globalmoto_kveten





Téma: GSX-R 750 versus 954 RR
 
17.10.2013 v 15:32
Kterou?Co myslíte?díky

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

19.10.2013 v 08:39 | Nahoru | #61
rogyze> nene, mé srdce zřejmě tluče pro GSXR , seděla jsem na R1 05, jako nehorázný dělo to je to zas ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

19.10.2013 v 19:16 | Nahoru | #62

miciangora píše: Jirka749> na R1jsem dneska sedela, jak to wis?

no jen jsem to tipnul jinak existuje 50% možnst že koupíš uplně jinej stroj než máš v hledáčku

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

20.10.2013 v 13:02 | Nahoru | #63
Jirka749> no, možné je v podstatě všecko, ale jak říkám, GSXR vede

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

22.10.2013 v 22:03 | Nahoru | #64
Rozhodně 954 ,motor vetsi drzak ,podvozek lepsi a brzdi lip.Ale Honda je zase moc hodna.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 10:03 | Nahoru | #65
nj, asi nezbyde, než je obě vyzkoušet, pak se rozhodnout díky

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 12:45 | Nahoru | #66

Luk42 píše: Rozhodně 954 ,motor vetsi drzak ,podvozek lepsi a brzdi lip.Ale Honda je zase moc hodna.



A mě to nepřijde.Všichni píšou,že Hondy jsou špatný,protože jsou hodný.Jo,jsou pro uživatele snadnější na ovládání,ale zrovna tak si člověk musí uvědomit,že ho při řízení posunou dál,dovolí víc.Z toho důvodu nemůžu proti Hondě ani pípnout...

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 12:50 | Nahoru | #67

miciangora píše: nj, asi nezbyde, než je obě vyzkoušet, pak se rozhodnout díky


Přesně tak...A pak Ti bude úplně jasné, že se Hujda nechytá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 12:55 | Nahoru | #68

SLEEPER píše: Zbyněkm> to si teda pis, protoze gsxr jede hned od spodu, nema jen vrsek jak r1,zx10...


Já bych řekl, že to tak není...Podívej se na grafy výkonu. U R1 a ZX10 je to způsobené tím, že dole to nejede a pak je tam ten kopanec a najednou všechno, proto ten pocit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 12:58 | Nahoru | #69

SLEEPER píše: dareckov> instaluje se jen na 1000cc K5/K6

Povinnost to samozrejme neni, ale hodne lidem se motorka rozlomila a to i na okruhu ve vysoke rychlosti.


Sám ten rám nepraskne. Jo a informoval jsem se a ZX10 04/05 je na tom s praskáním rámu daleko hůře a žádnou svolávací akci neměli, co tedy vím...
Edit. A ještě rády praskají S1000RR, ale o tom se moc nemluví...Výztuhu asi nezkopírovali...

Naposledy editováno 23.10.2013 13:03:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:26 | Nahoru | #70

BlackSabbath píše: Já bych řekl, že to tak není...Podívej se na grafy výkonu. U R1 a ZX10 je to způsobené tím, že dole to nejede a pak je tam ten kopanec a najednou všechno, proto ten pocit.



GSXR K5/K6 ma v serii 185PS, coz je urcite hodne dobry. Jenze pak prisla takova R1 RN19 a ta uz ma s naporem udajne 189PS a o rok pozdeji 3. generace ZX10, kde hlasaji az 200PS s naporem...

Do roku 06 Suzuki vykonove jasne vede, ale pak uz jsou na tom tito konkurenti lepe. Ano do 8K ot. se "nic" nedeje, ale nekde okolo 13.000 uz maji navrch, ovsem jen v hodne uzkem pasmu - v same spicce grafu.

Jinak samozrejme Yoshi + kn + commander udela z K6 pekelnou vec.

Ac nerad, tak ted se jeste zastanu ty hujdy.
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.

Kdyz porovnam seriove podvozky GSXR 1000 06 a CBR 1000 06, tak se suzuki nechyta a to ani nevytahuju farose 08, to uz je vubec hodne povedenej okruhovej stroj.

Jiste seriovy motor by mohl mit nejakeho ponika navic, jenze ona je tu (multifunkcne nastavitelna) elektronika HRC, ktera se necha k motorce dokoupit.

Honda je mozna na ulici hujda, ale na okruh je perfektni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:29 | Nahoru | #71

BlackSabbath píše: Sám ten rám nepraskne.



ten ram sam praskne...

Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...

Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #72

SLEEPER píše: GSXR K5/K6 ma v serii 185PS, coz je urcite hodne dobry. Jenze pak prisla takova R1 RN19 a ta uz ma s naporem udajne 189PS a o rok pozdeji 3. generace ZX10, kde hlasaji az 200PS s naporem...

Do roku 06 Suzuki vykonove jasne vede, ale pak uz jsou na tom tito konkurenti lepe. Ano do 8K ot. se "nic" nedeje, ale nekde okolo 13.000 uz maji navrch, ovsem jen v hodne uzkem pasmu - v same spicce grafu.

Jinak samozrejme Yoshi + kn + commander udela z K6 pekelnou vec.

Ac nerad, tak ted se jeste zastanu ty hujdy.
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.

Kdyz porovnam seriove podvozky GSXR 1000 06 a CBR 1000 06, tak se suzuki nechyta a to ani nevytahuju farose 08, to uz je vubec hodne povedenej okruhovej stroj.

Jiste seriovy motor by mohl mit nejakeho ponika navic, jenze ona je tu (multifunkcne nastavitelna) elektronika HRC, ktera se necha k motorce dokoupit.

Honda je mozna na ulici hujda, ale na okruh je perfektni.


Tak Kawa má ten výkon opravdu jen údajně... V tomto ohledu je vysoko až ten poslední model. U Yamahy nevím, zkusím se podívat, ale Big Bang nestačil ani při jeho uvedení.
O te Hujdě je to možný, ale mně se prostě nelíbí...
K5/6 má v základu 178 koní, ne?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:32 | Nahoru | #73

SLEEPER píše: ten ram sam praskne...

Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...

Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.


A já říkám, že není... Praská až po předchozích pádech nebo po tom, co s tím neuměli jezdit po zadním atd.
Však jo, je to taková pojistka. Sám ji tam mám...

Naposledy editováno 23.10.2013 13:33:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:37 | Nahoru | #74
BlackSabbath> RN19 je R1 07/08, bigbang je 09+

178PS ma K6 bez naporu...

Podivej, ja se s tebou nebudu dohadovat. Pisu tu jasna fakta.

GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:49 | Nahoru | #75
no vida, já tady příjdu i k nějakým těm technickým znalostem

Naposledy editováno 23.10.2013 13:58:11

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 13:54 | Nahoru | #76

SLEEPER píše: BlackSabbath> RN19 je R1 07/08, bigbang je 09+

178PS ma K6 bez naporu...

Podivej, ja se s tebou nebudu dohadovat. Pisu tu jasna fakta.


V označení R1 se nevyznám...
Na nápor se nehraje...
A já znám svoje fakta z brzdy a servisu...

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 14:07 | Nahoru | #77
SLEEPER>Ac nerad, tak ted se jeste zastanu ty hujdy.
Honda CBR1000RR je nejlepsi japonska okruhova motorka a to fakt myslim vazne. Takovy ty kecy, ze je bezpohlavne hodna rikaj pouze lidi, co neumi jezdit. Ona honda je velmi stabilni, tim padem hodne rychle okruhove naradi, prave diky plynulemu narustu vykonu a vybornenmu šasí uz v serii.

Dyť to říkám,jen nechápu,proč nerad??Co ti honda udělala??

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 14:34 | Nahoru | #78
Ďuričko> Má správný přístup!

GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 14:39 | Nahoru | #79
ďuričko,sleeper: alespoň někdo se tý hondy popravdě zastal

GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 14:53 | Nahoru | #80
zajímavá debata

Naposledy editováno 23.10.2013 14:53:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 15:47 | Nahoru | #81

Ďuričko píše:

Dyť to říkám,jen nechápu,proč nerad??Co ti honda udělala??



To je osobni zalezitost, velmi nerad bych ji tu verejne rozebiral

E: Faros je olejnicka, hujda, nema koule a ja nevim, co jeste..., ale na okruh je proste dobrej.

Naposledy editováno 23.10.2013 15:47:33

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 18:36 | Nahoru | #82

SLEEPER píše: ten ram sam praskne...

Sice vyztuhu predchozi majitele K6 nedavali, ale jistota prasknuti tu je.
Hodne okruharu by o tom mohlo vypravet. Ono kdyz se ti na brzdach rozlomi motorka pri 200, tak ti do smichu moc neni...

