mám nově zakoupenou ČZ 175/477.1 s oilmastrem. Motorka byla upravena po nějkém kutilovi, takže práce jako na kostele. Barva je na každém plechu jiná a v TP je napsaná barva "ČERNÁ". Bohužel ČSN barvy jsem na netu nedohledal a když už jsem našel majitele 175 v černé barvě, neozval se mi.
Poradíte mi někdo? A hlavně jak bude celá motorka v černé kombinaci? Nemá mít stříbrné blatníky jako každá 175?
Díky za rady.
3 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
1 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
2 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
http://www.cezetmani.../index.html?item=255
A černá byla asi takto,chrom na nádrži,střbrnošedé blatníky
http://www.cezetmani...y/index.html?item=97
1 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
Když je to ten oilmaster, neměl bys mít víčko vlevo na motoru, jako mám já??
On to každej hold vyndaval a míchal rovnou do nádrže, jinak s těma stříbrnejma doplňkama to vypadá mnohem líp řekl bych.
A z toho tvýho vejfuku je mi na zvracení, ten by šel dolů jako první..
Cos za ní dával není-li to tajný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1
1 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
mvmoto-pěkná jo jak se jednou dá něco na net tak to lítá světem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1
2 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1
mvmoto píše: Vlasťák1973> Vtipný je, že ta zetka z druhého odkazu je 476 125 a je moje. Kdysi dávno jsem jim poslal pár fotek a od té doby to koluje netem. Jinak je to první 476 z roku 69 ješťě se světlem Aprilia. Dneska už tam není ani ten regulátor pod oil nádrží, ale na dynamu jak byl původně,dál je tam původně vypadající zrcátko a pár dalších blbůstek, jako origo znaky a nějaký ten škrábanec po tom co jsem se sklouzl. Jo a má to dvouklíčovou brzdu, která mohla za většinu mých pádů, protože při bržďění nebrzdila skoro vůbec a pak se kousla.
Blatníky bývaly v šedé kladívkové barvě. Nějak se mi nezdá, že by na Tvém modelu 1969 byly v barvě nádrže - navíc hladké barvě?! Já míval u modelu 1973 červenou nádrž a v šedé kladívkové boční schránky pod sedlem a blatníky.
To bývala strojovna - chytla vždy i při -20°C a pakování před barákem, kde profukovalo / tedy pokud ten mrazem ztuhlý mazut PP80 dovolil převodovce otáčet se.
Zajímavé bylo, že jsem míval na štítku 11HP, ale v TP tuším 9,5HP. A když jsem chvátal ve dvou = bylo ideální dostat se do větrného pytle za autobus. Takové Karosy už tehdá uměly uhánět 90km/h, tak to docela odsejpalo .
Ta 125 vůbec proti větru nejela, dalo se jedině ráno, když nefoukal vítr, odpoledne už tak leda 60-70. Měl jsem ještě 488, na které jsem jezdil do školy.
tohle je ona, po tom co jsem ji prodal změnila barvu na červenou, kde je dnes nevím
www.cezetmania.info/modely/index.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1
1 reakcí na tento příspěvek Černá barva na ČZ 175/477.1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |