Přední kolo má vůli v ložiscích hlavně v levém u náhonu, řeším čím to je (můj odhad vůle mezi osou a ložiskem) Má s tím někdo zkušenosti a hlavně ten nákres?
Děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek Přední osa Dukna 996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední osa Dukna 996
Asi to bude chtít tvrdochrom na osu a stočit na patřičný rozměr, řekl bych že je vůle mezi vnitřním kroužkem ložiska a oskou.
WALTR píše: Allgyda>To bys jsi byl moc hodný- já tak nějak tuším která bije, ale pro jistotu.
Asi to bude chtít tvrdochrom na osu a stočit na patřičný rozměr, řekl bych že je vůle mezi vnitřním kroužkem ložiska a oskou.
ta vůle může byt jenom v ložisku protože oska a vnitřní průměry ložiska jsou staženy oskou a mezi ložisky je rozpěrná tyčka aby se ložiska neponičila, tím pádem průměr osky nemá vliv ;) vůle bude v ložisku
Ano je tam distanční ,,trubka" ale pro to aby zabezpečila přesnou polohu ložisek.
Ložiska jsou přesně licovány- proč když to drží stažením?
Stažením můžeš měnit vůli a kuželových ložisek ale určitě ne radiálních....ale to už jsme mimo téma :)
Mimochodem opravdu stažením vytvoříš jeden celek z vnitřních kroužku ložisek a distanční trubky co ti ale není nic platné když máš vůli mezi tímto celkem a osou. Ta je v kontaktu s tímto celkem v ložiscích (trubka je vetší průměr.)
A ložiska jsou nová.
1 reakcí na tento příspěvek Přední osa Dukna 996
1 reakcí na tento příspěvek Přední osa Dukna 996
Mirek 12- to je přece fuk ne ;) Ale jak to vidím já, je to radiální ložisko? Je jeho hlavní poslání zabezpečit otáčení kolem osy? Samo že je tam i nějaká axiální síla ale tu to ložisko zmákne- tipl bych že jsou kuličky v drážkách čimž plní částečně a axiální roli.
Ale jak tady spávně podotkl Allgyda když bude ložisko v p...li nebo sjetá osa - tak to můžeš stahovat a bude to prd platné.
Asi jsme si nerozuměli.