | #138

miciangora píše: Jirka749> [quote]no ehm já byl pod vlivem alkoholu tak to co jsem napsal, jsem vlastně nepsal já

jsem si rikala, že to nebude jen tak

všechno chce čas, třeba si to do příštího léta rozmyslim pokud už nebudeš mít R1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 17:24 | Nahoru | #139
Jirka749> no co ty pořád máš s tou R1

jinak ja začínám jezdit na jaře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 17:29 | Nahoru | #140

miciangora píše: Jirka749> no co ty pořád máš s tou R1

jinak ja začínám jezdit na jaře

beru to podle sebe, taky nevim co chci tim nechci říct že to máš podobné to nééé
na jaře jo? a kdy u vás v brně začíná jaro? protože tady u nás jaro začíná určitě pozdějc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 17:34 | Nahoru | #141
Jirka749> já nevím no, zaleží to na hodně okolnostech, sama jsem zvědavá, ale GSXR je prostě favoritka
Záleží jak kterej rok, ale rozhodně je tady jaro dříve než na kotárech přeci jen jih je jih ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 17:39 | Nahoru | #142

miciangora píše: Jirka749> já nevím no, zaleží to na hodně okolnostech, sama jsem zvědavá, ale GSXR je prostě favoritka
Záleží jak kterej rok, ale rozhodně je tady jaro dříve než na kotárech přeci jen jih je jih ..

kotáry jsou na valašsku ne?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

12.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #143
Jirka749> ano prosím

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

22.11.2013 v 06:00 | Nahoru | #144
nevím jestli bude GSX-R dobrá volba když to tak čtu..

http://www.motorkari...?ft=152665&fid=5

bud rám nebo brzdová pumpa,K4 problém s přídí motorky jak někdo psal

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

22.11.2013 v 06:01 | Nahoru | #145
takže R1 07-08..

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

22.11.2013 v 09:37 | Nahoru | #146
Zbyněkm> [quote]takže R1 07-08..

no teda, ty se nezdáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

25.11.2013 v 18:25 | Nahoru | #147
Zbyněkm> [quote]takže R1 07-08..

tak jak to teda bude?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

25.11.2013 v 18:29 | Nahoru | #148
miciangora> uvidím z jara,nějak to nehrotím,ale když litr tak to bude R1..

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 00:10 | Nahoru | #149

SLEEPER píše: ted nemam cas, ale k tomuto se rad vratim

e: Samozrejme nechci nijak hanit zx10 (sam jsem si chtel poridit 3.generaci, ale rekl jsem si, ze si pockam na pravou kontrolu trakce )

Ono v r.04 byla desitka nejsilnejsim motocyklem, ale na trati s tim meli kuci (i ve svetovych stockach) problem. Problem je prave v geometrii ramu a ulozenim motoru, coz vedlo k nizsi stabilite. Podvozek nesel idealne nastavit a tak motorka byla ve finale pomalejsi, nez japonaska konkurence i pres jeji vykonovou prevahu.
Ovsem to v zadnem pripade neznamena, ze s ni nejde jezdit rychle, ale pro drom je tato desitka ze vsech generaci nejmene vhodna. Beznym amaterum dela nejvice problem kratka kyvka a hlavne velka skokova zmena vykonove krivky (troufnu si tvrdit, ze nejvetsi z litru vubec). Ono na dlouhe rovince to muze byt fajn, clovek to krasne hodi na zada.., ale na dromu, kde clovek na vyjezdu taha, je to o highsider. Clovek jde na plyn mnohem opatrneji a to pak samozrejme vede k pomalejsimu casu.

Rok na to prisla Suza s K5, kt. byla vykonnejsi v celen spektru ot. (vyrazne silny spodek) a hlavne bez vetsich skokovych zmen, tudiz byla vyrazne rychlejsi. Prakticky do roku 2008 nejsilnejsi litr vubec, nez prisla treti generace zx-10r, kde byla vykonova spicka vys.



ale jo, s timhle ja do pismene souhlasim. mel sem prece i R1 05 a z jejiho chovani sem si byl naprosto jist, ze na dromu bych byl vyrazne rychlejsi nez se ZX10R 04. a dost mozna i s CBR1000 04 (=bych byl rychlejsi nez se ZX). proste jsou to motorky pro snadnejsi stabilnejsi klidnejsi rychlou jizdu. ale nechal sem si ZX, ac sem si mohl nechat R1, protoze v provozu me R1 VUBEC nebavila, je to uplne jina motorka, ma ostrejsi brzdy, ma paradni (!!) svetla, stabilni podvozek, ale ZX je proste divocina, ktera me neustale bavi, je to neuveritelny a nikdy se mi to jeste nestalo, ale jak na ni sednu, tak je to proste motorka s nejakym X-faktorem navic a proto sem i psal, ze ma nejlepsi geometrii co sem zazil, pro moje potreby a to co ja ocenuju.

Naposledy editováno 26.11.2013 00:10:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

26.11.2013 v 00:12 | Nahoru | #150

Zbyněkm píše: miciangora> uvidím z jara,nějak to nehrotím,ale když litr tak to bude R1..



s R1 das parkrat zada a muzes menit podsedlovej ram a predni rafek, to si moc nepomuzes
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist