1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
miciangora píše: Jirka749> na R1jsem dneska sedela, jak to wis?
no jen jsem to tipnul jinak existuje 50% možnst že koupíš uplně jinej stroj než máš v hledáčku2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
Luk42 píše: Rozhodně 954 ,motor vetsi drzak ,podvozek lepsi a brzdi lip.Ale Honda je zase moc hodna.
A mě to nepřijde.Všichni píšou,že Hondy jsou špatný,protože jsou hodný.Jo,jsou pro uživatele snadnější na ovládání,ale zrovna tak si člověk musí uvědomit,že ho při řízení posunou dál,dovolí víc.Z toho důvodu nemůžu proti Hondě ani pípnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: Zbyněkm> to si teda pis, protoze gsxr jede hned od spodu, nema jen vrsek jak r1,zx10...
Já bych řekl, že to tak není...Podívej se na grafy výkonu. U R1 a ZX10 je to způsobené tím, že dole to nejede a pak je tam ten kopanec a najednou všechno, proto ten pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: dareckov> instaluje se jen na 1000cc K5/K6
Povinnost to samozrejme neni, ale hodne lidem se motorka rozlomila a to i na okruhu ve vysoke rychlosti.
Sám ten rám nepraskne. Jo a informoval jsem se a ZX10 04/05 je na tom s praskáním rámu daleko hůře a žádnou svolávací akci neměli, co tedy vím...
Edit. A ještě rády praskají S1000RR, ale o tom se moc nemluví...Výztuhu asi nezkopírovali...
Naposledy editováno 23.10.2013 13:03:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
BlackSabbath píše: Já bych řekl, že to tak není...Podívej se na grafy výkonu. U R1 a ZX10 je to způsobené tím, že dole to nejede a pak je tam ten kopanec a najednou všechno, proto ten pocit.
GSXR K5/K6 ma v serii 185PS, coz je urcite hodne dobry. Jenze pak prisla takova R1 RN19 a ta uz ma s naporem udajne 189PS a o rok pozdeji 3. generace ZX10, kde hlasaji az 200PS s naporem...
Do roku 06 Suzuki vykonove jasne vede, ale pak uz jsou na tom tito konkurenti lepe. Ano do 8K ot. se "nic" nedeje, ale nekde okolo 13.000 uz maji navrch, ovsem jen v hodne uzkem pasmu - v same spicce grafu.
Jinak samozrejme Yoshi + kn + commander udela z K6 pekelnou vec.
Ac nerad, tak ted se jeste zastanu ty hujdy.
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.
Kdyz porovnam seriove podvozky GSXR 1000 06 a CBR 1000 06, tak se suzuki nechyta a to ani nevytahuju farose 08, to uz je vubec hodne povedenej okruhovej stroj.
Jiste seriovy motor by mohl mit nejakeho ponika navic, jenze ona je tu (multifunkcne nastavitelna) elektronika HRC, ktera se necha k motorce dokoupit.
Honda je mozna na ulici hujda, ale na okruh je perfektni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
BlackSabbath píše: Sám ten rám nepraskne.
ten ram sam praskne...
Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...
Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
SLEEPER píše: GSXR K5/K6 ma v serii 185PS, coz je urcite hodne dobry. Jenze pak prisla takova R1 RN19 a ta uz ma s naporem udajne 189PS a o rok pozdeji 3. generace ZX10, kde hlasaji az 200PS s naporem...
Do roku 06 Suzuki vykonove jasne vede, ale pak uz jsou na tom tito konkurenti lepe. Ano do 8K ot. se "nic" nedeje, ale nekde okolo 13.000 uz maji navrch, ovsem jen v hodne uzkem pasmu - v same spicce grafu.
Jinak samozrejme Yoshi + kn + commander udela z K6 pekelnou vec.
Ac nerad, tak ted se jeste zastanu ty hujdy.
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.
Kdyz porovnam seriove podvozky GSXR 1000 06 a CBR 1000 06, tak se suzuki nechyta a to ani nevytahuju farose 08, to uz je vubec hodne povedenej okruhovej stroj.
Jiste seriovy motor by mohl mit nejakeho ponika navic, jenze ona je tu (multifunkcne nastavitelna) elektronika HRC, ktera se necha k motorce dokoupit.
Honda je mozna na ulici hujda, ale na okruh je perfektni.
Tak Kawa má ten výkon opravdu jen údajně... V tomto ohledu je vysoko až ten poslední model. U Yamahy nevím, zkusím se podívat, ale Big Bang nestačil ani při jeho uvedení.
O te Hujdě je to možný, ale mně se prostě nelíbí...
K5/6 má v základu 178 koní, ne?
SLEEPER píše: ten ram sam praskne...
Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...
Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.
A já říkám, že není... Praská až po předchozích pádech nebo po tom, co s tím neuměli jezdit po zadním atd.
Však jo, je to taková pojistka. Sám ji tam mám...
Naposledy editováno 23.10.2013 13:33:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
178PS ma K6 bez naporu...
Podivej, ja se s tebou nebudu dohadovat. Pisu tu jasna fakta.
SLEEPER píše: BlackSabbath> RN19 je R1 07/08, bigbang je 09+
178PS ma K6 bez naporu...
Podivej, ja se s tebou nebudu dohadovat. Pisu tu jasna fakta.
V označení R1 se nevyznám...
Na nápor se nehraje...
A já znám svoje fakta z brzdy a servisu...
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.
Dyť to říkám,jen nechápu,proč nerad??Co ti honda udělala??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Ďuričko píše:
Dyť to říkám,jen nechápu,proč nerad??Co ti honda udělala??
To je osobni zalezitost, velmi nerad bych ji tu verejne rozebiral
E: Faros je olejnicka, hujda, nema koule a ja nevim, co jeste..., ale na okruh je proste dobrej.
Naposledy editováno 23.10.2013 15:47:33
SLEEPER píše: ten ram sam praskne...
Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...
Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.
Takže i pro obyčejné ježdění by se měly ty výstuhy udělat?
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
s tím potencionálem motorek máš pravdu, myslím, že na silnici takovej litr využije naplno málokdo, na okruhu už tomu může být samozřejmě jinak..
No nejlepší je prostě obě tyto krasavice vyzkoušet a řídit se celkovým dojmem z jízdy , jinak když se podíváš na mou moto tak by se mohlo zdát, že jsem taky pohodlí obětovala,(oproti origo GSX ) ale jezdí se mi na ni skvěle, takže vyloženě kdyby mi šlo o pohodlí, tak netrávím čas na mašině, ale doma na gauči no, a výkon ten mi momentálně schází
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
Ale jak jsi psal i málo koní může nahradit odvaha jezdce , ale to leckdy nestačí
Naposledy editováno 23.10.2013 21:34:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR
díky