Podivej je to prevence, kt. nic nestoji.



Takže i pro obyčejné ježdění by se měly ty výstuhy udělat?

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 20:05 | Nahoru | #83
SLEEPER> takže GSX-R K6 a nic lepšího néní?? to se mi nějak nezdá..

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 20:19 | Nahoru | #84
Jak tak pozoruju hodně lidí chce poradit jakou moto vybrat aby byla i na cesty i na okruh. A ve většině případů se řídí nakonec jen výkonem a nic jiného nevidí nebo je to až na posledním místě. Je třeba si položit otázku jak často se vůbec na okruh dostanu a myslím si že i tak hodně lidí ani na okruhu není schopná využít potenciál co moto nabízí. A je to spíš o jezdci. Tak si myslím že je třeba se hlavně zaměřit na posed a celkový dojem z jízdy. A ten rozdíl mezi zmíněnýma moto se na běžné cestě ztrácí ale pohodlí je na cestě důležitější. A taky si myslím že dobrý jezdec dokáže i na papírově slabší moto na okruhu natrhnout prdel výkonnějším. Je to jen o tom jestli ten papírový potenciál člověk dokáže vůbec využít když kvůli tomu obětuje třeba pohodlí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #85
petr.83> myslím, že každý se stejně rozhodne dle sebe, ale není špatné tady posbírat různé zkušenosti od ostatních učástníků silničního provozu

s tím potencionálem motorek máš pravdu, myslím, že na silnici takovej litr využije naplno málokdo, na okruhu už tomu může být samozřejmě jinak..
No nejlepší je prostě obě tyto krasavice vyzkoušet a řídit se celkovým dojmem z jízdy , jinak když se podíváš na mou moto tak by se mohlo zdát, že jsem taky pohodlí obětovala,(oproti origo GSX ) ale jezdí se mi na ni skvěle, takže vyloženě kdyby mi šlo o pohodlí, tak netrávím čas na mašině, ale doma na gauči no, a výkon ten mi momentálně schází

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 21:16 | Nahoru | #86
miciangora> Jasně já to spíš myslel tak že hodně lidí řeší která moto má o 10kw míň vebo víc a neřeší nic jiného i když jezdí většinou po klasických cestách kde je ten rozdíl zanedbatelný. Já osobně budu mít raději o těch 10kw míň než aby mě po dlouhé vyjížďce bolel celý člověk I když mám ss jezdím většinou delší cesty tak kdyby mi moto nesedlo a necítil bych se tak bych si jízdu ani neužil. Ale záleží jak a kam člověk jezdí. A taky nejde moto pořádně vyzkoušet na pár km. Myslím že je dobré pořádně pojezdit spíš delší trasu abych mohl pak hodnotit jak se na moto jelo,celkový dojem a jak se po jízdě cítím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 21:25 | Nahoru | #87
petr.83> No přesně, ale ted mě řekni kde najdu dva dobrovolníky, co me pujčí na testování tyto dvě krasavice, nejlíp na celé den

Ale jak jsi psal i málo koní může nahradit odvaha jezdce , ale to leckdy nestačí

Naposledy editováno 23.10.2013 21:34:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 21:35 | Nahoru | #88
miciangora> Zase si to nepleť. Nemyslel jsem vyloženě málo ale honit se za papírovým výkonem v rozdílu pár Kw je důležité max.pro velmi zkušené jezdce. Většině lidí na cestě to nebude k ničemu. A většina tady ani neřeší např.kroutící moment který má na průběh akcelerace daleko větší vliv než max.výkon krerý moto nabídne jan na chvíli jen v určitém spektru otáček. Ale asi fakt budeš mít problém pořádně odzkoušet tak se budeš muset spolehnout na rady a zkušenosti ostatních. Každopádně ti přeju ať dobře vybereš a budeš spokojená

(reakce na) GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 21:50 | Nahoru | #89
petr.83> proto píšu , že to leckdy nestačí,mě jde o výkon,krouták,jedno s druhým.Měla jsem možnost si to vyzkoušet ted na okruhu, prostě té GSX ten odpich chybí.Navíc ty mašiny jsou určitě všechny pohodlný, jinak by na nich asi nikdo nejezdil, ted jen trefit prostě tu pravou
díky

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 versus 954 RR

23.10.2013 v 22:10 | Nahoru | #90
A na čem všem už jsi pojezdila?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist