1 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
3 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
Zuzanta píše: 6 týdnů je výpovědní lhůta, konkurence - hotovo
No, spíš, že výpověď musíš dát nejpozději 6 týdnu před ukončením smlouvy... To jen pro upřesnění (smlouvu máš vždy na 12 měsíců, pokud vozidlo neprodáš)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
Alojs01 píše: No, spíš, že výpověď musíš dát nejpozději 6 týdnu před ukončením smlouvy... To jen pro upřesnění (smlouvu máš vždy na 12 měsíců, pokud vozidlo neprodáš)
Jasný, tak to bylo myšleno... Nebo případně dát značky na chvíli do depozitu a můžeš smlouvu vypovědět hned
1 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
Zuzanta píše: 6 týdnů je výpovědní lhůta, konkurence - hotovo
pojistná smlouva jde vypovědět i jako nesouhlas se změnou výše pojistného, pak klasika 6 týdnů před výročím a do 3 měsíců po pojistné události
1 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
Naposledy editováno 30.10.2013 23:52:12
1 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
Když jsem takhle jednou přišel do pojišťovny s tím, jak je možný, že jako dlouhodobému klientovi mi přišla složenka na dejme tomu 3.000,- a když bych si stejnou pojistku vyřídil teď bude mě stát 2.000,- blekotali nesmysly a když jsem se na závěr zeptal co by mi teda jako poradili udělat, ženská klidně řekla: "no asi vypovědět smlouvu a uzavřít novou" tak jsem to taky udělal, akorát ta nová byla u jiné pojišťovny.
Ale je to v zásadě všude stejný až na Slávii ta vyloženě podvádí lidi. Na tu jsem si dokonce musel stěžovat u ČNB jako kontrolního orgánu - samozřejmě více méně neúspěšně páč je to jeden velkej komplot. Jen napsali že dle jejich informací tato podvodná činost již ustala a tím je vše vyřešeno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
kubacech píše: jo, od nového roku budou muset minimálně 3% z pojištění odvádět do nějakého fondu na hasiče, nebo co... Takže 3% + náklady na odvod = 10%-20%
Ale houby.. Zvyšují každý rok.. Jak už bylo napsáno výše - jen zkouší a vychází to, protože většina lidí to neřeší. Já jim vždy každý rok napíšu hezký email a pojistku mi sníží.. Mám dva dvoulitry a platím 2400Kč za každého. Z původních 5tis..
c.j. píše: Ale houby.. Zvyšují každý rok.. Jak už bylo napsáno výše - jen zkouší a vychází to, protože většina lidí to neřeší. Já jim vždy každý rok napíšu hezký email a pojistku mi sníží.. Mám dva dvoulitry a platím 2400Kč za každého. Z původních 5tis..
s tím odvodem poměrné části složkám sboru má kolega pravdu. Nevím, jestli si dělají jen alibi, ale skokově to nahoru půjde, právě z tohoto důvodu
2 reakcí na tento příspěvek Povinné ručení
Vážený pane ....,
u Vaší pojistné smlouvy č. ..... došlo v předpisu pojistného na období od 04.11.2013 do 04.11.2014 s ohledem na ustanovení § 3b zák. č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla k navýšení pojistného.
Věřte prosím, že nebylo naším záměrem Vás jako klienta jakkoliv poškodit. Jediným důvodem úpravy je zmiňovaný § 3b, zák. 168/1999 Sb., kterým je upravena naše povinnost jako pojistitele stanovit výši pojistného tak, abychom zabezpečili trvalou splnitelnost závazků vzniklých provozováním pojištění odpovědnosti a úhradu příspěvků České kanceláři pojistitelů (§ 18 odst. 5 téhož zákona).
V souvislosti se změnami podmínek rozhodných pro určení výše pojistného má pak pojistitel v souladu s ustanovením § 13, odst. 3 a 4 zákona o pojistné smlouvě právo stanovit nově výši běžného pojistného na další pojistné období. Pojistitel je ale povinen nově stanovenou výši pojistného sdělit pojistníkovi nejpozději ve lhůtě dvou měsíců před splatností pojistného za pojistné období, ve kterém se má výše pojistného změnit. Pokud pojistník se změnou výše pojistného nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do jednoho měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výše pojistného dozvěděl. V tomto případě pak pojištění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak.
Tyto informace jsou v plném znění obsaženy ve všeobecných pojistných podmínkách, které klient obdrží při uzavření pojistné smlouvy. Uvádět je do každého předpisu zaslaného klientovi by vedlo k jeho znepřehlednění a domníváme se, že v mnoha případech k nepochopení.Proto se v textu předpisu na nové pojistné období omezujeme jenom na podstatu, tj. na stanovení výše pojistného pro další období.
Prověřili jsme Vaši pojistnou smlouvu č. ...... a v rámci zachování dobrých obchodních vztahů jsme přiznali mimořádnou slevu a pojistné ponechali na částce 2400,-Kč na období 04.11.2013-04.11.2014. Na tuto částku Vám zasíláme novou poštovní poukázku.
Přeji příjemný den
Naposledy editováno 31.10.2013 22:00:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povinné ručení
Zuzanta píše: c.j.> Hele číst se mi to celý nechce... Ale pojišťovny zdražují také proto, že z toho právě nic nemají, ba naopak už to hradí ze svého...
...myslíš jako že to hradí ze svého 10ti miliardového zisku?
http://www.ruceni-po...ruceni-opodstatnene/
Zdroj těch čísel nevím...
zašel jsem na pobočku a nahlásil ukončení smlouvy (měl jsem dva měsíce k ročnímu výročí) a na otázku jaký mám důvod, jsem odpověděl že jsou drahý jak svině, furt mi zdražujou pojistku, tak jdu ke konkurenci kde to mají levnější. okamžitě jsem dostal přednášku že všichni ostatní jsou špatný a bla bla.... ale když viděl že je to marný a že jsem rozhodnutý, tak najednou šlo využít 50% rodinný bonus
takže co z toho vyplývá? jen to, že to zkoušej a pokuď se člověk neozve (když se neozve, zřejmě je spokojen) tak ho ojebávaj dokuď si to nechá líbit.
já platim o polovinu levnější pojistku a jsem spokojen